Part 7

1.2K 64 1
                                    

Jsem teď se Stilesem, Lýdii a Sheriffem na stanici. Máme teorii že Sponzor by mohl být Banshee nebo mu Banshee pomáhá. Potom by jsme tu Banshee našli a vypáčili z ní komu pomáhá. Z vedlejší místnosti kde sedí Haigh se ozývají výstřely. Sheriff vezme pistoli a vyjde ven. Tam je Parrish celej zúhelnatělej a mlátí Higha. Parrish ho mlátí hlava nehlava. Až když se celkem uklidní mu Stiles hodí kalhoty, poněvadž mu oheň evidentně sežehl oblečení. Potom se s ním já, ubohá, mladá holka s dýkami musím k němu do bytu aby se převlékl a vedla jsem ho k Derekovi. Tam mě ale vidí Peter a já okamžitě vylézám na trám. Měla bych s sem nastěhovat. Parrish se na něj dívá jako na magora. Derek mu konroluje ruce.
,, On tě polil benzínem?" ptá se Derek.
,, Jestli ho zapálil měly by být nehty a vlasy pryč." komntuju jim to ze zhora. Protože podemou krouží Peter. Vrhám na něj vražedný pohled.
,, Petere nech ji napokoji pro tentokrát." řekne mu Scott. Pomalu slézám z trámu. Peter jde za mnou k pohovce. Asi metr před ní se zastavím a vrazím Peterovi loket do břicha. On jen zaskuhrá a jde někam jinam zatímco já se galantně posazuji na gauč. A obracím pozornost na skupinku. Scott se baví s Derekem.
,, Ale věděl jsi o Jacksonovi a Kiře." Vecpu se mezi ně a poslouchám.
,, Co ty se tu cpeš?" řekne mi s koutky nahoře Derek. On se směje?!
,, Jelikož stojím vele Alfy a bývalé Alfy tak mě tamta bývalá Alfa nebude moct zmrzačit tak rychle." odpovídám mu.
,, S tímhle namám zkušenosti. Možná něco najdeme v Bestiáři. Neví kdde je Argent?" přechází mou odpověď a baví se dál se Scottem.
,, Nevím kde je zkoušel jsem ho prozvonit ale nic."
,, Dobře počkat. Co je Bestiář? To vlastně není moje první otázka. Jenom ... Řekněte mi tohle. Jste všichni jako Lýdia? Médium?" Scott se koukne na mě, Dereka a Lýdii.
,, Ne tak úplně." odpovídám.
,, Fajn tak co teda jste?" další otázka strážníku Parrishi. Scott se koukne na mě a Dereka a my mu kývneme. Scott se otáčí ma Parrishe a ukazuje mu oči Alfy.
% % % % %
,, Ty jsi jako oni?" ptá se mě. Zavrtím hlavou.
,, Ne jsem jen člověk, ikdyž na tom seznamu stojím více než Pravá Alfa což je trochu znepokojující, ale i tak bych tě sejmula."
,, Dobrá co je Kanima?" ptá se dál a my pokračujeme v sáhodlouhém vysvětlování pravidel nadpřirozena a dnešní situace, což mám úspěšně za sebou. Musím navštívit Liama nebyla jsem u něj dloooouho.
% % % % %
Právě teď šplhám do okna jistému Liamovi Dunbarovi. Otevírám okno. Leží v posteli zády ke mě. Šplhání do oken miluju. Tohle je pravda. Pomalu se nasoukám do okna celá. Převalí se na jednu polovinu manželské postele a kouká někam do blba. Teď skáču a ocitám se na té druhé postely kde Liam není. Rychle se zachumlám pod peřinu aby mě nemohl z té postele schodit. A kdyby se o to pokusil vzala bych mu peřinu. Když se nic neděje vykouknu z podpeřiny. Liam se na mě dívá. Cukají mu koutky!! Strhne ze mě peřinu a začne mě lehtat. Asi mu Scott řekl že na mě nejvíc působí spíš lehtání než řvaní, přednášky a tak podobně.
,, Né dost, prosím!!" směju se tomu jak to muselo znít ve zbylé části baráku. On se taky směje. Kdyby tento okamžik nezkazila tiskárna tak to tady navštěvuju častějc. Tiskla tak dlouho a nekontrolovatelně až ji musel Liam vypojit ze zásuvky. Přešla jsem k němu. Vzala jsem si jeden papír. Byla tam změna. Derek tam už nebyl a Liam místo 3 miliónů stál 18 miliónů. V tom jako by si Liam na něco vzpomněl.
,, Hele nechceš se mnou jít na párty u školy?" udělá na mě ten jeho štěněčí kukuč který mi okamžitě říká ať řeknu jo.
,, Jo, půjdu ráda. A ještě něco nesnáším ten tvůj štěněcí kukuč." řeknu jen a zkáču z okna. On vykoukne z okna a já mu říkám:
,, V šest u Scotta." vydám se směr domov. Vezmu to moji oblíbenou zkratkou přes les. Domlouvám se s Melissou a jdu do lesa. Argent říkal že mě může učit i s likem a šípy. Zkouším to na něčisto. Z článků co jsem se dozvěděla o lukostřelbě na internetu vím že si to musím představit a pak vystřelit. Celou dobu dýchat a mýřit. Představila jsem si jak šíp letí na cíl. Pořádně jsem se nadechla, otevřela oči a vydechla. Vystřelila jsem šíp a ten letěl přímo na cíl. Přímo do středu.
,, Jo, JO!!" jásala jsem. Hned na poprvé. Takhle jsem to trénovala celé dopoledn i odpoledne až jsem trefila i pohyblivý cíl. Vyskoužela jsem to na listí.
% % % % %
Vracím se domů a připravuju se na párty beru si tohle:

% % % % % Vracím se domů a připravuju se na párty beru si tohle:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V šest pro mě přichází. Byl v lasrossovém dresu. Měl v ruce rum. To opravdu?
,, Opravdu máš v ruce rum a mě se to nezdá?" ptám se ho s cukajícími koutky. Taky s zakřenil.
,, Opravdu." řekl a vydali jsme se směrem k té hnusné a ještě hnusněji nazývané budově školy.
% % % % %
Dva chlapi vzali Malii a dva Liama. Teď vám osvětlím situaci. Malia se opíjela a Liam jak by smet,jenže jim někdo zapomněl říci, že vlkodlaci se nemůžou opít. A pak se jim díky té hudbě co slyší udělalo špatně. Já s Masonem je tady hlídáme dokud se Scott nevrátí. Hádám že si ho taky vzali. Zpátky do přítomnosti mě vrací prudká rána do hlavy a já upadám do bezvědomí.
% % % % %
Někdo do mě kopnul a až zjistím kdo to byl tak si bude kopat hrob. Bolelo to ale zase mě to probralo. Z džín si pomalu beru dýku. Zaostřím. Kromě toho že jsme všichni polití benzínem tak před Scottem dřepí plesnivej chlápek se zapalovačem v ruce. Hudba ustává a Scott se může zase soustředit. Chytnul toho chlapa za zápěstí a zlomil mu ho. Dobře ty Scotte. Z rohu sem vchází Derek a Braeden. Derek mi hodí luk s šípy. Až teď si všímám že tady jsou další lidi. Vezmu jeden šíp a jak jsem si nacvičila zasáhla jsem po natažení tětivy svůj cíl, potom další. V zápalu boje jsem si neuvědomila že jsem je zabila. S pusou dokořán se na to dívám. Podívám se i na Scotta. Ten se na mě s vyčítavým pohledem dívá. Pouštím luk a šípy, beru si dýky a utíkám se slzami do lesa. Zabila jsem. Nejsem leší než oni. Zabila jsem. Šplhám do koruny nejvyššího stromu a schovám se ve větvích. Tak zase ahoj živote v lese...

Naděje/teen wolf ff/ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat