Ik wordt wakker ik denk zo'n 5 uur later. Ik zit in een kamer. Ik lig op een bed met mijn handen en voeten vastgebonden aan het bed. In eerste instantie dacht ik dat het een hele kleine kamer was, maar nu ik even goed om me heen heb gekeken lijkt het aardig groot. Het lijkt op een soort kleedkamer van een sportvereniging. Ik zie douches en een deur waar denk ik het toilet achter zit. Ik zie nog een deur en nog een deur en nog een deur. Ik probeer mezelf los te maken, maar het lukt niet. Ik kijk of ik iets zie liggen dat ik kan gebruiken om me los te maken. Maar ik zie niks. Behalve een grote kleedkamer met douches, deuren en een bank. Het is hier koud. En ik ben bang.
1 uur later komt er iemand via de aller rechtse deur de kleedkamer binnen. De man is lang en stevig. Hij is helemaal in het zwart gekleed. Eerst herkende ik hem niet, maar toen besefte ik me dat ik was neergeslagen en dat hij dat had gedaan. Dan komt er ook nog een andere man binnen. Ze proberen me mee te nemen, maar ik stribbel tegen.
"Alstublieft doe dit niet en breng me weer naar huis".
Ik moet bijna huilen maar ik weet me flink te houden. De mannen nemen me alsnog mee en niet zo zachtjes ook. Ze brengen me naar een kantoor doen de deur open. En dan valt mijn mond wijd open.......
JE LEEST
KIDNAPPED
ActionJohanna is 25 jaar en heeft een vriend, Roy, van 30. Ze zijn hartstikke gelukkig samen, maar dan verandert alles. Waar is Roy? Na 3 dagen zoeken komt ze achter de grote waarheid......