Neplanirana glupost

97 6 1
                                    

    

              I ako je Lana Alisi poslala još jutros poruku da ide u školu,nije se pojavila."Gdje je ta djevojka?"Pitala se u sebi.Danas je bio  petak i Lana je uvijek bila u školi,barem petkom.Svoje negativne misli je odbacila sa strane i ušla je u bus.Sva zamišljena i zabrinuta zbog svoje prijateljice,iz gluposti je počela brojati stanice."Čekaj malo,bilo ih je 7,sad ih je osam?"Začudila se.Kad je shvatila da je fulala svoju stanicu iskrcala se na sljedećoj i pješačila kroz ulice Kozale do mjesta nazvanog Grafit.Čim je zašla u ulicu mogla je čuti Larino deranje i vidjeti mnoštvo prekrasnih grafita.

-Jebote Borna sta izvodiš?!-Laura je pokušala odgovoriti jakog momka obrijane glave da ispusti vatreno oružije upereno u Milana.

-Kiki začepi gubicu maloj.!-

-Kunem se nisam nikome ni riječi rekao o vašem poslu.Daj Bobo nemoj bit tako naivan.-Milanove ruke su bile podignute iznad grafita kojeg je on nacrtao u čast svoj tadašnjoj curi Klaudiji.Kiki ili Kristijan inače Bornin brat snažno je uhvatio Laru za zapešća i povukao je k sebi.Alisa je samo tiho i hladno promatrala sa strane kao i uvijek u ovakvim situacijama.Znala je da će Borna Milanu pružiti zadnju priliku i kasnije se riješiti frustracije alkoholom.

-Ovo ti je zadnja prilika Milane!Nemoj je ujebat.-

Smeđi pogled pun ozbiljnosti  je gledao Milanu ravno u dušu.Svoj pištolj je spremio u jaknu i prvi otišao s Alisom pod ruku.Za njima su išli Kristijan,Laura,Sanjim i Milan.A kasnije se pridružijo Toni i Larin brat Luka te Katarina i Minea.

-Toči!-Laura se razderala na Milana.

Morala je nekako izbaciti frustraciju, strah i onu jebenu istinu da se usrala ko golub od straha.Iz pozadine se glasno čula WAN pjesma koju je u ovom trenutku pjevao Frankie. Alisa je plesala u Borninom naručju i pila svoj čuveni Stock,dok je Borna pak bio dovoljno napaljen da je uzme pred svima no nije htio.Htio je bit sam sa svojom djevojkom.Ipak je htio malo pričekati pola sata s obzirom da je bilo 23:45h.Dok je on gledao njenu lepršavu crnu kosu kako leti na sve strane.Iz drugog kutka sobe Kiki je neumorno pio Jacky i gledao je malu crnuokosu djevojku s požudom.Htio je ono što je zabranjeno , ma da je znao da ako Borna njegov brat sazna da ga je poljubila sasvim slučajno pretprošlu noć bi ga zadavio.Borna je bio godinu dvije stariji od Kristijana.Bili su braća s očeve strane iako su bili polubraća fizički su sličili jedan drugom,no po osobnosti Borna je bio daleko hladniji i okrutniji.Gledao je kako Borna odvodi Alissu u prostoriju koja je činila spavaću sobu, Iako mu je ljubomora rasla sve više u grudima.Htio je bit taj koji će ju vodit u postelju i pored kojeg će se budit svakog jutra...I zbog te ljubomore snažno je uzeo već dosta pijanu Lauru i odveo je sobu do njihove.Nije prosto čuo niti jedan zvuk iz sobe u kojoj su bili Borna i Alisa.

-Hajde Laura skidaj se.-Naredio je.

Djevojka svježe ofarbane narančaste kose se počela skidat no Kiki nije imao strpljenja ni živaca da čeka da se pijana cura skine do kraja,pa je preuzeo stvari u svoje ruke i strgnuo je odjeću s nje.

***

-Hoćeš li da te odvezem kući ljubavi.-Nježan poljubac je otisnuo na Alisinom pospanom i mamurnom licu.

-Ili da ti prvo skuham kavu i pojedem te?-Zasmijuljio se i počeo je spuštati svoju glavu prema njenom medjunožju.

-Daj Borna kreni mi skuhat kavu.-Pogodila ga je jastukom i potjerala iz kreveta.

Iako je Borna bio hladan prema drugima prema Alisi se ponašao kao prema princezi iako ju je doista često znao sprdati i maltretirati radio je to iz ljubavi.Taman kad je krenuo da natoči kavu u šalicu izašao je Kkiki iz druge sobe.

-I jeste se ti i Alisa dobro zabavljali...-Krenuo je s provokacijama odmah čim je oči otvorio.

-Vidim da ste ti i Laura imali jako strastvenu noć i da ja za razliku od tebe se znam suzdržavat.-

Sasvim mirno i hladno se obratio svojem bratu koji mu je tako sličio s obzirom da se jutros dobro iznenadio kad ga je ugledao na nulici.

-O čemu ti pričaš?-

-Kristijane nemam ja 19 godina bez veze, a i zidovi nisu baš nešto ekstra debeli pa se sve čulo.-

-Di je Laura?-Mamurna djevojka je stajala naslonjena na stakleni prozor koji je dijelio dnevni boravak od balkona i pušila svoju prvu cigaru.

-Jutro Alisa.Laura je u sobi spava.-Čim ju je ugledao, Borna je uzeo šalicu kave i dao ju u njenu ruku te je i on zapalio cigaru.

-Ljepo ste uživali sinoć.-Ironija u njenom glasu je bila očita.Nije se mogla pomiriti s činjenicom da je Laura spavala s Kristijanom.Naime cijela situacija joj je bila isuviše smiješna da zadrži ozbiljan izraz lica.

Tako prislonjena na ovratnik staklenih vrata u Borninoj bijeloj majci izgledala je božanstveno . Crna kosa svezana u visoku neurednu pundžu i pjegice po njenom nosu i licu davale su dojam svakom mladom umjetniku da ju je netko nacrtao . A tek kolika li je ljepota bila kad bi sjela i stavila naočale na svoje lijepo lice i gledala u daljinu.Svaki put kad bi takva rano ujutro bez imalo šminke stajala na vratima od balkona i pila kavu Borna je htio da ju slika.Bila je Boginja među svim ženama na kugli zemaljskoj.Makar bi to Borna pomislio.

-Izvuci je iz stana,ne želim je vidjet.-Kiki se obratio Alisi.

-Nećeš mi ti ništa naređivat.-Uzvratila mu je ne pogledavši ga.U sekundi čim je krenuo da ju povuče za kosu i ošamari Alisa je uperila pištolj u Kristijana.Hladnim pogledom i tonom mu je dala do znanja da ovo više nije zajebancija.

-Ti si je jebo sinoć.Ti ćeš to i riješit.-

Znali su obojica da Alisa nikad ne promaši metu.Tako da ne bi se valjalo kačiti s njom kad ima oružije u rukama.Bilo to običan nož ili pištolj.

-Dobro,pobjedila si!-Isfrustrirano je ušao u sobu i krenuo da objašnjava Lauri situaciju između njih.Laura se doista dobro držala za razliku od ostaih cura koje su spavale u Kristijanovom krevetu.Bez kapi suza i svega ostalog sasvim neočekivano je prihvatila da ostanu prijatelji s nekim ajmo to nazvati povlasticama.

-Imam jedno malo ali dosta bitno pitanje.-Nesigurnost je u njoj iz sekunde u sekundu sve više rasla.

-Reci Lu.-Bilo kako bilo njezin strah je rastao u njenoj nutrini bez obzira na njezin nadimak koji je Kiki izgovorio.U trenutku kad je pomislio da ga ipak neće ništa pitati progovorila je.

-Jesi li koristio kondom sinoć?-

Istini na volju ni sam nije znao da li je stavio zaštitu ili ne.Bio je previše pijan da bi to mogao znati.Lauri je bio dovoljan njegov zbunjeni pogled i znala je."Test za trudnoću mi ne gine."Pomisli.Samouvjereno je ustala i izašla iz sobe,a potom i bez pozdrava iz stana.Ostavila je Alisu samu u zbunjenosti i brigi.Jer je odveć njena prijateljica znala da to dijete neće moći zadržati.

skladište 7Where stories live. Discover now