Sessizlik

27K 202 17
                                    

Ayağıma bir şey takılmıştı buda ne ?

Başımı eğdim karanlıkta pek bir şey anlamadan bulduğum şeyi elime aldım kapının oraya gelerek kapı deliğindeki ışıktan yardım alarak bunun bir fener olduğunu farkettim ve üzerinde küçüçük bir not.

-Odanın sonunda bir tablo olucak ve bir not daha FAHİŞE.

FAHİŞEMİ !! bu kelime beni tiksindiriyordu ben fahişe falan değildim.

Midemin açlıktan bulandığını farkettim kim bilir ne zamandır hiç bir şey yemiyordum.Başımın dönmesiyle yerde bulunan sadece bir kaç yastığın üzerinde buldum kendimi çırılçıplaktım ne zamana kadar burada duracaktım bunlar kimdi ve bende ne istiyorlardı hiç bir sorumun cevabını bilmiyordum kendimi çok kötü hissediyordum

-Tanrım, benden ne istiyorsunuz açlıktan veya soğuktan ölmemi falan mı çıkarın beni buradan sizi eğer bulurlarsa mafederler bunun farkındasınızdır umarım.

Ayağa kalkmaya çalışıp odanın sonundaki o lanet tabloya bakıp neler olduğunu öğrenmek istiyordum ama midemde ki ağrı beni ayağa kaldırmıyordu.Zorlanarak ayağa kalktım elimdeki feneri açarak odayı keşfetmeye çalışıyordum gerçekten çok büyük bir odaydı duvarlar siyah ve yerlerdi siyahtı çok sessizdi sonunda o tabloyu buldum üzerinde bir not asılıydı.

Ah Afrodit planlarda bu yoktu sende ailen gibi ölücektin ama yerde bayılmış olan bu afeti görünce kıyamadım seni öldürmeye ama bu sana dokunmaya kıyacağım  anlamına gelmiyor.

SİKTİR demekten kendimi alamadım bu adını bile bilmediğim adam bana dokunmuşmuydu yoksa ama eğer aramızda bir şey olsaydı bunu hissetmiş olmalıydım sonra notu okumaya geri döndüm.

Merak etme açlıktan ölmiceksen ucuz FAHİŞE biraz ilerde bir masada yemek bulucaksın.

Tüylerim diken diken olmuştu.İlerleyerek o masayı buldum üzerinde bir baddaniye vardı,

-Ah üşümüş olduğumu düşündüğün için teşekkür ederim lanet herif siktir diyerek üzerime geçirdim ve sandalyeye oturarak masayı izledim.

Masada sadece bir tabak tabağın üstünde bir kaç dilim kaşar peyniri ve bir dilim bayat ekmek vardı 

Ah ne yani ben bunlarlamı doyacağımımı düşünüyordu ordan bakınca güvercine falanmı benziyorum ben diyerek yemeye başladım ekmeğin tadı çok kötüydü ama açlık herşeyi yaptırıyordu tabiki dişimin kavuğuna bile yetmemişti tabağı elime alarak yere fırlattım Lanet olsun.

Tabağın altında bir not daha vardı.

Seninle çok eğlenicez Fahişe tenin bir bebek teni gibi öpmeye doyamadım.

Evett umarım hoşunuza gitmiştir uzun tutmaya çalıştım ama bu kadar oldu 3 gün yokum şehir dışındayım cumartesi günü yeni bölüm gelir :))

Yorumlarınızı bekliyorum ama acemi olduğumu unutmadan lütfen :))

Bir fahişenin hikayesi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin