4

98 12 3
                                    

Z pohledu Amy
Jen tak se procházím po pizzerii.

Uslyším hlasy z parts and services. Připlížím se ke dveřím a poslouchám. ,,Freddy oni mě nemají rádi a to ani ty děti." Ozve se hlas Violette. ,,Musíme to nějak vyřešit." Pokračuje. ,,Ale jak?" Ozve se hlubší hlas Freddyho. ,,Musím ji zničit. Zničit tu za koho tu jsem. Nalákat do pasti, zničit ji!" Ozve se hlasitý výkřik Violette. Mám chuť tam vtrhnout ale zajímá mě co bude dál. ,,Violette, to" ,,můžu dělat co chci a tohle udělat musím." Tak po tomhle mi Violette dokázala že fakt fakt fakt...takhle bych mohla pokračovat dlouho..fakt je děsná. ,,Ale" chystá se Freddy něco říct. ,,Ticho!" Přeruší ho hodně hlasitě Violette. Ozvou se kroky směřující ke dveřím. Rychle odběhnu za roh a dělám že se jen tak procházím a nic jsem neslyšela.

Jak se tak ,,procházím" najednou o něco zakopnu a spadnu na zem (ne asi, spadnu na strop :D). Ohlédnu se za sebe abych viděla co to bylo a hádejte. Byl to BB. ,,Hej!" Vykřiknu. Jeho odpověď je smích. Za ním se objeví JJ a začne se taky smát. ,,Hele proč jste BB a JJ?" Zeptám se. Přestanou se smát. ,,Už to chápu, je to: Blbý Balónky a Jak Je?" Řeknu. ,,I když tady kamarádka Barokního Buvola by měla být spíš BG, jako Bezva Grep." Pokračuji se smíchem. Za mnou se taky ozývá smích. ,,A nedělej na mě Blbé Grimasy." Dodá Chica. ,,Hele viděli jste někdy Bílou Gorilu?" Řeknu. V chodbě už se mnou je Foxy, Chica, Toy Chica, Mangle a Toy Bonnie. ,,BB no není hrůza Být Gay?" Řekne Toy Bonnie. BB na něj vrhne uražený pohled. ,,Ale Být Blbej je horší..." Řeknu. ,,Hele neukazuje Chica nějaké Baseballové Gesto?" Vykřikne Foxy. BB a JJ se tváří opravdu dost nazlobeně, alespoň nám nebudou nabízet Barevné Balónky. ,,Víte co, nechme těch Bravurních Blbostí." Řekne Toy Chica. ,,Tak jo, omlouvám se, Bezvadný Guláši." Vykřikne se smíchem Foxy. ,,Ok, neznáte nějakou Bizarní Galaxii?" Řeknu. ,,Ne, Ale viděl jsem Botník Garyho." Řekne Toy Bonnie.,,Tak mě napadá co znamená to Toy před tvým jménem, není to náhodou Totální Opak *Ynteligence?" Řekne Chica. ,,Nebo spíš Tolerace Obráceného Ypsilon." Navrhne Foxy. BB se zřejmě rozhodl tohle skončit a skočil na Toy Bonnieho, který začal utíkat. ,,Musíme ale nechat to že Bravurně Běží." Řeknu. ,,Tohle Bylo Bezva." Řekne Chica.

FNaF Story of Amy The Cat 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat