Po tym jak nie udało mi się cofnąć w czasie, postanowiłem, że musimy uwolnić SuperMan'a by pomógł nam w walce.
- Czy jakiś czas temu z kosmosu nie spadł tu meteoryt? - zapytałem.
- Tak. A o co chodzi? - odpowiedział Batman.
- Tym meteorytem był statek. Statek z kosmitą w środku. Ten kosmita na mojej ziemi nazywa się Superman. Jest potężnym, a może nawet najpotężniejszym superbohaterem w lidze sprawiedliwych.
- Lidze jakiej??
- Nie mam czasu ci tego tłumaczyć. Musimy go uwolnić.
- Rząd tego pilnuje. - mówi z powagą Thomas.
- W takim razie musimy znaleźć kogoś z rządu.Batman od razu załapał o co chodzi.
- Znam kogoś takiego...
Minęło parę chwil. Byliśmy niedaleko strzeżonego bunkra rządu. Wtedy zauważyłem kogoś znajomego.
- To przecież Cyborg! - mówię ja.
- Czy my się znamy? - pyta Cyborg.
- Nie, ale się poznamy.
- Batmanie kto to? - pyta ponownie Cyborg.
- Przemyślałem twoją ostatnią propozycję. To jest Flash. Jest nam potrzebny.
- O co tym razem chodzi?
- Podobno ostatnio rozbił się u was meteoryt. - wtrąciłem.
- No i co? - pyta Cyborg.Thomas spojrzał na Cyborga. Wiedział chyba o co chodzi.
- Ale Batmanie...
- Żadnych 'ale', ten kosmita jest nam potrzebny.Po paru minutach byliśmy w środku. Korzystając z mocy obezwładniłem dwóch strażników.
- To tutaj! - mówi Cyborg.
Kiedy weszliśmy, zobaczyliśmy Supermana. Był inny. Mniejszy, wychudzony. Nie przypominał dawnego siebie. Postanowiłem podejść.
- Ostrożnie Flash! To najpotężniejsza istota na ziemi. - powiedział Cyborg.
- Pomóżcie mi... - wykrztusił Superman.
- Już dobrze. Jesteś bezpieczny. - powiedziałem.Po tym ja, Batman i Cyborg pomogliśmy wyjść Clarkowi ( Supermanowi) z celi. Na miejscu czekały na nas uzbrojone siły specjalne.
- Odstawcie obiekt badawczy, to może nic wam się nie stanie.
Nie posłuchałem. Szybko przebiegłem po otaczającej nad wodzie i załatwiłem część patroli. Nagle Superman wystrzelił laser z oczu. Tak się złożyło, że trafił jednego z żołnierzy, z którego został tylko proch. Superman przestraszył się. Po tym jak pokonaliśmy wszystkich, wzbił się w powietrze i gdzieś odleciał.
- To była nasza szansa na wygraną w wojnie Flash! - fuknął Cyborg.
Po tym po prostu uciekliśmy z miejsca zdarzenia.
Cześć tu ja!
A to nowy rozdział książki. Jako iż jest to obecnie najdłużej ciągnięta książka, a Zombie Survival II ma się pojawić jeszcze w tym roku, to część nudnych sytuacji pominę w następnym rozdziale. Jeśli macie z tym problem, to możecie zadawać pytania na temat pozostałych wątków w komentarzach. Zostały już 2 lub 3 rozdziały do końca.Czekajcie cierpliwie!
CZYTASZ
The Flashpoint Paradox [ ZAKOŃCZONE ]
ספרות חובביםBarry Allen jest superbohaterem o możliwości biegania z niezwykłą prędkością. W dzieciństwie kiedy miał ok. 10-11 lat jego matka Nora Allen została brutalnie zamordowana. Przez lata dorastania był męczony wyrzutami sumienia. W kolejną rocznicę śmier...