ZWART

16 3 1
                                    

Er wordt een zak over mijm hoofd heen gedaan. AU! Schreeuwde ik. De mannen nemen me mee, maar ze knijpen me heel hard in mijn arm.

"HOU JE MOND!" riep de lange stevige man. En hij kneep me nog harder. Ik wilde bijna weet au schreeuwen, maar ik kon me nog net inhouden. Toen zag ik Roy op me af komen lopen.

"Wwwaar gaan we nnnnaartoe?" Vroeg ik met een bange stem.

"Ergens" zei Roy doodleuk.

"Ga wat doen met je leven" snauwde ik terug.

"Ik doe al wat dat zie je toch" zei Roy lachend

We liepen verder naar een busje. Je weet wel zo'n busje die bestellingen levert. O ja een bestelbusje zo heet dat. Ze gooide mij in de achterbak. Ik probeer de zak van mijn hoofd af te halen, maar het lukt niet. Ik begin te huilen. 15 minuten later huil ik nog steeds. Ik voel warme natte tranen over mijn wangen glijden. Ik probeer ze weg te vegen, maar de zak maakt dat niet echt gemakkelijk. De tranen blijven maar stromen. Ik begon een beetje te lopen, dat kon, want het was een hoog busje. Maar toen struikelde ik ergens over, geen idee waarover,want ik kon niks zien, ik voelde bloed van mijn hoofd af stromen. Ik denk dat ik een gat in mijn hoofd heb. O nee dat ook nog denk ik bij mezelf. Ik probeerde op te staan, maar ik was erg duizelig. Op hetzelfde moment hoorde ik het portier open gaan van de achterbak en nog geen seconde later hoor ik een vreemd geluid het geluid van een mes die getrokken wordt......

KIDNAPPEDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu