NEE! Schreeuw ik. Maar ik geloof dat ze mij niks aan hadden gedaan wat ik heb niks gevoeld. En toch hoorde ik iemand gillen. Wie was dat? Ze hadden het portier open gedaan dus ik denk dat ik al die tijd samen met iemand in de achterbak heb gezeten. Het zou kunnen, want toen ik in de achterbak zat duurde het nog even voordat we vertrokken. En dat ze nog een ander persoon in de achterbak hebben gegooid. Want voor dat we vertrokken hoorde ik nog wel het portier open gaan en wat gerommel. Wat hebben ze bij die persoon gedaan? Ik ken hem/haar niet eens, maar toch heb ik meedeleiden en voel ik de pijn die hij/zij ook voelt. Ik hoor het portier weer open gaan en weer wat gerommel. Zou diegene weer in de achterbak zijn gedaan? We rijden weer verder en ik voel me machteloos. Ik kan nergens heen en ik heb barstende koppijn. Ik denk dat mijn hoofd wel al gestopt is met bloeden, want ik voel het niet meer lopen. Maar een hersenschudding zou best kunnen. 3 kwartier later stoppen we weer. De mannen en Roy doen de deur open en stappen uit. En ik dat we bij een tankstation zijn,want het stinkt nogal naar benzine. Het duurt best lang voordat de mannen en Roy weer de auto instappen. Waarschijnlijk zijn ze nog even naar het winkeltje geweest om wat lekkers te halen. Op dat moment merk ik hoeveel honger ik eigenlijk heb. Ik heb al ongeveer 1 dag niks gegeten.
We rijden weer verder en tot mijn verbazing stoppen we nog geen 10 minuten later weer. Het begint weer helemaal overnieuw. Ze doen het portier open en halen nu mij eruit. Ik schrik, want zouden ze nu mij iets gaan aandoen met dat vreselijke mes. Met dat gevoel in mijn maag wordt ik het busje uitgetrokken. De zak wordt van mijn hoofd getrokken en ik wordt overladen door het licht. Ik hoor weer het geluid van een mes die getrokken wordt.
JE LEEST
KIDNAPPED
ActionJohanna is 25 jaar en heeft een vriend, Roy, van 30. Ze zijn hartstikke gelukkig samen, maar dan verandert alles. Waar is Roy? Na 3 dagen zoeken komt ze achter de grote waarheid......