Cześć! Tu po raz kolejny AwesomeGuy1337. Witam was w już mojej 3 opowieści na wattpadzie! Z okazji ponad 100 głosów na moją pierwszą historię zatytułowaną Martwa Cisza postanowiłem wstrzymać obecnie trwającą serię Zombie Survival, oraz stworzyć coś nowego. Mimo, że nie jestem wielkim fanem uniwersum DC to jednak uwielbiam postać Flasha, a zwłaszacza 2 sezony serialu The Flash, oraz film animowany The Flashpoint Paradox, o którym właśnie tworzę książkę. Mam nadzieję, że docenicie mój wkład oraz poświęcenie. Zanim się z wami pożegnam omówię wam co to właściwie jest ten Flashpoint, oraz podam przewidywaną datę wydania pierwszego rozdziału. Na sam koniec wyjaśnień chciałbym wam życzyć miłych wakacji! No dobra, ale co to ten Flashpoint?
The Flashpoint Paradox - komiks napisany przez Geoff'a Johns'a oraz Andy'ego Kubert'a. Komiks został wydany przez wydawnictwo DC. Sam komiks opowiada o Barrym Allen'ie superbohaterze zwanym Flash'em, który jest w stanie rozwijać nieosiągalne dla zwykłego człowieka prędkości, a nawet cofać się w czasie. W dzieciństwie jego matka Nora Allen została brutalnie zamordowana w dzień swoich urodzin. Barry przez lata dorastania był męczony wyrzutami sumienia i żałuje, że nie było go tam wcześniej ( jako Flash ). Pewnego dnia w rocznicę śmierci oraz urodzin swojej matki, postanawia cofnąć się w czasie, aby ją uratować. Nie kończy się to jednak dobrze. Po cofnięciu się w czasie budzi się w swoim biurze na posterunku policji, a nad jego głową widnieje w komputerze napis nagłówka pewnej gazety:
,, Koniec świata jest już blisko "
Barry jest zdziwiony. W rzeczywistości okazuje się, że Barry cofając się w czasie wywołał bardzo złe w skutkach zdarzenia. Cały świat jest pogrążony przez wojnę Aquaman'a i Wonder Women, tamtej nocy w alejce to Bruce, a nie jego rodzice zostali zamordowani co powoduje, że Thomas Wayne zostaje Batmanem, a Superman jest zniewolony przez rząd USA. Barry postanawia przekonać Batmana, by do niego dołączył, a następnie cofnąć się w czasie. Plany Barry'ego chce pokrzyżować zły sprinter z przyszłości Eobard Thawne zwany Proffesorem Zoome'em. Jest on największym wrogiem Barry'ego. Na podstawie komiksu w roku 2013 powstał film wydany przez Warner Bros. zatutułowany oryginalnie The Flashpoint Paradox.
Przewidywana premiera pierwszego rozdziału:
27.06.2016
CZYTASZ
The Flashpoint Paradox [ ZAKOŃCZONE ]
FanficBarry Allen jest superbohaterem o możliwości biegania z niezwykłą prędkością. W dzieciństwie kiedy miał ok. 10-11 lat jego matka Nora Allen została brutalnie zamordowana. Przez lata dorastania był męczony wyrzutami sumienia. W kolejną rocznicę śmier...