00.

749 70 0
                                    

Założę się, że ty też bałeś się, że jeśli wystawisz rękę poza łóżko coś cię za nią złapie, wciągnie pod nie i zabije. Myślałeś, że pod tobą żyją straszne potwory, które jedzą małe dzieci i którejś nocy padniesz ich ofiarą.

Po części to prawda, ale nie zupełnie wygląda to tak, jak sobie wyobrażałeś.

Potwory wyglądają tak jak ty. Może są trochę bledsze, mają wory pod oczami i smutny wyraz twarzy, ale są ludźmi, a przynajmniej wyglądają i funkcjonują prawie jak oni.

Mieszkają w mieście, które już w średniowieczu inni zwykli nazywać Podziemiem. Na powierzchnie prowadzą tunele, którymi wychodzą co noc, by żywić się strachem dzieci.

Straszą je już od bardzo dawna. Nikt właściwie nie wie, skąd się wzięły. Ludzie mówią, że to tylko i wyłącznie wyobraźnia ich pociech. Możliwe, że to przyczyniło się do ich powstania. Podobno jeśli bardzo w coś wierzysz, to w końcu staje się prawdziwe.

Mogę cię jednak pocieszyć. Potwory nie polują na dzieci powyżej piętnastego roku życia. Jeśli jednak masz mniej, to uważaj, możesz dziś nieświadomie jednego nakarmić. 



Ta końcówka jest chujowa, nie sądzicie? 

Nie mam pojęcia co ile będą się pojawiać rozdziały, ale zaczynam wakacje za 3 dni, więc postaram się pisać więcej i do One Last Time i tutaj. I dziękuję za 7K przy Fallen Angel, prawie 750 wyświetleń przy One Last Time i prawie 600 przy Czterech Porach Roku. Jesteście najukochańsi! 


Beautiful NightmareOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz