5.BÖLÜM(yanında uyuya bilir miyim?)

13 2 1
                                    

Multide meri var bu bölüm diğerlerinde  uzun olacak bir de karakterlerin hepsini koyamatabilirim ama hikâyede çok kez ismi geçenler tabiki olucak bu arada vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
İyi okumalar.....

Ben şok ya bana gülüşünden ölebilir miyim demişti sevmeye başlamıştım bile  ama ona sert kız tavrımı takınacaktım bir anda geri çekildigimde aa pardon ya ben özür dilerim diye birşeyler saçmaladı bu haliyle çok tatlıydı.Sorun değil diye durdurdum onu ve ayağa kalktım meriyle konuşup geliyorum dedim.

oradan biraz uzaklaştım telefondan merinin numarasını bulup aradım ama hanımefendi telefon kapanmak üzereyken  açtı hemen konuştum meri nerdesin bende anahtar yok ya eve gidecektir dediğimde sesi uyuşmuş gibi gelen meri sen bugün yankiyla kal deyip yüzüme kapatti mal ya bu kiz iç sesim sen bu mal kizin kankasisin ama hahahhahah diye gülmeye başladı

.Yankinin yanina gidip anlattim her şeyi o da evde sorun cikarmicaksan neden olmasin dedi bende içimden ovdo soron cokormoyacokson nodon olmason diye taklit ettim

bir anda arkasini donup uzerime yürümeye basladi bende geri tabi o geliyo ben gidiyodum en sonunda sirtim duvara değince beni duvarla arasına aldı şuan kalp sagligim için fazla yakindik yeniden konuşmaya başladı ne demistin..heee sen beni taklit etmiştim simdi sana ceza vericem çünkü en nefret ettiğim şeydir taklit korku tüm bedenimi işgal etmişti bile bana biraz daha yaklasti tam dudaklarima dudaklarini bastirackken gözlerimi yumdum kulagima değen sicak nefesle gözlerimi actim çok safsin be kotu kiz dedi .


ben şok ben vefa sonra ilerlemeye başladı ben hala anın şokunu atlatamadığım için orda öylece duruyorum neden boyle hissetmistim asla olamaz ben asik olamam ben kotu bir kızım olamaz gelen sesle irkildim daha ne kadar bekliceksin orda yürümeye başladım . Arabaya bindigimizde azap-kalbim senin değil açtığında şasirdim .

sen azap dinliyosun o da bana donup dudaklari yukari kivrildi kalbim neden boyle atiyodu bu şarkıyı sadece sen dinliyeceksin diye bi şey yok herhalde öyle sanıyodum nerden biliyordu ki se..sen nerden biliyorsun ki  önüne donup arabayi sürmeye devam etti o gece kucağımdayken bunu mırıldanıyodun çok hoşuma git..

bir an duraksadı şarkı söylediğin şarki çok hosuma gitti  yanki  bizi buldukları geceden bahsediyordu. İyide niye duraksadı ki neyse bosverdim basimi koltuğa yasladim yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyahın KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin