După 2 ore
Unde mă aflu? Ce se întâmplă? Întinderea verde era imensa și eram complet singura.
Nimeni nu mă putea auzi, nici vedea. Încerc sa-mi stăpânesc lacrimile căci uram acel sentiment însă am mers înainte pentru a-mi alunga toate gândurile negative din minte.
Realizez ca mă învarteam în cerc și nu puteam scăpa din acest labirint al groazei. Chiar dacă totul era frumos împrejur,anxietatea nu-mi dădea pace și nu mă puteam bucura de natura.
Când lacrimile încep sa-mi curgă șiroaie pe față văd un băiat alergând spre mine. Părea puțin mai mare îmbrăcat în negru,parul sau rebel încadrându-i chipul. Se apropie de mine și când dau sa spun ceva mă cuprinde strans în brațele sale.
Mă uit peste umărul încercând sa nu mă las purtata de parfumul lui amețitor văzând ca totul devine negru.
Soarele s-a ascuns după norii plumburii,poate chiar mai mult decât normal,iarba a devenit galbena în câteva secunde iar copacilor le cădeau crengile
-Cine ești? Nu te-am mai văzut niciodată
-Sunt cel care va intra în viața ta,furându-ti mințile, scumpo.
Mă desprind din strânsoarea lui nevenindu-mi sa cred ce arogant era cel ce mă calmase.
-Vezi sa nu. Nu ai reușit decât sa mă calmezi,nici măcar nu mă cunoști. De ce totul în jur a ofilit când ai venit?
-Eu sunt cel ce-ti alunga fricile dar care totodată aduce întunericul.
Tipul părea puțin drogat,am zis sa mă îndepărtez.
-Sophie,nu face asta. Ne vom întâlni curând, promit.
îmi știa numele? Fără sa mai spună nimic,mă sărută pe obraz.
-Dar tu cine ești,mă rog?
Când da sa răspundă,simt ca mă trage cineva de mână țipând la mine.
Era Ivy.
-Hei frumoasa din pădurea adormita,ce-ai visat?
Eram în autocar. Privesc bulversata în jur și îi văd pe toți ceilalți vorbind degajați, rontaindu-și snacksurile. Visasem. Când dragele mele prietene încetează sa mai râdă de mine încerc sa meditez asupra visului.
Un băiat? Ce naiba,nu vreau așa ceva. Simțeam ca va urma ceva diferit dar nu speram sa fie vorba de un băiat,voiam doar distracție. O relație ar fi încurcat totul și nu voiam sa-mi asum nimic.
-McCartney știi doar ca o sa întâlnești mulți băieți în tabără,zice Hailey parcă ghicindu-mi gândurile
-Daa,și în plus,o relație de-o vara nu face rău nimănui,nu-i așa?
-Fetelor,lasati-o balta. Girls just wanna have fun,not feelings,right?
Se uitau nedumerite la mine,de parcă vorbeam alta limba. Încep sa rad de ele apoi îmi scot din rucsac jocul preferat.
-Eu sunt pionul verde! Zise Ivy
-Eu cel galben! Poate dacă i-l lăsăm lui Soph pe cel roșu va avea mai mult noroc în dragoste,rade Hailey
Îmi dau ochii peste cap,pufnind. Încercam sa mă concentrez asupra jocului însă imaginea băiatului imi zbura prin minte,cine sa fie?
CITEȘTI
Tabăra de vară
Teen Fiction,,Respirația lui fierbinte îmi gâdila suav curbura gatului în timp ce degetele mele se împleteau timid cu ale lui. Era atât de aproape de mine,orice încercare de a-l respinge era zadarnica,ceva din înăuntrul meu mă oprea."