Inima imi batea nebuneste in piept si nu imi puteam controla tremuratul, dar cu toate astea mi-am luat inima in dinti si am ridicat bratul stang deasupra capului meu, adancind mana in tub si fiind in acelasi timp cu ochii pe cronometru.
Am urlat si mi-am strans ochii de durere in momentul in care acidul a inceput sa imi arda pielea, inainte ca macar sa apuc sa ating cheia ce se afla pe fund. Mi-am lasat mana in jos si am privit printre lacrimi ranile adanci ce se afla pe ea, dar stiam ca scaunul avea sa inceapa sa se incalzeasca in curand, iar asta e mai rau.
Inghitind in sec si cu siroaie de lacrimi pe obraji, am bagat din nou mana pana la fund. Mi-am muscat buzele pana la sange ca sa nu tip din nou si am apucat cheia cu doua degete, ridicand-o si neputand sa ma bucur pentru ca durerea pe care o simteam imi sfasia sufletul.
Mana imi era distrusa complet pana aproape de incheietura, iar unghia de la degetul mic nu mai era, lasand doar carne si mult sange in loc. Am mutat cheia in mana sanatoasa si m-am aplecat pe genunchii, incercand sa nimeresc inchizatoare lacatului.
Imi eliberasem piciorul stang, dar tremuratul meu a devenit si mai exagerat cand am simtit scaunul incalzindu-se treptat sub mine. La inceput nu a fost ceva deranjant, aproape insesizabil, dar cu trecerea fiecarei secunde caldura crestea, ajungand sa cred ca o imi topeasca blugii in urmatoarele secunde.
- Haide, la dracu cu nenorocitul asta!
Am injurat si am introdus cheia in lacat, rotind-o si eliberandu-mi piciorul din stransoare lantului. M-am ridicat si am cazut in genunchi, pe mana ranita. Un tipat mi-a iesit printre buze si am murmurat o injuratura, ridicandu-ma apoi cu greu si uitandu-ma spre picioarele mele goale si pline de sange. Aveam urme adanci in jurul lor care inca sangerau, dar durerea aia era nimic in comparatie cu cea pe care o simteam la mana.
M-am tarat pana la cel mai apropiat perete si m-am sprijinit de el, ridicandu-ma cu greu si incercand sa imi revin dupa groaza prin care am trecut. Inca tremuram si ma simteam slabita, dar macar nu mai plangeam.
Ma pregateam sa parasesc incaperea in care ma trezisem cand am auzit pasi pe beton, alaturi de susoteli slabe. Am privit in jurul meu, incercand sa gasesc ceva cu care sa ma apar, dar nu era absolut nimic folositor.
Am tras aer in piept si mi-am lipit spatele de perete, pregatindu-ma fizic si psihic pentru ce avea sa urmeze in continuare. Ochii mi s-au umezit din nou cand mi-am amintit de seara in care mi-am pierdut parintii, situatia din momentul asta e prea familiara.
Vocile si sunetul pasilor erau foarte aproape, asa ca mi-am ridicat pumnul sanatos si am iesit de dupa perete, lovind cu toata puterea persoana din fata mea.
- Ce dracu'?
A strigat tipul pe care il lovisem si si-a dus mana la nas, verificand daca sangereaza, dar bineinteles ca asta nu se intampla. Nu sunt eu atat de puternica incat sa ii sparg nasul.
- Esti nebuna?
- Cine sunteti si ce e locul asta?
Am tipat si i-am privit pe rand pe fiecare. Tipul pe care il lovisem avea parul blond deschis, aproape alb si barba neagra. Celaltat tip era blond si masiv, muschii iesindu-i in relief prin bluza neagra pe care o purta. Dar roscata de langa el mi-a atras atentia in mod special pentru ca ii lipsea piciorul stang, de la glezna in jos. Se sprijinea de blond, avand ochii intre-deschisi si capul lasat pe umarul lui.
- Cine esti tu? Si de ce tocmai mi-ai tras una in nas?
A ridicat tonul si s-a apropiat periculos de mult de mine, dar nu a apucat sa ma atinga pentru ca blondul a intervenit imediat cu un ton mult prea calm pentru situatia in care suntem.
CITEȘTI
The only survivor
HororExista doar un castigator al jocului. Un singur supravietuitor. "Cand esti in iad, doar diavolul te mai poate ajuta sa scapi." Inspirata dupa seria de filme "Saw".