3.BÖLÜM(sapıklar)

20 2 0
                                    

Multimedya da alisa var .

Meri'den devam:
O kızın söylediklerine hala şok bir şekilde alisaya bakıyordum.Nasil ??olurda Abim böyle birşey yapardi kiza abimi nereden tanidigini soramadan bir kiz yanimiza gelip bagirmaya başladı "selinnn!!". "Ne oldu sana boyle "ardından bize baktı ve bir şey söylemeden kızı omzuna atıp ilerdeki arabaya yöneldi alisa da kıza yardım ediyordu.

Bir an öyle dona kaldim.Oysaki Abim babam ona bir iş verince bile ben asla senin yolunda gitmiyeceğim diyen biriydi nasıl olurda böyle bir şey yapardı.Bir süre sonra alisa yanıma gelip diz çöktü ve "meri hadi kalk uras bizi bulabilir gitmeliyiz bunu sonra düşünürüz" dedi .Doğru söylüyordu kafamla onaylayıp kalktik hayatimdaki en büyük şansim galiba alisayla kardeş gibi olmamizdi ben kardeşlerin en guzeline sahiptir.

Zaten bu hayatimda iyi bir şey yoktu ki.Annem babamin düşmanlari tarafından 2 sene önce öldürülmüştü.Babam eve gelmezdi Abim bizim bulduğumuz bir kiza tecavüz edip darp etmişti.İste bu yüzden bu hayatta sahip olduğum en güzel şey alisaydı.

Biraz ilerledikten sonra bir grup iğrenç bir şekilde içki kokan elinde icki siseleri olan adamlar bize doğru gelmeye başladı hemen yönümüzü değiştirip başka bir sokağa girdik sonra adamlar arkamizdan gelmeye devam etti giydim sorta lanet ettim.İğrenç söylemeye başladılar bir anda "Hey güzellikler bu gece bize katılmaya ne dersiniz ". "Amma nazlı çıktınız sizde be "bir anda alisa durdu"ne oldu??" dediğimde "çıkmaz sokak "dediği an buz kesmistim olduğumuz yerde ağlamaya basladigimizda adamlar ustumuzu cikarmaya calisiyorlardi bizde hem onlara vurup hem de çığlık attıyorduk.

Alisaya baktigimda üzerindeki adami yere sermiş bir çocuk gördüm alisa agladigi için ona satılıyordu.Bir anda ben de burdayım diye bağırasım geldi ama üzerimdeki adam yere serilmişti onu yere seren kişiye baktigimda çok yakisikli biriydi.bana doğru gelip "iyimisin ?"diye sorduğu an sesine aşik olmuştum .Kafamı aşağı yukarı salladığımda elini uzattı elini tutup ayağa kalktim tanimasam bile şuan sarilacak birine ihtiyacim olduğu için kollarımı boynuna dolayıp tesekkur ettim oda kollarini belime sardiği an kendimi kus kadar hafif hissettim.

Bir anda bir bağırma sesi duydum alisa yine sinir krizine girmişti deli gibi çığlık atıyordu gidip yanina ona sarildim ve geçeceğini söyledim.Biraz sonra aglamalari iç çekişlere dönünce çocuklarda biri "sizi eve birakalim?"dediğinde ne kadar istemesemde onayladım.Alisayi ben taşıyamayacağım için alisaya sarilan çocuk onu kucagina aldi.Alisa uykuya dalmisti bile bende onu bu halde evine birakmak istediğim için bizim eve götürecektim.

Adresi verdikten sonra bana sarilan çocuk "a tanışmadık biz ben doruk"dedi diğeri "bende yankı "dedi .Bende "bende meri bu da arkadaşım alisa tanıştığıma memnun oldum birde size çok teşekkür ederiz"dorukta"bende memnun oldum birşey değil bunu bir yemekle telafi edebiliriz"deyince bende "tamam lafımı olur"deyip arabadan indim binaya girerken arkamı dönüp bağırdım"nasıl bulucaksiniz beni numaramı verseydim". Arsada hemen "aynı okuldayız "diye bağırdı ve asfaltı ağlatacak şekilde gazı kökledi.

İçimden ben onları hic okulda görmedim desende bosverdim eve geldiğimde kimse yoktu alisayı yatağima yatirdim bende üstünü değiştirip yattım .Hiçbir şey düşünmemeye çalışarak uyumaya çalıştım.Uyuyamayınca aşağı inip salona geçtim ve telefonumu elime aldim herhangi bir bildirim olmadigi için facebookta biraz gezinip geri yatağa yattım.Derin ve kesintisiz bir uyku çektim.

Sabah kalktığımda saat 10.00du alisa yanımda yoktu bugün haftasonu olduğu için okul yoktu.Aşağıdan nefis kokular geliyordu.

Hemen aşağı inip mutfağa baktim alisa döktürmüstü.

Alisa'nın ağzından devamı;

Dünü tamamiyle hatırlayınca yataktan kalktim ve kahvalti hazırlamaya basladim.Burasi tahminimce meri'nin eviydi.

Ben patetesleri boşaltırken kapıda dikilen meriyi görünce "günaydın hadi elini yüzünü yıka da gel yiyelim"tamam diyip yukarı çıktı.Çatalları koyup meriyi bekledim.Meri gelince kahvaltıya başladık ona "dünkü çocukları nasıl teşekkürlerini verdim??". "Bir yemek sözü verdim hem aynı okuldaymışız"dedi.Ama ben onları hiç görmemiştim.Neyse belki gözümden kaçmıştır.

Kahvaltımızı yapıp biraz alışveriş yapmaya çıktık.Meriyle abisi konusunu konuşmak istiyordum ama dün ki hali gözümün önüne gelince susmayı tercih ettim."Dün bana sarılan çocuğun ismi neydi". "Yankı"dedi .İsmi gerçekten çok güzel gelmişti.

Bir süre sonra yemek yemek için burger kinge gittik.Yemeklerimizi yerken girişteki masada uras görünce panikledim "eyvah bittik biz inşallah bizi tanımaz". "Kim?". "Uras burada " bir anda oraya bakınca göz göze geldik.Allahtan beni tanimamisti galiba yani tepki vermeden önüne döndü.

Yemeklerimiz bitince ben eve doğru yol alacağım sırada telefonum çaldı arayan babamdı iyide babam beni aramazdı ki neyse açıp kulağıma götürdüm telefonu "efendim baba" "alisa biz annemle bir ay burada kalicaz tatil amaçlı, abinde arkadaşlarının yanına bursaya gitti sende şu en yakın arkadaşın meride kal bir aylığına kabul ederlerse tabi kubul etmezlerse evde tek kalabilirsin"şok olmuştum keyifleri için neler yapıyorlardı neyse bir sey demeden kapattı.Bende meriye dönüp kısa bir özet geçince meri hemen kabul etti babası eve geliyormuş zaten o yüzden sorun olmazmış.

Merilerin evine gittiğimizde kapı açıktı içeri girdiğimizde şok edici manzarayla karşılaştık merinin abisi yerde her yeri mosmor bir şekilde yatıyordu karnındada bıçak izi vardı.......

#########

Selam nutnutlarım artık bölümlerin çoğunun sonunu heyecanlı bir şekilde bitiricem.Bu arada yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın.Bu arada votelerinizi ve yorumlarınız bol olsun.Birde her bölümde multimedyada bir kişi olucak .Sizi çok seviyorum mm....

Öpüldünüzzz miniklerim:**

Siyahın KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin