Multimedya doruk var diğer bölümlerde dediğim gibi diğer karakterler diğer bölümlerde gelecek iyi okumalar ..
...
########Panikle telefonumu çantamdan çıkarttım.Hemen 112yi aradım meri duvarın kenarına çökmüş abisine bakıyordu.Bende yanina çöküp ona sarildim.Ne kadar burada boyle kaldik bilmiyorum ambulans sirenleri duyduğumda mermiye dönüp "biz senin arabanla gidelim ben kullanırım"dediğimde meri başıyla onayladı.
Arabaya bindik.Hastaneye geldiğimizde meriyi bekletmemek için indirdim.Bende park yeri aramaya başladım tam bir yer kestirdim gözüme hemen oraya surdum .Biri benle ayni anda girmeye calisinca kaportam çizildi.Hemen asagi inip kaportaya bakarak konuşmaya basladim"öküz adam baksana ya ne yaptin arabama seni geberticem dur oğlum ben senin plakani alayimda göreceksin sen kimin arabasina vurdugunu...sen o adam ne diye arabama vuruyosun hadi çek arabani acelem var benim"dedim.
Bana donup "ne konuştun be kızın kulağım felç oldu nasil bi sestir o ya" tam agzimi acacaktim ki arabsina binip"tamam tamam gidiyorum birşey deme"dedi ve gitti iç sesimde hemen araya girip "kaçırdın mis gibi çocuğu salak"dedi iç sesimle küçük bir kavaganın ardından hastaneye girdim.
Danışmaya gidip ameliyat hanenin yerini sordum ve 4.kata çıktım.Burası bizim hastanemiz olduğu için çoğu doktor beni taniyordu.
Ameliyat hanenin olduğu kata geldiğimde duvara yaslanmış diz çökmüş gözleri kipkirmizi bir meri beklemiyordum .Merinin hicbir zaman agladigini görmemiştim.Ağlamazdi zaten kolay kolay.
Yanına gidip diz çöktüm.Ve onu sakinlestirmeye calistim.Ama sadece calistim.
Meriden devam
Babamı aramalıydım.Telefonumu çıkarıp babamı aradım.Telefon kapanmak üzereyken acti ne var bende baba Abim biz eve geldiğimizde kanlar içinde yerde yatiyordu şuan hastanedeyiz.umursamazca ölmediyse sorun yok diyip kapatti.Sinirden hastanenin duvarini yunruklamaya basladim .
Bir anda bir el elimi tuttu .o çocuktu bizi sapıklardan kurtaran iyide alisa neredeydi anlamadan ani bir hareketle beni kendine çekip kollarinin arasina aldi kalbim bir anda ismini koyamadigim hislerle dolup taştı.
Beni bir süre sonra sandalyeye oturtup "o neyindi"dedi "Abim"dedim.Bir süre sessiz kaldi sonra "hadi seni eve birakayim alisa da yankinin yaninda onlar biraz dolascaklardi.bende ona donup "şöyle yapalim benim sana yemek sözüm vardi simdi yemeğe gidelim" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kızları
ChickLitAlisa..acimasiz ,soğuk ,kotu kiz olmaya calisan fakat melek kalpli bir kiz sizce nasil hayati bir anda alt üst olabilir ki sizce??(yufka yürekli bir kizçe ama kotu bir kiz gibi gözükmeye calisiyo (zaten ana karakter fazla bilgi vermiyorum hikayede v...