7

134 12 8
                                    

Z pohledu Amy
S Goldiem jsme přišli zpět do kuchyně. ,,Violette zmizela!" Vybafne na mě Chica. ,,Co? Jak?" Vykřiknu. ,,Tohle dokáže jen-" ,,Hele, našla jsem vzkaz!" Vykřikne Chica a přeruší Goldieho. ,,Přečti to!" Vykřikne Foxy. ,,Přineste výkupné za tu bílou potvoru jinak ji-" řekne Chica a začne se smát. ,,Jinak co? Víš my chceme vědět jestli jsme se jí konečně zbavili." Řekne Foxy. ,,Ok. Jinak ji deaktivuju. Váš SB." Řekne Chica. ,,Kdo je to SB?" Zeptá se Chica. ,,Určitě Skvělý Blbeček." Vykřikne Foxy. ,,Nebo Smutný Byt." Řekne Toy Bonnie když vejde do kuchyně. ,,Strašný Borec?" Vykřikne Chica. ,,A nebo Sexy Borec. Kéž by." Řekne Toy Chica a v jejích očích jsou doslova vidět srdíčka. ,,Nebo je to holka takže Silná Beruška." Prohlásí Foxy. ,,A co Srandovní Betty?" Vykřikne Chica. ,,Slintající Boxer." Navrhne Toy Bonnie. ,,Severní Banka." Řekne Toy Chica. ,,Salám Božský." Řekne Toy Freddy. ,,Proč by nám salám psal dopis?" zeptám se. ,,Protože Slouží Bohu." Zazní naprosto nesmyslná odpověď Toy Freddyho. ,,Sociální Byrokrat." Přidám se. ,,A co třeba Striptérka Barová?" Řekne Toy Bonnie. ,,Bonnie na co ty myslíš?"Řekne Toy Chica. ,,Stojící Bonus." Vykřikne Chica. Pokud nás někdo odposlouchává tak je teď mrtvý smíchy. ,,Ale ne vy paka, je to Shadow Bonnie!" Vykřikne Goldie. ,,Jakej Sexy Bonnie? Podle mě Bonnie nikdy sexy nebude" řekne Foxy. (omlouvám se všem kdo mají rádi Bonnieho, nechci ho urazit ) ,,Co by jste řekli na Šedý Bonbón." Řekne Chica. ,, bych řekla: To jsi ho měla za postelí hodně dlouho." Řekne Toy Chica. ,,Hele ten vzkaz se změnil." Řekne Chica. ,,Tak ho přečti." Řekne Goldie. ,,Je tu napsané: dejte nám výkupné jinak Violette naklonujeme, podpis SB a SF." Přečte vzkaz Chica. ,,Jé Toy Chico, ten tvůj Sexy Borec si našel Strašnou Fiflenu!" Vykřikne Foxy. ,,Nebo Spáleného Foxyho." Odpoví mu Toy Chica. Foxy na ni vrhne nazlobený pohled a myslím že by ji řekl i něco nepěkného ale Chica včas vykřikne nějakou blbost.,,A co takový Syčící Flek?" Co jsem říkala, nějaká blbost., ,,Myslíš kyselinu?" Řeknu. ,,Né, myslím Slyšíš Brzo Syrovou Fazoli?" Řekne Toy Chica. ,,A co Sušenkový Bagr a Shrbená Fixa?" Řekne Toy Bonnie. ,,Nedáte si Syrový Bepř?"Řekne Foxy ,,Nemyslel jsi Pepř?" Řeknu. ,,Tak teda Strouhám Bod." Řekne Toy Freddy. ,,To je Strašná Blbost." Řeknu. ,,Pojďme Sborově Bečet." Řekne Foxy. ,,Beee!" Ozve se Chica s Toy Bonniem. ,,Dost už! Shadow Bonnie a Shadow Freddy nás za tohle zabijou." Vykřikne Goldie. ,,Podepsali se blbě, mělo by tam být ŠB a ŠF." Řekne jako vždy chytrá Chica. ,,Šáhlý banán a Šikovný Facebook." Řekne Foxy a stejná diskuse začne znovu. ,,Široký Freddy a Šetrný Bilionář." Řekne Toy Bonnie a podívá se na Toy Freddyho, jako náznak jeho šířky. ,,Nebo Šunkový Blábol a Šatníkový Flash-disk." Řekne Toy Freddy. ,,A co Šlehačkový Bazén a Šokující Fotka?" Řekne Foxy a nasadí si na hlavu hrnec s nápisem Moje koruna. Začnu se smát a přidají se ostatní. ,,Usměj se, udělám Šílenou Fotku!" Vykřiknu a vyfotím Foxyho. ,,Hele sledujte," řekne Chica a dá si dvě rajčata jako tváře.,,hádejte kdo jsem: Musíte mě poslouchat a nerušit když jsem ve své krabici!" Řekne Chica která napodobuje Marionette. Musím uznat že jí to jde. ,,Pokud budete furt zavřený v krabici jako já, možná se budete někdy taky tak pitomě tlemit." Pokračuje Chica. Všichni se už smíchy válí po stole a po zemi. Najednou se otevřou dveře a v nich jako naschvál Marionette. Všichni hned ztichneme ale Chica o ní asi ještě neví. ,,Nechápete? Ten úsměv!" Řekne. ,,Marionette." Zašeptám směrem k Chice. ,,Je to Marionette, Kdo jiný by to asi byl?" Řekne. Všichni sledujeme co se bude dít. Chica se otočí a všimne si Marionette. ,,Nyan-nyan, nyan-nyan niihao nyan, goojasu derishasu dekaruchaa..." zazpívá a zatancuje Chica jako Derpy ve videu nya nya dance. Marionette se na ni nechápavě podívá a pak si začne prohlížet Foxyho který stále ještě má na hlavě hrnec s nápisem Moje koruna. ,,Princezno Foxyno a Chico, nechovejte se jako malé děti a radši hledejte Violette." Po prvních dvou slovech která Marionette řekla se všichni svalili na zem smíchy. ,,Tak já vás tu radši nechám." S těmito slovy opustí Marionette kuchyň. ,,Jak se máte princezno Foxyno?" Přeruší ticho Toy Chica. ,,Skvěle.".Řekne Foxy a naznačil pomyslné šaty. ,,Ok necháme těch blbin a najdeme kyselin-tedy Violette než nám ji SB naklonuje." Řekne Goldie. ,,Jo! Jdeme za Slepým Bazénem!" Vykřikne Chica které pořád ještě drží umělé rajčatové tváře. ,,Nemáme spíš jít za Sexy Balloon-boyem?" Řekne Toy Chica. Při představě BBho jak leží na pláži v plavkách a dělá že je sexy už bych se radši dobrovolně vydala Shadow Bonniemu. ,,Fuj!" Okřikne Toy Chicu Foxy. ,,Líp než BB v plavkách určitě vypadá Toy Chica v plavkách."zasněně řekne Toy Bonnie. Ihned mu Toy Chica vlepí facku. ,,Ten vzkaz je zase jinačí!" Řekne Chica. ,,Tak ho přečti." Jako vždy řekne Foxy. ,,Takže: Doneste výkupné a rychle! SB, SF a SM." Řekne Chica. ,,To je nějak moc S." Řekne Toy Bonnie. ,,Takže Suchý Bok, Selský Fax Semleli Mák." Řekne naše chytrá Chica. ,,Surová Borovice a Síťový Mix fotili Sprosté Fotky.'' Řekne Toy Chica a ukloní se. ,,Suprový Fotgraf a Strašně Boží Sexy Mangle." Řekne Toy Bonnie. Nechápu na co furt myslí. ,,Bonnie! Ty-"zakryje Toy Chice pusu Chica. ,,Už dost. Pojďme dříve než Violette naklonují." Řekne Goldie a vyjde z kuchyně. Všichni poslušně jdou za ním.

Taak, tohle je 884 slov naprosté šílenosti. Tuhle kapitolu píšu pro LeBaterka :)

FNaF Story of Amy The Cat 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat