Posljednji pozdrav

136 5 1
                                    

17 gdina kasnije

       -Alisa, daj zaveži taj ugljen od kose. Nevidim ništa preko tebe.-Lana se nagnula prema crnokosoj djevojci,koja je riješavala test iz matematike.

Alisa je vezala  kosu u neurednu punđu te nagnula test kako bi pomogla Lani.Djevojka je vješto prepisala test svoje prijateljice  i predala.

-Rekla si da si snioć učila?-Kroz smijeh je Alisa tiho šapnula Lani kupeći stvari sa klupe.

-Jesam!učila sam.Pitaj Luku...Jadan se križao kad me vidio za knjigom.-

-Vjerujem ti Lana.Ne trebaš se meni pravdat.-

Lana Dudić imala je kratku prljavo plavu kosu i smeđe oči.Bila je jedna od poželjnih imena među muškim društvom jer svojim dugim nogama,vitkim tijelom s oblinama te zavodničkim crtama lica rijetko kojem dečku se nebi svidjela.

Alisa Kovač je za razliku od svoje prijateljice bila čista suprotnost.Visine 160 cm,crne kose,te svjetlijom puti s malenim pjegicama na licu.Jedino u čemu su druge djevojke zavidile toj maloj sitnoj djevojci bila je pamet i taj lijepi plavi pogled koji je dečke obarao s nogu.

***

"Dva capucchina molim."Alisa se obratila konobaru koji je radio u njezinom omiljenom kafići GIM, a potom Lani koja se pokušala namjestiti na stolicu.

 -Slušam te draga- Skinula je svoje naočale za vid i čekala da Lana napokon progovori.

-Renato je jučer prevario Sandru i na kraju kad je Sandra to doznala prvo nije ga htijela vidjet pred oči al onda je Renato izustio par laži koje smekšavaju srce i odmah se pomirili.Ja ne znam koliko čovijek može biti jadan da oprosti prevaru...Ovo mu je već druga prevara u njihova dva mjeseca veze.-

-Pa to je strašno moram priznati...Ali koja je bit njihove veze?Samo da se poseksaju,i kasnije prva zabava dođe,eto ti vraga.-Alisa je trpala šećer u kavu dok je Lana pomno promatrala šta radi i izustila par komentara tipa prestani dobit ćeš dijabetes ili bacit ću ti taj šećer.

-Daj prestani s tim dijabetesom i komentarima na moj račun...uvalit ću ti šećer u kavu ne zajebavaj me.-Poluozbiljnim tonom  je zaprijetila.

-Kako ti kažeš.Uglavnom ona Klaudija iz GAM-a je izašla s onim Antom ili Andrijom Miličevićem,Nisam znala da se plavuša pali na tu njegovu poremećenost.Užas!-

-Kažu da je Klaudija jedva stajala na nogama  nakon njega-Nadodala je Alisa.

-To sam upravo htjela iz komentirat..Ajde popij do kraja pa idemo-

Popile su kavu i uzele svoje torbe te krenule u različitim smjerovima.Alisa je živjela na Turniću dok je Lana stajala na gornjoj Vežici.Ništa nije bilo previše udaljeno za njih.Zagrlile su se na rastanku i krenule u buseve.Čim je Lana sjela na predzadnje sjedište u busu stigla joj je poruka od čiči(Alise) Imale su čudne nazive jedna za drugu no nikad uvredljive.

"Sutra je party kod Bobe ideš samnom nema ali ;P Volim te"

-Akoholičarka..-Tiho se nasmijala i stavila slušalice u uši.

***

-Tata stigla sam!-Razderala se odmah na ulazu.

-Evo glupače...-Javio se Petar iz njihove sobe.

-E seronjo i drugi put ću ti pisat lektiru znaš!"Iznervirano je krenula u sobu da istuče Petra.

Petar i Alisa su bili možda jako različti u izgledu,ali boja očiju i hod su im bili isti.- Dosta...prestanite više s tim dječijim idiotarijama.-Gospodin Kovač inače Alisisn i Petrov tata derao se iz kuhinje.

-Idemo ručat Lisa.-Pomalo oraspoloženo je pozvao na ručak."Ajde napokon došao pameti"pomisli Alisa.

-U subotu ideš na trening?-Upita je otac.

-Da kaže trener da ako nastavim precizno gađati metu da će me poslati na Svijetsko prvenstvo.-Ponos u njenom glasu bilo je isuviše lako prepoznati.

-Ni govora!Kako je prošao ispit iz matematike?-

-Ako imaš dobar razlog neću ići,no prebacimo se na školu.Vrlo dobro.čak sam i uspjela pomoći Lani.-

-Kad si već spomenula Lanu večeras idem s njenim roditeljima na jedan vrlo važan sastanak,a brat ti je na treningu i kasnije ide kod prijatelja ili prijateljice.Uglavnom htio sam ti reći da pozoveš Lanu pa da dođe kod tebe ili da ti odeš kod nje.-Dok joj je priopćavao novosti Alisa je odmah poslala Lani poruku da će ići kod nje posle osam.

-Daj tata nisam peder.- Uvrijeđeno će Petar,dok se Alisa smijala.

-Vidiš Petre kad se stalno skićeš sa svojom ekipom i tata čak pomisli da si peder.-Djevojka se trudila ne prasnuti u smijeh,nakraju se njen smijeh raširio prostorijom tjerajući gospodina Kovača i Petra na još jači smijeh.

Nakon ručka brat i sestra su se povukli u spavaću sobu napisati zadaće i naučiti za sutrašnja ispitivanja.

"2 grama.kod Mlinara oko 20:00"

Poslala je poruku Toniiju.Dečko se doimao strašno opasan zbog njegovog fizičkog izgleda no bio je jako simpatičan.Toni Matić je išao s njom i Lanom u Prvu Riječku Hrvatsku Gimnaziju, te su zajedno išli na latinski srijedom i četvrtkom.Spremila je knjge u svoju maslinastu torbu i otišla je oprati zube i našminkati se.Iz ormara je obukla podrapane svijetlo plave traperice,maslinasti top i vojničku maskirnu košulju.Na noge je stavila crne marte a svoju crnu kosu svezala u neuredan rep.

-Ja idem!-Obavijestila je Petra koji je ležao u prostranom dnevnom gledajući nogomet.Sa stolice u kuhinji uzela je svoj novčanik koji je potom stavila u crnu torbu i otišla.Male kazaljke na njenom mobitelu pokazivale su 19:30.

"zađi u ulicu do ja sam tamo."

Točno u 20h pojavila joj se poruka od Tonija.Svojim teškim martama je koračala u ulicu bez imalo straha.Dalje od sebe ugledala je visoku i nabildanu figuru njoj dobro poznate osobe.Na brzinu su se zagrlili i krenuli da razmjenjivaju pare i travu.Toni je izvadio dva grama iz džepa i brzo ga strpao Alisi u torbu.

-Hej vi tamo!-Zaderao se jedan policajac i krenuo prema njima.Alisu je pomalo hvatala panika.Zbog svog naglog okreta njezine usnice su igrom slučaja dodirnule njegove. Iz silne zbunjenosti,straha i šoka nekako je potrčala do Mrtvog kanala čekajući svoj obečavajuć bus 7a.

-Ček poljubila si Tonia?!!!-Lana se derala na svoju frendicu u isto vrijeme se i smijala gledajući je koliko je crvena od srama postala.

"Bilo je slučajno sasvim i nije bio poljubac već samo trzaj.Zemljo otvorii see!!."Umirala je od srama i neugode,dok se Lana naslađivala njenom mukom.

-Ajde sad cemo popušit svaka svoj i umirit se može?-Plavuša je nakraju došla k sebi, nakon kratke stanke njenog deranja i ismijavanja.Objema je bilo potrebno izbacit mozak na pašu nakon napornog dana.Smotale su svaka svoju trubicu i zapušile.Pričale su o svemu i svačemu dok Alisi nije došla poruka.Lana je dobila istu poruku samo minutu kasnije.

"Sutra posle škole kod Bobe. Milan"

-Zar nisi rekla da Boba ima party sutra?-Upitala je Lana.

-Vrijedi se nać s njima kod grafita...-Alisa je zagrlila svoju plavokosu prijateljicu i pozdravila je.Nije imala pojma da je sljedeći dan neće više biti...

skladište 7Where stories live. Discover now