Mă trezesc și camera se învârte cu mine. Camera...?
Zăresc 2 ferestre mici,cu gratii,prin care soarele își face discret apariția. Nimic din ceea ce văd nu-mi pare familiar. A fost un vis? Încă visez? Podeaua rece îmi amplifica sentimentul de neliniște ce nu întârzie sa mă cuprindă pana în măduva oaselor la auzirea unor voci și apropierea unor pași.
Panica,confuzie,teamă.
În ce m-am băgat? Tipa roscata. Nori. Joint-uri. A fost o capcana.
Din perspectiva SereneiSaracuta,ea inca are impresia ca tot ce zboara se mananca. Habar n-are cat de mult ne va fi de folos de-acum incolo. Oricum daca se impotriveste,nu ne-ar ramane decat s-o omoram,asa scapam de o problema in plus,de-un stres inutil. Si cu siguranta,Blake o sa fie de acord cu planul meu caci avem nevoie de membri sa vindem cat mai multe droguri.
-dupa 30 min-
-Dormi,draguta?
-Nu. Care e planul deci? Presupun ca nu m-ai adus aici doar ca sa mai schimbam locatia.
-Uuu,a fost mult mai simplu decat credeam. Trebuie doar sa te implici in vanzarea unor droguri,nu-i mare scofala,e o afacere la mijloc. Treaba-i simpla,faci tot ce ti se cere daca nu vrei sa o-ncurci.
-Ma subestimezi . Nu ma cunosti atat de bine pe cat ai crede.
-Perfect,bun venit in echipa. Apreciez ca nu esti o smiorcaita,cei care au fost inaintea ta nu au ajuns prea bine.
Sophie simtea cum fiecare celula a corpului ei este in transa,ii venea sa tipe din toti rarunchii fiind ingrozita de cele auzite. Inca de la inceput,roscata nu-i inspirase incredere insa a preferat sa se avante in necunoscut. Acum platea pentru asta. Trebuia sa se tina tare.
-Nu va voi dezamagi,sunt una de-a voastra acum,spuse. (bine ca am urmat cursuri de actorie,par credibila.) Vreau sa aflu mai multe despre afacere,tu cum ai ajuns aici?
-Lasam povestile de adormit copii pentru altadata.Afacerea asta e strict treaba mea si a altor 2,tu primesti doar ordine. Ce pot sa-ti spun e ca obisnuiam sa fiu ca tine. Nu ieseam prea mult in evidenta,aveam cativa prieteni,eram olimpica la mate si parintii mei erau stricti,nu puteam face prea multe. Eram marginalizata si voiam ca lucrurile sa inceteze,asa ca m-am schimbat. Alcool,cluburi,tigari,noi anturaje,ascundeam droguri.. Pana mi le-au gasit ai mei intr-o seara si ma dadusera in sfarsit afara din casa. Cre'ca se saturasera de scandal zilnic si amenzi pentru absente,dar nici ca-mi pasa.
-Sa inteleg ca daca afacerea asta n-ar fi existat,erai pe strazi acum,nu-i asa?
-Vezi ca te prinzi? In viata tre'sa stii sa te descurci,blondo. Am acceptat din prima,din moment ce drogurile imi acaparasera de ceva vreme viata. Nu vedeam nimic rau in asta,acum uite unde sunt.
-De unde stii ca erai ca mine?
-Am treaba. Te las,spuse in timp ce pasea alert spre usa.
Ramasa din nou singura,dadu drumul lacrimilor,fiind acum mai speriata ca niciodata. Roscata o cunostea. ''obisnuiam sa fiu ca tine'' Nu stia ce sa creada,cum sa inghita faptul ca trecutul tipei se asemana intr-o mare masura cu al ei? Bine,pana la transformare.
''Trebuie sa le demonstrez ca sunt ca ei.''
Isi sterge lacrimile.
Un zambet razbunator ii incadreaza chipul.
Are un plan.
CITEȘTI
Tabăra de vară
Teen Fiction,,Respirația lui fierbinte îmi gâdila suav curbura gatului în timp ce degetele mele se împleteau timid cu ale lui. Era atât de aproape de mine,orice încercare de a-l respinge era zadarnica,ceva din înăuntrul meu mă oprea."