Ráno mě probouzí paprsky slunce. To mě donutilo abych otevřela oči. Koukám se na mobil. Mám tam SMSku od Bretta:
Ahoj krásko. Dneska v Beaconhillské střední. Je mi jedno jak se tam dostaneš ale buď tam. Předpokládaný příjezd v 9:25 ráno. -Brett
Koukám se na hodiny a málem dostanu infarkt. Je 9:00 a do školy to trvá 30 minut po silnici. Když to teoreticky vezmu přes les měla bych tam být rychleji. Vezmu si jednoduše černé legíny a černý crop top a běžímdo lesa.
% % % % %
Když jsem u kraje lesa u školy tak neběžím. Vmísím se do davu a stanu vedle Scotta a Stilese, kteří si mě nevšimli protože sldovali Liama jak stanul proti Brettovi.
,, Čau kluci." pozdravím je a oni se na mě koukají. Vytřeští oči. Stiles se chce už zeptatco tady dělám ale drcne do něj Scott s pohledem přišpendleným na Liamovi. Začal se měnit. Ty dvě paka šla odtáhnou Liama a já šla ostatní zaměstnat.
,, Brette!" křičím na něj a vpadnu mu do objetí. Se smíchem mě objímá a po objetí se na mě podívá.
,, No pání, ty nežiješ v lese to je super." směj se mi.
,, Ha ha ha sklapni nebo ti nebudu fandit a upřímě řečeno fanoušky potřebujete." dloubám do něj se smíchem.
,, Ty chodíš do školy?" ptá se mě naoplátku docela pobaveně.
,, Ano, jsem ta nejlepší žačka na světě." říkám mu s ironii a protočím nad ním očima. Ostatní na nás vyjeveně civí. Jejda zapoměla jsem že tam jsou.
,, Nepochopíte." řeknu jim a oni se rozprchávají všudde možně.
,, No nic Brette už musím jít." loučím se s ním.
,, Jo a Scar, Beta, sprcha, Alfa." řekne mi jen ale já to pochopím. Liam je vzteky bez sebe a řve pod sprchou v klučičích šanátnách. Vydávám se tam. Opravdu. Scott i Stiles ho drží pod vodou a on je propalujee svítícíma očima a tesáky. Přibíhám k nim.
,, Liame koukni se na mě a řekni že jsi klidnej"vyzívám ho. Bude zázrak jestli to vyjde. Dívá se na mě a tesáky mizí.
,, Jsem klidnej" opakuje můj příkaz. Zhasnou mu i oči a on se vyčerpaně svaluje do sedu. I já se musím opřít o skříňky.
,, Scar co tady děláš. Říkala jsi že do školy nevkročíš." ptá se mě Stiles.
,, Byla jsem tu kvůli Brettovi. Potkala jsem jeho i jeho smečku 2 měsíce před tím než mě zatáhli na policejní stanici. Pomohli mi a já jsem jim dlužná." dovyprávěla jsem jim to.
,, No ale už budu muset jít mám se sejít s Argentem aby mě naučil s tou dýkou pořádně zacházet." rozloučím se s nimi a jdu do panelového domu kde bydlí Argent.
% % % % %
Zvoním na dveře od posilovny. Otevře mi Chris.
,, Brej den." pozdravím ledabyle ale moje soustředění je jako laser. Dává mi do ruky pár dýk a řekl ať si vyberu. Prej jsem si vybrala čínské prstenové dýky. A tak začala výuka něčeho co bych v lese potřebovala. Byla v tom zahrnuta jak teorie tak vrhání malích nožíků po cíly i boj s dýkami zblízska. Chtěl mě to naučit i s lukem ale to jsem na dobu neurčitou odmýtla. Bude stačit to co dělám teď.
% % % % %
,, Je to seznam smrti a my všichni na něm jsme, dokonce i ty Scarlett." tahle věta mě zarazila. Jsme u Lýdie. Malie dávala zápisky které když zadáte heslo je seznam nadpřirozných bytostí v Beacon Hills a několik z nich je mrtví. U každého jména je číslo. Někde je to 250 někde zase 25:
Přepis Seznamu smrti:
Rodina Walcot 1000
Lydia Martin 20
Scott McCall 25
Demarco Montana 250
Derek Hale 15
Carrie Hudson 500
Kayleen Bettcher 250
Kira Yukimura 6
Elias Town 250
Scarlett Davis 26
Keyword: AllisonDocela se děsím toho že mám o jedna více než Scott, ikdyž nevím co to znamená stejně mě to děsí. Stiles má najednou ten výraz který vám jasně říká že přemýšlý. Začne na vytisknutý papír psát číslice takže to vypadalo asi takhle:
Rodina Walcot 1000 tisíc
Lydia Martin 20 milionů
Scott McCall 25 milionů
Demarco Montana 250 tisíc
Derek Hale 15 milionů
Carrie Hudson 250 tisíc
Kayleen Bettcher 250 tisíc
Kira Yukimura 6 milionů
Elias Town 250 tisíc
Scarlett Davis 26 milionů,, Jak to že stojím o jeden milion víc než Scott? Scottovi nesahám ani po kotníky a jsem jako hlavní terč." začala jsem vyšilovat. Liam si mě přivinul do náruče. Hladil mě po zádech a šeptal že bude vše dobré. Nebrečela jsem ale byla jsem silně rozrušená. Přiskla jsem se k němu a nechtěla ho pustit. Lýdia se nad námi změ neznámého důvodu rozplívala. Jestli by pohledy uměly zabíjet tak by ji můj pohled přizabil a Liamův dorazil. Jen nad námi pokroutila hlavou. U Lima jsem se cítila v bezpečí. Když jsem se přestala třást tak jsem se z jeho objetí vymanila. Koukal se na mě se štěněcím kukučem. Zasměju se a uvelebým se u něj znova a tentokrát do konce schůzky. Najednou vstal a zašeptal mi do ucha aby jsme šli do soukromí.
,, No víš Scar ..." byl docela nervozní.
,, Nechceš někam v sobotu zajít? Třeba do kina?" ptá se mě nervozně jako by mu šlo o životní okamžik. Pousměju se.
,, Ráda." to už se mu úsměv rozlévá po celém obličeji.
,, V sobotu v sedm večer si pro tebe přijdu k vám. Vem si něco na párty." řekl a odkráčel si to jinam. Podívám se na své oblečení a jen nad ním pokroutím hlavou. Ten kluk s roztomilým štěněcím kukučem mě kazí už jen svou přítomností. Vracím se do místnosti.
,, No tak myslím že jsme všechno probrali a můžeme jít domů. A Scarlett, jedeš se Stilesem." jen nad ním protočím oči a Liam se ušklíbne. Nasedám do té kraksny které Stiles říká auto ikdyž já bych tomu říkala oběv ze skládky. Nasedá Stiles a Liam. A můžeme jet. Po cestě je trapné ticho které prolomuje Stiles.
S: ,, Scar, přemýšlel jsem..."
J: ,, To není dobré Stilesi, to je pro naše zdraví špatné." přerušuju ho a Liam vyprskne smíchy.
S: ,, Dořeknu to. Asi vím čím jsi tak výjimečná."
J: ,, Jsem krásná, talentovaná,..."
S: ,, Egoistko. Ne. Dáváš nám všem naději. Jseš člověka schopná zabít ve vteřině. A v případě nebezpečí vběhneš do lesa kde tě nikdo, opakuju nikdo nenajde. A věř mi zkoušeli jsme to."
J: ,, Vy jste mě zkoušeli najít?" ptám se nevěřícně.
S: ,, Jop, ale načichla jsi lesem tak tě nemohl ani Scott najít. Hledali jsme tě hned potom co jsme Maliu předali Tateovi."
J: ,, Jak jako předali Tateovi, vždyť ona byla pryč. Nebo tak nějak."
S: ,, Ne, byla v kojotí podobě."
J: ,, Kojotí?"
S: ,, Kolik ti toho Scott řekl o Malie?"
J: ,, Jen to že je člen smečky. "
Liam na nás civěl s pusou dokořán a viditelně nechápal o čem se bavíme. Mávla jsem rukou že to nevadí.
J: ,, Stilesi řeknu ti že 10 měsíců co jsem byla v rezervaci tak jsem trávila s kojotem. Netušila jsem co je zač dokud ji neproměnili a nepřišla Satomi, Brett, ..." chci pokračovat, ale Liam mě přeruší.
L: ,, Ty se stím volem znáš?!" vyjel na mě.
J: ,, A jak myslíš že jsem zamaskovala tvoji přeměnu ve škole plné lidí?"
L: ,, Ty jsi tam byla?"
J: ,, Jo a mymochodem Stilesi kam nás to vezeš?" zeptám se protože tohle není cesta ke Scottovi domů.
S: ,, Když ti to řeknu zdrhneš."
J: ,, Zdrhnu tak jako tak."
S: ,, Nezdrhneš." tak to vzdávám a připravuju si dýky. Pro jistotu.
% % % % %
,, Ale notak Scarlett netvař se jako hromádka neštěstí." říká mi Stiles když stojíme před budovou kterou, stejně jako majitele, z duše nesnáším.
Vcházíme dovnitř. Z svými zády cítím dech tak se s dýkou v ruce otáčím. Moji ruku ale ve vzduchu někdo chytá. Byl to Peter.
,, Někdo nás má vysloveně rád." vymaňuju se z jeho sevření. Z boty si vytáhnu na další a hodím ho po Derekovi, ale ten ho chytil ve vzduchu. Pořád zápasím s Peterem a ... No to snad ne! Derek Hale ,ten parchant, k mému boji na život a na smrt přinesl sobě a Liamovi popcorn. Z posledních sil se rozbíhám, skáču a drápu se na trám který znám od minula. Zaslechla jsem jak Liam říká Derekovi:
,, Z tohohl úhlu je na ni dobrý výhled." Derek jen kývne a dodá:
,, Není sice můj typ, ale jo je na ni dobrý výhled." perverzáci . Mezitím z kapsy vytahuju mobil.
,, Mě nevolej krásko já ti nepomůžu." uchechtne se Liam. Jen se na něj ušklíbnu a napadl mě ďábelský nápad a volám Brettovi. Konečně to zvedá.
,, Ahoj potřebuju službičku bez otázek."
,, Jo a kde jsi?" nadiktovala jsem mu adresu a čekala za perverzních řečí Dereka a Liama.
,, Dereku najdi si holku." doporučila jsem mu. Liam vyprskl smíchy.
,, Zaklepeme nebo otevřeme?" zeptá se moje jeddinná naděje. Byl to Brett.
ČTEŠ
Naděje/teen wolf ff/ DOKONČENO
FanfictionScarlet Davis, dívka co utekla z domu a teď žije několik měsíců v Beacon Hillské rezervaci. Liam Dunbar, posila do lacrossového týmu a prvák na beacon hillské střední. Jsou tam spoilery tak kdo neviděl nečíst :D.