Noua scoala!

121 11 3
                                    

Din cauza razelor de soare ma trezesc. Ma ridic in sezut si incep sa ma gandesc la noua mea viata. Ma dau jos din pat si ma indrept spre baie. Dupa ce imi fac rutina de dimineata ma indrept spre dulapul meu ca sa ma imbrac.
Imi iau un tricou alb cu o inima pe el si o pereche de blugi albastri care stateau bine pe mine dupa parerea mea, mi.am luat si niste adidasi albi. Imi iau peria si im pieptanam parul cand o bataie la usa se aude.
Eu:Intra!strig eu.
Ayato:Hey Mya, mie cam foame!zice el in timp ce pe fata ii apare un ranjet.
Eu:Si ce vrei sa iti fac eu, du.te si fa.ti un sandwich daca iti este foame!ii spun eu cu un ton calm.
Ayato:Mie foame de alt ceva!zice el ai se apropie de mine foarte mult pana reuseste sa imi prinda încheieturile si sa ma traga mai aproape de el. Ma simteam asa ciudat in preajma lui. Era atat de aproape de mine in cat puteam sa ii simt respiratia pe gatul meu.
Eu:Da.mi drumul!ii tip eu in fata.
Ayato:Esti foarte amuzanta, dar sper ca nu ai uitat ca suntem vampiri?zice el apropiinduse si nai rau de mine.
Eu:Evident ca nu am uitat, dar chiar nu am chef de tine in momentul de fata.
O durere izbitoare ma coplesa in jurul gatului. Era Ayato care ma musca de gat ca un nemancat care e.
Ayato:Ai un gust atat de bun!imi zice el înainte sa imi dea drumul.

O amateala ma cuprinse in tot corpul si picioarele mele fiind slabite am cazut. Eram pregatita sa fac cunostiinta cu asfaltul dar o mana ma prinse si ma ridica înapoi in picioare. Era Ayato.
Eu:De ce ma simt ametita?il intreb pe Ayato cat timp eu încercam sa imi revin.
Ayato:Pentru ca am baut cam mult sange din tine, dar nu iti face griji o sa te obișnuiești.
Eu:Cum zici tu, acum iesi dracu afara din camera mea!ii tip in fata.
Ayato:Bine, bine, bossulina!imi zice el in timp ce pe fata îi apare un mic raset amuzat.
Dupa ce reusesc sa il dau afara pe Ayato din camera mea, imi iau telefonul si cobor jos.
Dupa ce cobor scariile ajung in sufragerie in care se aflau mai multi tipi.
Reiji:Buna dimineata Mya!
Eu:Neata, cine sunt astia?intreb eu fara pic de curiozitate.
Reiji:El este Raito, imi arata el un baiat cu parul roscat si cu o palarie in cap.
Raito:Buna Mya! Imi zice el cu un zambet pervers pe fata.
Reiji:El este Kanato, arata spre baiatul cu par mov si cu un ursulet in mana.
Reiji:El este Shu, arata spre un baiat cu părul blond care ascultă muzica.
Reiji:Si el eate Subaru, arata spre un baiat cu parul alb rozaliu care se juca cu un cutit.
Reiji:Bun acum ca ii cunoști pe toti hai la masa.
Eu cu Ayato fugeam ca nemancatii la masa plina de mancare.
In timpul mesei era o liniste atat de mare in cat imi venea efectiv sa îi dau pe toti cu capul de pereti. Bine, cel putin a fost liniste pana m.am trezit eu sa vorbesc.
Eu:Ce pula mea e atat de liniste aici? Intreb eu furioasa
Subaru:Tu nu ai pula! Zice el enervanduma pe mine mai rau.
Eu:Si ce daca nici tu nu ai pizda îi zic eu in timp ce Ayato si Raito inca umpic si faceau pe ei de ras.
Dupa ce terminam masa ma duc in camera mea in care nu stau mult si apare Reiji sa imi spuna ca la ora 6 seara avem scoala.
Evident ca eu nu o sa scap de ea in veci.
M.am uitat la ceas care arata ora 4. Ce ar trebuii sa fac timp de doua ore. Dupa ce stau si ma gandesc imi vine ideea de a merge sa ma plimb. Imi iau o jacheta si plec.

Ajung la o cafenea .Intru in ea si imi comand o ciocolata calda si un corn cu vanilie. Dupa ce imi mananc cornul si imi beau ciocolata calda plec in parcul pe care il vazusem mai devreme.
Ajung in parc si ma ajez pe o banca cand telefonul imi bipaie.
-Alo!
-Alo, Mya unde esti!intreaba Ayato suparat.
-Nu iti face griji am iesit doar sa ma plimb!
-Bine pai vino repede acasa pentru ca in jumatate de ora plecam la scoala!
-Deja e 5 jumate?intreb eu curioasa.
-Da, haide vino!
-Gata, gata, vin acum! Ii zic eu inainte sa inchid telefonul.

Dupa ce ajung acasa imi iau repede niate caiete si mi le bag in geanta. Chiar cand vroiam sa imi iau castile, pentru ca presupun ca pauzele nu o sa am ce face, apare Ayato care ma ia pe umar si fuge cu mine pe scari.
Eu:Dama jos! Ii zic eu lui Ayato suparata ca el alearga cu mine pe scari.
Ayato:Te.as da jos dar te misti ca un melc esit din coma! Imi zice el razand.
Dupa ce ma baga in limuzina mare ,ma lasa jos.
Eu:Tu nu ai obosit! Il intreb eu pe Ayato care nu parea ca a carat o persoana.
Ayato:Nu, pentru ca esti foarte usoara imi spune el mie!
Cand ajungem in fata școlii...........

GATA VA LAS CU OCHII IN SOARE. SPER CA VA PLACUT SI O SA MAI POSTEZ MAINE DOUA CAPITOLE SAU CHIAR AZI.
VA MULȚUMESC CA MA SUSTINETI SI CONTINUATI SA LASATI COMENTARII SI CINE VREA SA APARA IN CARTE SA IMI LASE COMM CU NUMELE, VARSTA, PQRTENERUL SI CUM SA ARATE. (FETE)
A DA DAR SA STITI CA SUBARU, AYATO, YUMA SI SHU SUNT LUATI.
PRIMELE FETE CARE O SA TRIMITA O SA APARA
SI CINE VREA POATE SA IMI LASE O IDEE DACA VREA.
😙😙😙😙VA PUP.

Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum