Seninle çok eğlenicez Fahişe tenin bir bebek teni gibi öpmeye doyamadım.
Nasılda iğrenç bir cümleydi bu benide ailem gibi öldürselerdi keşke.Ailemin ölüm acısını çekmemiştim bunu çekecek durumda değildim tek derdim kardeşimdi o hariç hiç biri umurumda değildi o daha küçücüktü ölümü haketmemişti.Küçücük bir çocuk ölümü hakedecek ne yapabilirdi ki ?
O üvey babam olacak lanet adam hayatımıza girdiğinden beri hiçbir şey düzgün gitmiyordu.
Annem o adamın onu aldattığını bile bile kör kütük aşıkdı ona kaç kez basmıştım o lanet adamı annemle yattığı yatakta bir kadını düzerken bunu anneme söylememiştim zaten biliyordu ama genede ayrılmıyordu o adamdan daha da üzülmesin diye içime atmıştım.
Artık onları önemsemiyor hayatıma bakıyordum ama o adam yüzünden şuan burdaydım ve adını bile bilmediğim adamın teki bana Fahişe diyordu ve beni öpüyordu fakat ben bunların hiç birini bilmiyordum daha doğrusu hissetmiyordum.Yalanda söylüyor olabilirdi.
O sandalyede oturmuş,bunları düşünüyordum çırılçıplaktım ve kırmızı ojelerım vardı en nefret ettiğim renktir kırmızı babamı bir küvette kanlar içinde gördüğümden beri o rengi sevmemişimdir.
Kırmızı bana sadece kanı hissettiriyordu
Ne zamandır burada olduğumu bilmiyordum hiçbir şeyin ne olduğunu bilmiyordum yavaşca oturduğum yerden kalktım paytak paytak adımlarla yerde bulunan yastıkların üzerine oturdum o an bacaklarımın bazı yerlerinde morarıklar farkettim evet canımda acıyordu. Acıyı seviyordum ne zaman aklıma babam gelse tuvalete gidip dizlerime iğneler sokuyordum babamın acısını unutup dizlerimin yanmasına ağlıyordum.
Büyük olasılık o Lanet herif yapmıştı bu izleri başka açıklaması olamazdı.
-Lanet adam seni eğer elime geçirirsem düzeceğim bunu yapacağım siktir.
Sesim çıkmıyordu bağırmaktan sesim kısılmış yorgun düşmüştüm artık.
Çaresizdım bunu yüreğimden hissediyordum tüm hücrelerim yorgun düşmüştü kıvrılarak baddaniyeyi üzerime serdim çok yorgundum.
Uyandığımda üzerimde bir ağırlık vardı bacak aramda bir acı vücudum bir geri bir ileri gidiyordu.
İnilti sesleri.
Ah.
Aldığım zevk.
Aldığım acı.
Geç oldu ama bilgisayarımda bozukluk vardı kusura bakmayın yeni bölüm en kısa zamanda gelir yorumlarınızı bekliyorum :))