Ένας δύσκολος άντρας

6.1K 373 10
                                    

Στο «οικογενειακό τραπέζι», η Νεφέλη δεν έβαλε βούκα στο στόμα της. Δεν έβγαλε άχνα από τα χείλη της παρά μόνο απαντούσε μονολεκτικά όποτε τη ρωτούσε ο Αντρέας ή η μητέρα της αν ήθελε να της σερβίρουν κάτι. Όσο και να προσπαθούσε δε τα κατάφερνε να μη ρίχνει κάθε τόσο κλεφτές ματιές στο Γιωργή που έτρωγε σιωπηλός σαν να αδιαφορούσε για τους πάντες γύρω του. Τον έπιασε να κοιτάζει την μαμά της με το ίδιο μίσος που κοίταζε και την ίδια νωρίτερα. Η Μαίρη δίπλα του φλυαρούσε συνέχεια χασκογελώντας. Θαρρείς κάποιος της είπε ότι το ηλίθιο γέλιο της την έκανε πιο θελκτική. Ότι έλεγε ήταν άστοχο, χωρίς βάθος και περιεχόμενο και κοιτούσε τον Γιωργή με λατρεία.

«Νεφέλη σκέφτηκες τι θα κάνεις κορίτσι μου μόλις πάρεις το πτυχίο σου;» τη ρώτησε ο Αντρέας ξαφνικά.

Όλα τα μάτια έπεσαν πάνω της και τα'χασε.

«Θα..θα βρω καποια εταιρια να κανω την πρακτικη μου. Μετα θα ψάξω για δουλειά.»

«Αν είσαι τόσο καλή όσο η μητέρα σου στη δουλειά σου, τότε να ξέρεις ότι υπάρχει μια θέση για σένα στα γραφεία της εταιρίας μας.»

Η μητέρα της χαμογέλασε στον μέλλοντα σύζυγος της με ευγνωμοσύνη. Ο Γιωργής όμως τινάχτηκε και κοίταξε τον πατέρα του συνοφρυωμένος.

«Ευχαριστώ πολύ κ Αντρέα. Έχω έναν ολόκληρο χρόνο μπροστά μου. Θα δούμε.» Απάντησε η Νεφέλη θέλοντας να βάλει φρένο στη συζήτηση.

«Υπάρχει δουλειά εδώ. Για ποιο λόγο να ψάξεις αλλού; Μπορείς να γίνεις βοηθός του γιου μου. Η τωρινή βοηθός του, σε λίγους μήνες θα πάρει άδεια τοκετού. Μπορείς άνετα να πάρεις τη θέση της μέχρι να επιστρέψει Πως σου φαίνεται η ιδέα Γιωργή;»

Ο Αντρέας κοίταξε το γιο του σα να τον προκαλούσε.

Τα πράσινα μάτια του πετούσαν φωτιές. Κοίταξε τον πατέρα του και μετά κοίταξε απειλητικά την Ελευθερία. Έμοιαζε σαν να εξαπέλυε ένα βαρύ κατηγορώ.

«Η θέση αυτή έχει καλυφτεί.» είπε με μια ηρεμία που έκρυβε φουρτούνα

«Υπάρχει πάντα και η θέση της Ελευθερίας στο δικό σου γραφείο. Μπορείς να τη δώσεις στην κόρη της αν θέλεις. Εγώ τους βοηθούς μου τους επιλεγώ αξιοκρατικά.» συνέχισε φορτίζοντας την ατμόσφαιρα γύρω του αρνητικά.

Τα μάτια του Αντρέα άστραψαν από θυμό. Στα δευτερόλεπτα όμως φόρεσε ένα σφιγμένο χαμόγελο σημάδι αυτοσυγκράτησης.

«Φυσικά. Υπάρχει πάντα και αυτή η περίπτωση.» απάντησε προειδοποιητικά.

Η Ελευθερία κατέβασε τα μάτια της χαμηλά μαγκωμένη.

Η δίαιτα........του έρωτα.Where stories live. Discover now