Έλλη ή Νεφέλη;

8K 420 43
                                    

Το πουκάμισο του ήταν μισάνοιχτο και φορούσε το παντελόνι του τη στιγμή που το κινητό του χτύπησε .

«Λέγε» έκραξε στο τηλέφωνο.

«Που είσαι; Οι καλεσμένοι έφτασαν όλοι. Ο μπαμπάς στέκεται με την ανθοδέσμη στο χέρι και η νύφη φτάνει από στιγμή σε στιγμή. Μόνο εσύ λείπεις.» φώναζε μέσα στο αυτί του η αδελφή του.

«Είχα να κάνω μερικά σημαντικά τηλεφωνήματα. Σε πέντε λεπτά είμαι εκεί. Κλείσε τώρα.»

Είχε αργήσει και υπεύθυνη ήταν αυτή η πιτσιρίκα που είχε δει στο γυμναστήριο. Ήταν τοσο νευριασμένος ,που αν την έβλεπε μπροστά του θα την στραγγάλιζε . Εδώ και ώρες γύριζε όλο το ξενοδοχείο από άκρη σε άκρη, ψάχνοντας την απεγνωσμένα, αλλά ήταν άφαντη. Της τηλεφώνησε πάνω από τριάντα φορές αλλά το είχε κλειστό .Καθώς έδενε τη γαλάζια μεταξωτή γραβάτα του, μια ιδέα πέρασε από το μυαλό του, ότι πιθανόν να του είχε δώσει επίτηδες λάθος αριθμό και αυτό τον έκανε ακόμα πιο έξαλλο. Θα την έβρισκε όμως ο κόσμος να χαλούσε και θα της έδειχνε οτι τον Γιωργή Μαρκάκη δε τον κοροιδεύει κανείς.Βγήκε σχεδόν τρέχοντας από την σουίτα του και κατέβηκε από τις σκάλες έκτακτης ανάγκης. Ευτυχώς το παρεκκλήσι της Αγ Άννας ήταν στη βορειοδυτική πλευρά του ξενοδοχειακού συγκροτήματος και θα έφτανε εκεί σε τρία λεπτά.

Όταν έφτασε οι καλεσμένοι ήταν όλοι καθισμένοι αριστερά και δεξιά στον προαύλιο χώρο του παρεκκλησιού ,περιμένοντας να αρχίσει η τελετή. Διέσχισε τον στρωμένο με ροδοπέταλα διάδρομο, χαμογελώντας κάποιους γνωστούς βιαστικά και στάθηκε δίπλα στη αδελφή του. Ο πατέρας του, του έριξε ένα αποσβησμένο βλέμμα.

«Που στο καλό ήσουν και δε σήκωνες το κινητό σου;» του ψιθύρισε η αδελφή του.

«Είχα δουλειά.» Έβγαλε το κινητό του και έκανε επανάκληση τον ίδιο αριθμό για πολλοστή φορά. Του είχε γίνει έμμονη ιδέα πλέον αυτή η κοπέλα. Δε θα ησύχαζε εάν δε την έβρισκε.

«Καλά έπαθα μια πλάκα σήμερα. Είδα την Νεφέλη. Δε μπορείς να φανταστείς ....»ξεκίνησε η Έλενα

«Σταμάτα να με πρήζεις με την Νεφέλη.» την έκοψε απότομα. Ξεστόμισε μια βρισιά για άλλη μια φορά στον τηλεφωνητή που του έλεγε κοροϊδευτικά «η κλήση σας προωθείτε». Μια ιδέα του ήρθε ξαφνικά και έβρισε τον εαυτό του, που δε το σκέφτηκε νωρίτερα. Πήρε ξανά στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου και ζήτησε να τον συνδέσουν αμέσως με τον γυμναστή της πρωινής βάρδιας.

Η δίαιτα........του έρωτα.Where stories live. Discover now