32. BÖLÜM

12.6K 405 100
                                    

Beyza'nin ağzından devam ....

-sarp .?

-ne .

-ne mi ? Bir de edebiyat öğretmeni olacak insan romantik bir şeyler söyler demi yani ? Allah Allah ya !

-aşkım , bitanem , güzelim , boncuğum ...

-abartma tamam . Benim canım sıkıldı dışarıya çıkalım mı?

- biz böyle birbirimizi izlesek , hiç dışarıya  çıkmasak ?

-ama Sarp 😞

-tamam , tamam hadi hazırlan . Ya da dur . Ben seçim kıyafetlerini sonra çıplak gelme ..

-Saaaarrrpp .

-neyse ya sen seç zaten hiç uğraşacak halim yok dışarıda seni bekliyorum ..

-tamam ...

*******

Sarp'ın fazla kızmaması için siyah bilekte biten bir dar paça pantolon ve üzerinde ingilizce "çılgınlık zamanı " yazan beyaz bol t-shirtimi giydim . Beyaz supralarımı da ayağıma geçirdim  ve saçımı doğal haliyle salık bıraktım . Bb kremimi güzelce yüzümde yaydım . Eyelinner , göz kalemi ve maskaramı da çektim ve evden çıktım ...

-gelmeseydin ya güneş battı , ay doğdu . Ama dur güzel giyinmişsin aferin .

-aman Allah razı olsun ya ....

1 saat sonra

Güzel bir restoranta gittik ve karnımızı bir hayli duyurduk . -yazar oruç olduğu için kendini avutuyor -  sonra spor amaçlı sahilde yürümeye karar verdik . İstanbul'un sevdiğim bir yönüyde buydu . Önceden Erzurum 'da yaşıyorduk . 4. Sınıf bittikten sonra İstanbul a taşındık . Erzurum'a aşık bir insanım o yüzden İstanbul Erzurum un yerini tutamaz . En azından Erzurum nüfus bakımdan daha az ve kafa dinleyebiliyor insan . Ama İstanbulu da seviyorum ... -yazar biraz kendi memleketini övdü 😃-   

Sahilde el ele yürürken konuşmaya başladı ...

-sen yokken öğretmenliği bıraktım . Çünkü o mesleği bana sevdiren sendin . Sen olmayınca da bir anlamı kalmadı .

-evet haberlerini alıyordum ..

-kimden ??

-sıla , Yelda ve sena dan 😃

-😃😃

Biraz daha yürüdük ve bir banka oturduk hala ellerimi tutuyordu ..

-beyza sen benim korkak kalbimin en cesur yanısın . Sakın bir daha beni bırakma ve bir nebze de olsa cesur olduğumu göreyim .

-seni asla bırakmayacağım sarp . Tabi sende beni bırakmayacaksan ?

-ölene kadar seni bırakmayacağım  .  (Final ipucusu )

Beni kendine çekip sarıldı hiç beklemediğim bir anda

-seni annemle tanıştırmak istiyorum .

-n_ne ?

-duydun işte hem ilişkimiz daha ciddi boyutlara kadar ulaşır. Serçem .

-tamam nasıl istersen öyle olsun . Hem serçem ne ? Başka isim mi bulamadın ?

-seni bir serçenin göz yaşı kadar çok seviyorum ,. Bu kadarcık mı ? Deme . Çünkü serçeler ağlayınca ölürler beyza ...

-ciddi misin ?

-odun musun ?

-ne ?

-o romantik cümleden sadece onu mu anladın ? Sen görmeyeli baya bir kütük olmuşsun ...

Kahkaha attım ve yanağını öptüm . Ne yapayım ben de buyum . Hem ben vıcık vıcık ilişkileri sevmem . Bir ilişkide bir kişi romantik olsun yeter haksız mıyım yani ? 

Sarp'ın ağzından devam ...

Onu o kadar çok seviyorum ki edebiyatçı olmama rağmen kelimeler le anlatamıyorum . Kollarımın arasından çıkmasını istemiyorum . Çünkü bir daha gitmesinden korkuyorum . Ama bana söz verdi . Beni yalnız bırakmayacak . Bir daha gitmeyecek ...

Daha 1 ay önce burada olan annemi tekrar buraya çağıracak tım . Gelini ni Görsün yazık bu kadına haaa 😃 hiç bir şeyden haberi yok ....

Önce beyza yı aradım . Daha sonra annemi arayacaktım . Beyza su an evde tek ve ben rahat değilim . Yanında kalmamı da istemiyor . Neymiş 'zinaymış ' Allah Allah . Sevgili olurken , öpüşürken , el ele gezerken zina değil ama . Bahane arıyor .

Çalıyor , çalıyor , çalıyor .. açtı ...

-beyza aşkım neden geç cevap veriyorsun ?

-sarp evde biri var . Çok korkuyorum ve telefon sesini duymuş olmalı ki buraya doğru adım atıyor ayak sesleri git gide yaklaşıyor .... -kapı sesi - saaaarrppp !!!!!!

Dıt, dıt ,dıt , dıt .....

Kahretsin ... hemen anahtarı aldığım gibi evden çıktım . Aklıma bin türlü kötü şeyler geliyordu . Allah'ım lütfen ona bir şey olmasın ... eve vardığımda direk arabadan çıktım ve kapıyı bile örtmeden hemen bahçeden içeriye girdim . Koşup kapıyı çaldım , açan yoktu .. hemen arka bahçe deki kapıya doğru resmen uçtum . Lambalar açıktı ama kimse yoktu . Büyük ihtimal odasındaydı . Kapı açık olmadığı için . Bahçedeki sandalye yi Aldım ve camı kırdım . ...... kırık yerden elimi sokarak kapıyı açtım . Bağırma sesleri geliyordu .

-imdaaaaaatttt !!!!

Beyza , beyza evet bu ses onundu . Hemen odasına koştum ... gördüğüm kişi ve durdukları pozisyon damarlarımı belirginleştirmeme ve yumruğumu sıkmama neden oldu  . Adam beyza nın üstünde ve yataktalar , beyza çırpınıyor , adam kahkaha atıyor adam ise .......... ' idi . Hemen vakit kaybetmeden beyzanın üstünden çekip Yumruklamaya başladım ....

Selam gençler .... öncelikle şait olduğunuz rezalet durum için en başta @aysenurcifci00 dan olmak üzere bütün okuyucularımdan özür diliyorum . Biliyorsunuz ki dengesiz birinin benim ve kitabım hakkında söylediği şeyler sinirlenmemi sağlıyor . Kötü kelimeler sarf ettim ve en sevdiğim okuyucum rahatsız olmuş . Onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum . Ondan bir kere daha özür dilerim .


böyle birini kaybetmek istemiyorum . Ve ona sonsuz sevgilerimi iletmek istiyorum ...

@aysenurcifci00  ( aşkım , bidenem  , sonsuzum -evet hiç görmediğim bir insanı bu kadar çok seviyorum @nurayklyn yide unutmayalım 😃)

@uykucu_sadist

@nesli_2626 .

@zehranur15 (dünyam , herşeyim , bacım iyiki varsın )

Sizleri seviyorum Allah'a emanet olun . Bu arada finale az kaldı. .

Hocam-Kocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin