GEHEIME DOORGANG

10 2 0
                                    

Ik loop nog naar een stukje door. En ja nog steeds leeg. Ik loop nog een stukje verder en zie dan een houten plank op de grond liggen. Ik vraag me af waarom het daar ligt, maar toch loop ik gewoon verder. Er is hier niet zoveel bijzonders dus ik ga maar weer terug de trap op. Als ik boven ben doe ik de deur weer open en kom ik weer in de kleedkamer. Gelukkig niemand heeft gemerkt dat ik weg was. Ik ga weer op de bank zitten. En nadenken over de houten plank in de lege kamer. Het was wel gek de hele kamer was leeg en toch was er een houten plank. Ik besluit terug te gaan naar de houten plank.

Als ik bij de houten plank ben til ik hem op, maar ik zie gewoon grond. Niks dus. Helemaal niks. Er zit niks. Ik loop voor de 2e keer terug naar de trap. Ik loop de trap op naar de deur ik probeer hem open te maken, maar hij zit op slot. Nu wordt ik wel bang. Ik loop terug naar de houten plank en ik weet niet waarom, want ik heb het net nog gedaan, maar ik til de houten plank nog een keer op. En nu zie ik iets anders dan grond. Ik zie een gat. Een gat die lijd naar.......geen idee. Ik denk naar buiten. Maar waarom is dit gat hier? Hadden ze nog meer mensen gevangen genomen en dat die mensen dan een geheime doorgang hebben gemaakt om te kunnen ontsnappen. Dis mijn kans denk ik. Mijn kans om te ontsnappen. Ik ga sowieso even kijken of het echt wel naar buiten lijd om het zeker te weten. Ik ga zitten en laat me in het gat zakken. Tot mijn verbazing is het een soort glijbaan. Hij gaat zo snel dat ik bijna wil gillen, maar dan horen ze me misschien dus ik hou het in. Ik kom aan het eind van de glijbaan. Ik zie licht.

KIDNAPPEDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu