Ajung în dreptul cabanei,pana când aud niște sunete dubioase. Mă uit pe fereastra și incremenesc când o văd pe Ivy sărutându-se cu unul din tipii din cantina.
-Ce nai..
Ivy mă privește rușinata pe fereastra și îmi deschide rapid ușa,afișând un zâmbet stângaci. Parul ei castaniu era răvășit și se putea observa o mica vânătaie pe gat.
-Ai înnebunit? Cine naiba e asta? Îl cunoști de câteva minute! spun nepăsandu-mi ca cel ce era la vreo 2 metri de mine mă auzea.
Ivy era stânjenită și se puteau observa cateva lacrimi adunandu-se în coltul ochilor,lasă capul în jos fără a scoate vreun cuvânt.Tipul se uita la mine de parcă as fi vreo psihopata scăpată de la ospiciu și părăsește cabana în fuga.
Îmi iau prietena în brațe încercând sa ghicesc pornirea ei neașteptată.
- Soph,nu pot sa cred ca ai dat buzna așa.. Din cauza ta,Jake mă crede acum o idioataStai,ce? Am încercat sa o opresc din ceva ce i-ar fi făcut rău însă ea îmi reproșa acest lucru
-Asta e problema ta? Știi ca iți vreau binele. Tipii ăstia nu fac decât sa cauzeze probleme,Ivy și în plus nici măcar nu sunt din Beverly Hills.
Îmi arunca o privire urata,părăsind cabana. Felul în care trântise ușa în urma ei îi trăda nervozitatea.
Pana la urma,desi ii voiam binele,nu eram mama ei. Am lasat-o în pace. Nici nu voiam sa știu unde e Hailey acum după ceea ce s-a intamplat cu una din cele mai bune prietene.. cel puțin așa credeam.
Mă trântesc în patul de lângă perete și îmi deschid jurnalul
Prima zi în Brooklyn
-Lava cake
-Cearta cu Ivy
-băieți problematici
-priveliște încântătoareRad la propriile însemnări și încerc sa mă calmez știind ca Ivy va face la un momentan decizii raționale,aveam încredere în ea.
Fără sa-mi dau seama atipesc visându-mă din nou în locul acela verde cu același băiat și răsturnare de vreme.. Era același vis!
Mă trezesc speriata și analizez trăsăturile tipului din vis..seamănă cu..Blake! Uram sa știu asta,nici măcar nu voiam sa-l mai văd după discuția precedenta. "Cel care-ti va fura mințile" mai scutește-ma.
Și când mă gândeam ca prietenii lui drogați se dădeau acum la prietenele mele..
Era ora 17:00. Ies din cabana întrucât plictiseala nu întârzie sa apară. La urma urmelor am venit aici pentru a mă bucura de tot ceea ce mă înconjoară nu pentru a lenevi în neștire în pat.
Mă duc la cantina sperând ca îi voi găsi acolo însă..nimic! Erau doar profesorii însoțitori sorbind din cafele și stand la bârfe.
- Bună ziua,doamna Drew! Știți cumva unde sunt Ivy și Hailey?
-Încearcă la etaj. Erau cu vreo 3 băieți,spuse aceasta degajata.Nu observam nici măcar o urma de îngrijorate în glasul ei ceea ce mă făcea sa cred ca părerea mea despre ei era puțin cam deplasata.
Din perspectiva lui
E prima oară când mi se intampla asta. Prietenii mei stau cot la cot cu doua fete iar eu nu am reușit sa o agat pe Sophie.
Era ceva ciudat la ea. Singura fata care mă refuzase vreodată. Ce e în neregula cu ea? Nu îi plac băieții?
-Mai mult ca sigur e lesbiana,zise Austin
-Hei,nu vorbi așa despre Sophie,ripostează Hailey aflandu-se în brațele sale.
Ce naive,păcat ca după seara asta,aveau sa fie lăsate baltă.
Nu suportam situația. Mă simțeam inferior lor și aveam nevoie de o tipa pentru a arata ca nu sunt mai prejos. Pana la urma cine naiba se pune cu Blake Waetford?
Deschid ușa când mă izbesc puternic de cineva. Doi ochi albastri se uitau la mine nedumeriți. Parul blond îi cade firav pe umeri iar buzele roșiatice ușor întredeschise. Era Sophie..
Din perspectiva ei
Mă izbesc puternic de pieptul cuiva apoi mă dau doi pași înapoi pentru a preveni împiedicarea. Era el,se uita la mine cu aceeași privire pe care o afișase când ne cunoscuserăm în foișor,relativ relaxata.Trec pe lângă el,lăsând privirea în pământ si mă duc la cele doua prietene ale mele ce păreau total absorbite de vorbele celor 2.
Blake pleacă ceea ce mă liniștește întrucât apropierea lui mă indispune.
-Fetelor,ce ați zice sa ne plimbam?
- Oh,haide.. suntem aici de abia o jumătate de ora,nu vrei sa joci poker cu noi?
Poker,hmm.. de fiecare data când auzeam cuvântul ăsta mă gândeam la perversitati. Sau poate era doar din cauza videoclipului "poker face" a lui Lady Gaga. Oricum ar fi fost, am acceptat.
In timp ce Jake pregătea cărțile(aflasem intre timp cum îl cheamă) am decis sa le cer scuze pentru scena de mai devreme din cabana. Ivy încerca să se țină bine pe poziții însă mă iertase. Știa ca nu putea lăsa o astfel de "pornire" sa ne strice prietenia.
-Avem nevoie de mai multe persoane,suna-l pe Blake,zice Austin.
Blake nu întârzie sa apară făcându-si apariția cu o blonda înaltă îmbrăcată destul de sumar purtând un machiaj exagerat pentru o simpla seara de poker.
-Ce am ratat? Spune Blake,putând simți de la o posta mirosul de alcool.
Nu puteam sa cred ce fustangiu.. încă o prada pe ziua de azi probabil,îmi spun în minte.Oricât as fi încercat sa neg nu puteam admite ca nu mă deranja prezenta tipei ăleia aici. Însă am încercat sa nu las asta sa se vadă.
-Zi-mi te rog ca o punem provocări,altfel unde ar fi farmecul? zise Blake,afișând un rânjet pervers pe față.
-Daa,ce idee grozava! zise tipa cu o voce pițigăiata clipind des din genele ei false pentru a-i atrage atenția.Penibil.
Simțeam presiunea sângelui la nivelul creierului,știind ca n-avea sa urmeze ceva bun.
Cel ce câștiga punea o provocare oricaruia dintre noi. După vreo 15 minute de joc, Austin e cel ce câștiga prima runda.
Îi rânjește cu subînțeles lui Hailey.
- Încearcă sa înghiți 3 guri de gin fără sa spui niciun cuvânt,spune scoțând din rucsac o sticla de Gordon's.
Hailey accepta provocarea,o urmă de entuziasm apărând pe chipul ei. După ce termina înceapă sa tușească puternic însă se calmează.
Provocările au fost acceptabile, spre surprinderea mea nu a fost ceva pe dezbrăcate ceea mă ușura.
Ivy câștiga.
-Te provoc sa-l săruți pe Blake,zise făcând abstracție de Clare, blonda excentrica.
Refuz total provocarea mergând pana în pânzele albe cu refuzul. La insistentele lor accept totuși sa-l pup pe obraz pentru a nu mă crede o "copila" dar și pentru a scăpa de privirea usturătoare a blondei în care se citea clar ca nu voia sa se atingă nimeni de buzele lui.
Mă apropii timida de el,putandu-i simți parfumul masculin patrunzandu-mi simțurile. Când mă apropii de el,acesta întoarce capul sărutându-ma.
-Ce naiba!
Pe obrajii mei se puteau observa vreo 220 de nuanțe diferite de roșu.. eram atât se nervoasa,nu-mi doream decât sa părăsesc mai repede locul acela.
Clare își sărise din minți,venind în fața mea și împingându-ma pe jos.
-Nu te atinge de el,bitch!, spune prinzandu-i fața lui Blake intre mâini și sărutându-l apăsat.
Blake încearcă sa riposteze strigandu-mi numele,însă eu o luasem la fuga înainte ca lacrimile sa-mi inunde fața.
CITEȘTI
Tabăra de vară
Teen Fiction,,Respirația lui fierbinte îmi gâdila suav curbura gatului în timp ce degetele mele se împleteau timid cu ale lui. Era atât de aproape de mine,orice încercare de a-l respinge era zadarnica,ceva din înăuntrul meu mă oprea."