Čti info dole!
Z pohledu Amy
Vše je jak má, jen mi chybí rodina. Přemýšlím o ničem ale stejně k něčemu dojdu.,,Amy! Vzbuď se!" Probudí mě z přemýšlení Chica.
,,Co? Co je?" Zeptám se.
,,Mangle zešílela! Foxy ji odmítl a ona ho zničila sekerou!" Vyjekne Chica.
,,Cože?!" Vyjeknu.
,,Jde po všech." Řekne a v tu chvíli se ozve výkřik, zoufalý výkřik.
,,Bonnie!" Vykřiknu a rozběhnu se za zdrojem křiku. Vidím Mangle jak ho ničí. Nemůžu se pohnout z místa. Otočí hlavu a s psychopatyckým úsměvem se rozběhne ke mně.
,,Vše je kvůli tobě!" Zařve a já se i přesto nehnu. Když už je skoro u mě, konečně uhnu. Pouze se škodolibě zasměje a útočí dál. Po chvíli už odrážet útoky nestíhám.
,,Promiň." Zašeptám a ostrá sekera se zarazí do mého kostýmu.
Necítím nic ale i přes to křičím.
Rozmáchne se a sekera mi rozlomí hlavu.
Padám na zem.
V poslední chvíli mého života zaslechnu tiché promiň
Tma. Pouze tma a pocit pádu.
Cítím že se vznáším. Jsem duch!
Sbohem světě! Nikdy nezapomínejte že jsem tu stále s vámi. Sbohem. Navždy.
Tak, všem megamoc děkuji za podporu. Možná vás zajímá proč jsem příběh ukončila (ano, u psaní téhle kapitoly jsem byla smutná) takhle ale kdo pozorně četl jistě pochopil že by Amy prostě nikdy nebyla šťastná. Napadá mě že napíšu kung fu panda příběh kam bych mohla Amy přidat ale záleží na vás.
ČTEŠ
FNaF Story of Amy The Cat 3
FanficTřetí příběh téhle ,,série". Amy se znovu vzbudí jako animatronik a k jejím kamarádům se přidá podivná fialovobílá kočka.