Part 10

1.1K 53 2
                                    

Je 9:00 a jsme tady jenom já, Malia, Peter, Stiles a Liam.
,, Tak kde je sakra Lydia, Derek a Braeden?" ptám se netrtpělivě Petera. Když to dořeknu přijede sem policejní transport z kterého vystoupí Derek a Braednen.
,, Tak jo, přeformuluju otázku, kde je Lydia?"ptám se a zmateně se rozhlížím. Ostatní nejsou tak ozbrojeni jako já, Derek a Braeden. Derek má takovou malou pistoli. Breaden svoji brokovnici na zádech. Já mám na zádech luk a katanu, za pasem mám pistoli a dýky. (viz. Media)
,, Nemachruj." řekne Derek a já nad ním protočím se smíchem očima.
,, Kde je sakra Lydia, je 9:15?" ptá se pro změnu Stiles.
,, Tak pojedeme bez ní." navrhuje Peter.
,, Ne bez Lydie neodjedeme." pře se s ním Stiles.
,, Má auto, mohla by nás potom dohnat." navrhuje Breaden a Derek po Stilesovi hodí face typu Co jinýho zbývá? Vlastně jsem nebyla navštívit Derekovu hlavu. Soustřeím se na něj. Když se mi před očima prohání dost myšlenek. Navštívila ho Lydia a ječela, Nevrátím se živí, měl jsem něco s Kate Argentovou když jsem byl Teenager. Scarlett nehrbej se mi v hlavě! ta poslední myšlenka byla hrozně zákeřná.
,, Dereku, když se ti někdo prohrabává v hlavě neměl bys myslet na něco nebezpečného." pokárám ho.
,, Myslím že by jsme měli jet." komentuje to Braeden. Kýváme. Já nasednu vedle Liama do transportu. Před Liama si sedá Derek. A naproti mě Stiles.
% % % % %
,, Dereku ať už mě chceš naučit cokoli, měli bys začít." oznamuje Derekovi Liam s kukadly jako světluškami. Jsem malinko nervózní z toho, že vedl mě sedí agresivní Beta s poruchou chování a zažívá druhý úplněk.
,, Liame máme mantru, pokáždé když řekneš ty slova řekneš si že jsi klidnější.. Ty slova jsou Alfa, Beta, Omega." říká Derek Liamovi a klade na každé slovo důraz. Nezabírá to. V tom okamžiku Liam přetrhne jedny žělízka a jeho jedna ruka s drápy se vymrštila k Derekovu krku. Vzpoměla jsem si na jednu mantru kterou říkala Satomi šlenům směčky kteří se neuměli ovládat o úplňku.
,, Liame, které tři věci nemůžou zůstat skryty?" ptám se ho zatíco Derek bojuje s drápy u krku. Liam najednou začne reagovat.
,, Slunce, měsíc, pravda. Slunce, měsíc, pravda." uklidňuje se. Zhluboka oddechuje.
,, Už jsem si myslel že vás tady všechny roztrhám." říká s úlevou v hlase. Opřu se o stěny a zhluboka oddechuju.
,, Jo to by byla trapná cesta domů" komentuje to Stiles. Derek jen přikývne. Zvedá se a jde otevřít dveře. Když je otevře stane se něco co nikdo z nás něčekal. Za dveřmi čekal Berserk. Vzal Dereka a praštil s ním o zíďku jako kdyby byl peříčko. Jeden osten, nebo co to je, mu propíchne břicho. Braeden vyjde z auta a semnou v závěsu bojuje s tou stvůrou. Vytahuju jeden šíp a střílím do břicha mezi kosti. Pak vezmu světlici.
,, Braeden zavři oči." křičím na ni. Zavírá oči a já vystřelím světlici na zeď vedle Berserka. Rozsvicuju svoje oči. Prohrabávám se mu hlavou a zároven s ním bojuju. e to těžké, ale zvládnout se to dá. Narazila jsem na zvuk jaguářího hlasu v jeho hlavě který mu nařizuje aby odešel. Je to jako v očítači. Mysl je počítač, vzpomínky jsou soubory. Jeden soubor je zvukový. Ten potřebuju. Přehrála jsem ho. Berserk strnul. Chvíly tam jen tak stál. Pak se vzpamatoval a odběhl pryč.
,, Jak jsi to udělala." ptá se Braeden.
,, Na Liamovi jsem se naučila zacházet s myslí." odpověděla jsem a spolu jsme se obrátili k Derekovi. Nevipadal nejlíp. Skoumám jeho cíl. Chce zemřít mezi rodinou, smečkou. Nechaala jsem jim soukromí. Po delší chvíli slyšíl Braedenino bolestné volání Derekova jména. Obrátím se k ní. Brečí. Hýbe s Derekovým tělem. Přijdu k ní a pprostě ji obejmu. Smáčí mi svými slzami rameno. Potom však přestává a já ji pouštím. Otáčím se a tam stojí Kate a Berserk.
,, Nevím jak jsi to udělala 'dívko se zářivě modrýma očima' ale zaplatíš za to že ses postavila kdy Berserkům." dokončila jsem svůj proslov. Vzala jsem si šíp a vystřelila na ni. Chytla to. Vzala jsem dva najednou a vystřelila. Chytla jeden, ale druhý se jí zabodl do nohy.Takhle to jde dál. Za chvíli mi dojdou šípy a vezmu pistoli. Vystřelím do nohy, ruky. Bolestně zakvílí. Braeden se zaobývá Berserkem. Kate je na chvíly vyřazena z provozu, tak pomůžu Braeden. V té chvíly přijíždí několik aut. Z jednoho vystoupí Argent s asi 50 letou ženou s pistolí v ruce. Kate je zase v provozu a hrne se do boje. Zabije několik lidí a pak se obrátí na tu ženu.
,, Jsi na řadě Arayo!" zavrčela a vydala se směrem k ženě.
,, Tak pojď Vlčice, ukážu ti jak Calaverovi umírají." když to dořekla někde vzala takovou tyč s 900 000 volty.Ozývá se celým bojištěm zavytí vlka. Od zídky vyskakuje černý vlk s modře zářivýma očima. Kouknu se na místo kde by mělo být Derekovo mrtvé tělo. Nebylo tam. Ten vlk je Derek! Vlk se vrhl na Kate. Chtěla bych se mu prohrabat v hlavě, ale neryskovala bych mezi lovci rozsvítit oči. Mezitím se Derek změnil, akorát neměl oblečení, to byl menší problém, tak jsem se šla podívat po Scottovi a ostatních. Potkala jsem je jak nesou Petera v bezvědomí.
,, Je v bezvědomí? A proč?" ptám se jich. Oni na mě vetšina vrhá unavené pohledy, hlavně Scott a Kira. Okolo ramen mě chytne až Liam.
,, Peter byl zrádce, pomáhal Kate. Řekl jí jak z normálního člověka udělat Berserka. Kate tedy proměnila Scotta na Berserka. Scott pak málem zabil Kiru, ale ta se vyléčila. Teď se ale nemrskej." jak mě na začátku chytnul okolo ramen, tak mě schválně chytnul taak aby jsem se mu nevymanil ze sevření.
,, Liame pusť mě, ať ho můžu jít zabít." vrčel jsem zkrz zaťaté zuby.
,, Stilesi, pomoz mi s ní!" křiknul Liam když jsem byla skoro venku z jeho sevření. Liam mě vzal za ruce a Stiles za nohy a takhle mě vyvedli až ven. Všichni na mě zírali jak na debila.
,, Dereku nikdy ji nenaser, je pomstychtivá." konstatuje Liam.
,, Dobře už mě můžete pustit!" křikla jsem na ně. Oba jen pokrčili rameny a svorně mě pustili na tvrdou zem. Celým tělem jsem na tu nepohodlnou, zaprášenou, několik tisíc let používanou zem spadla a málem si vyrazila dech. Vzpamatovala jsem se a zvedla jsem se zpátky. Vedle mě se postavil Liam. Celá naše smečka kývla Derekovi, který odcházel s Braeden. Usmála jsem se na Liama který se na mě díval. Přiblýžil se ke mě a spojil naše rty....

Naděje/teen wolf ff/ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat