5

100 13 1
                                    

Z pohledu Amy
Po té co jsme ,,urazili" BBho a JJ se s námi přestali bavit. No, vlastně se ani nedivím. Jenže teď už mi došlo koho se Violette a Freddy chtějí zbavit. Myslím pouze na jedno: nesnáším Violette. Proč, Co jsem jí udělala? ,,Amy?" Ozve se za mnou známý, otravný hlas, jednoduše Violette. Otočím se a vidím Violette se sekyrou. Ok, to není dobrý. ,,A-ahoj?" Odpovím ji. ,,Víš na co je čas?" Zeptá se. ,,Na koupel?" Řeknu. ,,Co?! Eh, jistě že ne, je čas se rozloučit!" Vykřikne. ,,To vypadá že se tu někdo nazlobil." Řeknu tiše. ,,Ne, Já se nezlobím, Jen tě prostě nemám ráda." Řekne a rozběhne se proti mě. Samozřejmě běžím pryč. ,,Nemáš šanci! Jsem rychlejší!" Slyším výkřiky tohoto typu za mnou. Jak tak běžím chodbou něco mě napadne. Hlídačova kancelář, jsou tam dveře které jdou zavřít (ne asi :D). Rychle se snažím dostat se ke kanceláři. Už vidím dveře. Když jsem blíž začnou se zavírat. Zrychlím a na poslední chvíli se pod nimi protáhnu. K mému překvapení tu není Mike. Místo Mika je tu někdo jiný, vlastně je tu holka, má dlouhé tmavé vlasy a ledově modré oči. Vystrašeně se na mě dívá. ,,Eh, promiň." Řeknu. Podívá se na mě. ,,Dobrý, Jen jsem se lekla." Řekne. ,,Jo, jmenuji se Veronika, pro přátele Micy." Představí se Veronika. ,,Já jsem Amy, pro přátele....pořád Amy." Řeknu s úsměvem. ,,A jak jsi přišla k téhle práci, mohu-li se ptát." Zeptám se. ,,No víš, pracoval tu jeden můj kamarád" řekne. ,,Mike." Dokončí větu. ,,Ve-",,Říkej, mi Micy ",,Dobrá, Micy, proč máš tuhle přezdívku?" Zeptám se. ,,Protože mám moc ráda myši a různé takové malé ušaté potvůrky." Odpoví. ,,Aha." Řeknu. ,,Tak a teď se ptá Micy. Proč mě nezabiješ?" Zeptá se. No, Dobrá otázka. ,,Protože tohle prostě nedělám." Odpovím. ,,Počkej, teď si stoupni asi tak sem." Ukážu do prostřed kanceláře. Poslechne. Hned jak je na místě, dveře rozbije sekera a já vidím Violette. ,, se neschováš!" Vykřikne. ,,Schovej se!" Zašeptám směrem k Micy. Přikývne a zaleze pod stůl. Rozběhnu se k druhým dveřím a v tu chvíli sem vtrhne Violette. ,,Mám tě!" Zavrčí a rozběhne se ke mě. Utíkám chodbou, přeskakuji různé věci. Stále slyším jak Violette křičí věty typu mě se neschováš. Zakopnu o pohozenou tyč a spadnu na studenou zem. Rychle se zvednu a vidím Violette, je skoro u mě. Rozmáchne se sekerou a já jen tak tak uhnu. Blíží se a já znovu začnu utíkat.

Zoufale doběhnu do jídelny a vyskočím na stůl. Kupodivu tu nikdo není. Pořád běží za mnou. Otočím se. Mám nápad. Skrčím se a rozběhnu se proti ní. To nečekala. Seskočím ze stolu a rozběhnu se do kuchyně. Rozrazím dveře a hele, je tu Chica. Rychle zavřu. ,,Violette?" Řekne Chica bez toho aby se vůbec podívala co se děje. ,,Jo." Vydechnu.

Takk, konec další kapitoly. Chci vám poděkovat za to že tohle čtete:3

FNaF Story of Amy The Cat 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat