U očima nade

26 2 0
                                    

Na Učki u mrklom mraku s pogledom na grad sjedila je ona.Gledala je u prizor i smotala si jednu trubu da se opusti.Razmišljala je o nečemu.O ničemu iskreno da vam kažem.Samo je šutila.Pustila je neka je pjesma what I did for love  ponese.Samo je u tišini slušala zqvijanje već rijetkih vukova u ovome kraju i pokoji crvkut neke ptičice koja traži nekoga svoga da joj pokaže put.Sjetila se svih koje je izgubila u ovom kratkom vremenskom periodu i razmišljala.Da to je sve moja krivica.Moja ili ničija.Poistovijetila se s mislima.
  -Koga paklenoga vraga radiš tu sama na ovoj hladnoći?-Javio se Ian.
  -Sjedim i razmišljam.I eto upravo si se pridružio klopi-Nasmijala se i pogledala ga pokrajice.Ian je sjeo pokraj nje i preusmjerio se prema pogledu.Doista vam mogu reći pogled je bio stvarno da oduzima dah.Previše nestbaran da bi bio toliko stvaran.
  -Predivan pogled madam.-Uzeo je već zapaljenu smotanu travu u ruke i prislonio ih usnicama.I njega je trebalo opustit nesto ali imao je i nekoga.Nju.Alisu.Prijateljicu od najranijih dana.
   -Što te dovelo ovamo?-Upitao je ispuhujući dim iz svojih pluća.
  -Ne znam iskreno.Samo sam se dovezla na motoru.-Gledala je u čisto zvijezdano nebo iznad Kvarnera.Njezini zivci su počeli popuštat što znači da je počelo djelovati.Odjednom u.mrkloj tišini ona progovori.
-Kako bi ovaj svijet izgledao bez tuge, jada i boli?-Upita gledajući ravno pred sebe.
-Zašto moraš žalovati?Svijet je predivmo mjesto kad pogledaš s druge strane okvira.Vidi Alisa mi se nalazimo usred vidikovca to je predivna stvar.Imamo pogled na cijeli Kvarner noću i to je predivna stvar.Samo trebas malo jasnije proučavat.Ne tražiti mane nego znati mane i zavoljeti ih.-Povukao je zadnji dim i ugasio zapaljeni filter.
-Nekada me stvarno znas ostaviti bez teksta gospodine papa.-Pogledala ga je u oči i nasmijala se.Cijelo vrijeme je imala osmijeh na licu.Baš kao i u one bezbrižne dane.
-Ajde idemo već je 10 navečer.-Podsjetio ju je.Oboje se dignuli s mjesta i navukli motorističke jakne i kacige stavili na glavu.
-Hoću ja ići prvi ili ti?-Ian je sjeo na svoju Yamahu i upalio je.
-Može,mislim nije meni problem.-Upalila je svoj bijeli kavasaki ninja koji je dobila kao poklon za položeni za motor.Spustili su se nekako uskim putevima do obične ceste i upalili u prečicu na autocestu.Ian je skrenuo za viškovo a ona je skrenula za zamet kod bake.

 ***
    Na drugoj strani grada Krist se već dogovarao.-Koliko li je moguće da ju osvojim prije ostalih?-
-Šanse su jedan u tisuću ali i dalje ne gubi nadu.-Obukao je polovu košulju i krenuo u auto.Za njim 4 medvjeđih ljudi s grbom Kristove obitelji na prsima.
-Krenimo.-Podlo se nasmješio i odvezao.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

skladište 7Where stories live. Discover now