Merhaba ben alisa kendini ailesi yönetimine dayalı bir kız degilim.tam tersi çok rahat bir kizim.İçinde çok hırçın , asi bir kızım ama fazla bunları dışarı yansitmam dışardan bakildiginda itici ,utangaç,kendini herkesten saklamaktan hoşlanan bir kız gibi görünürüm.
Kuzenim esille ayni okula gidiyoruz.2 sene önce sevdiğim çocuğu (eski sevgilimi)benim evimde kuzenimle birlikte benim odamda basmıştım.ve aileme gelicek olursak onlarla sadece sığınabilecek başka kimsem olmadığı için kaliyorum zaten bu yaşımdada evden kacamam.Bu arada yasımı söylemedim 18 yasindayim ama bu kadar küçük olmama rağmen her zaman çok olgun oldum.
Ve şuanda okuldaki en kötü kızın kankasıyım.Bu olayla birlikte bende kötü kız olmaya başladım.2gun sonra kar tatili bitecek ve okula hic istemeden de geri dönecektim.Okulda fazla sürtük olduğu kadar yavşak erkeklerle de dolu okul.Ama meri ve bana karşi kimse baş kaldıramaz.Meri dönemin başindan bir çocuğa tutulmuştu boyle sari saclari ,yeşil gözleri vardi.Birde donemin başında iyi anlastigimiz eris vardi.Eris meri'nin eray'ı sevdiğini bile bile onunla yatmıştı ve biz onları arka bahçede öpüşürlerken yaklamistik.O gün bugündür hic bir erkekle iletisimimiz olmadi.İkimizde aldatilmistik ikimizinde ruhu çok yıpranmıştı.Ama okula gittigimizde herkesten intikamimizi alacağız.İlk olarakta "kuzenim elis"den başlayacagız.Korkulararindan baslayalim....
********
Merhaba sevgili okurlarım bu benim ilk kitabin eğer kitabimin ilk bölümlerinde okur sayim artarsa devam edecegim bu arada bu ilk bolum olduğu için yorumlarinizi bekliyorum ve karakter tanitimi olarak ilk meri ve alisayi verebilirim yada diğer kizlarida verebilirim... Öpüldünüz nutnutlarım (acilimi nutellalarim)...................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kızları
ChickLitAlisa..acimasiz ,soğuk ,kotu kiz olmaya calisan fakat melek kalpli bir kiz sizce nasil hayati bir anda alt üst olabilir ki sizce??(yufka yürekli bir kizçe ama kotu bir kiz gibi gözükmeye calisiyo (zaten ana karakter fazla bilgi vermiyorum hikayede v...