Deci înainte sa cititi capitolul vreau sa imi cer SCUZE pentru întârziere. Problema a fost ca am plecat la mare si aici nu prea am avut internet. Și a două problema a fost ca niste persoane anume, mi.au zis ca cartea mea e una jalnică copiată de peste tot. Și acum va zic eu ca cartea e făcută de capusorul meu nu am copiat de nicăieri si chiar nu mia placut acest comentariu. Puteti crede ce vreti.
Din nou imi cer SCUZE. Imi pare sincer rau ca nu am postat mai devreme.
Gata incepeti sa cititi.Acum.
Acum.
Gata.....
...........................................................
(Mya povesteste)
Ma trezesc de dimineata, din cauza alarmei mele tampite care suna ca naiba de tare. Dupa ce reusesc sa ma scol plec direct în baie unde incep sa fac un dus pentru a ma trezi. Dupa ce dau drumul la apă ma dezbrac si intru in cada plină cu apă calda. Dupa ce ma frec de doua ori, ma ridic si ma infasurez cu un prosop. Am iesit din baie mergând direct spre dulapul meu de unde imi scot o pereche de pantaloni scurti si un în tricou negru. Dupa ce ma îmbrac mai stau putin pana un batut la usa se aude.
Eu:Intra!Ayato:Hey clatito! Imi spune el cu un mic chicot.
Eu:Nu mai imi spune asa și zi ce vrei?ii zic cu o voce iritată.
Ayato:Gata, gata vroiam sa te i..intreb.. Ha..aa.,
Eu:Zi o data și de ce te tot balbai?
Ayato:Lasa iti zic mai târziu, hai la masa.
Eu:Nu mie foame.
Ayato:Bine atunci te iau pe sus!
Eu:Stai ce.......
Nici nu mai ajung sa zic ceva ca ma ia pe sus. Dupa ce îl înjur două minute întregi ma aruncă pe scaunul meu.
Eu:Neata bibleotecarule, ce mâncăm azi?
Reiji:O sa vezi!Și nu mai imi spune asa!
Eu:Bine aragaz cu patru ochi!
Zic eu râzând amuzata!Reiji:Gahhhhh! Azi mâncăm piure cu pui.
Eu:Bun!
Dupa ce mâncăm noi ca spartii vin cu ideea de a merge la biserica.
Pe baieti a trebuit sa ii cam bat ca sa mergem dar a zis ca nu merg nici unul fara fratii Mukami.Eu:Cine?
Ayato:Mukami, sunt intrun fel scrisori noștri, si înainte sa întrebi da si ei sunt vampiri.
Înainte sa ii mai zic ceva, un batut la usa ma întrerupe.
Eu:Voi sunteti Mukami?între eu spre cei patru baieti care stau în pragul usii.
Yuma:Da, tu esti fata cu gura mare care a batut un vânzător la KFC?
Eu:Dap! Cum va cheamă?
Yuma:Eu sunt Yuma, el e Kou, el e Ruki si el Azusa.
Eu:Eu sunt Mya!
Dupa ce ne pregătim plecam la biserica.
Yuma:Nuuuuuuu!Nu vreau la biserica!zice el tinanduse de usa.
Ruki:Nici eu nu vreau dar dacă nu facem asta Mya o sa ne taie părul si o sa nil bage în cur!
Kou:Mya tie iti place sa auzi" Doamne milueste, Popa prinde peste.!
Eu:Da imi place!
Dupa ce intrăm în biserica nu stam mult ca Băieti incep sa strigă!
Raito:Cât de prost sa fii so faci?
Kanato:Eu unu am intrat în draci!
Subaru: Popa strigă din altar!
Ayato:Boule nu fii măcar!
Popa ii da afara din biserica cu varga.
Popa:Futu-va cristelnita voastră de copii batuti de soarta!
Ayato:De ce înjuri părinte suntem la biserica, si să stii ca eu sunt batut doar de Satana asa ca Coaie!
Dupa ce părintele ne să afara ajungem acasă unde incep sa ii înjur si sa ii blestem pe toti.
Dupa ce ma calmez vine Raito cu ideea sa maergem la plajă. Am plecat cu toti la plajă cu toti.Raito&Yuma&Kou:Gagici!
Reiji:Frate va e gândul nu mai la fete de ce nu va dati la Mya?
Yuma:Vrei sa ne bata Ayato?
Dupa ce pleacă cei trei lei în călduri, noi intrăm cu toti în apă. Evident ca a trebuit sa ma bat cu apă de câteva ori pentru ca cineva nu prea ma lăsat. Dupa ce ies din apă Ayato vine prin spatele meu si ma prinde de sold si ma aruncă.
Ayato:😂😂😂😂😂SCUZE te.ai topit?
Eu:Mata sa topit!
Ayato:Ba nu Mama a fost arsa!😂
Dupa jumătate de ora cei trei crai de intorc palmuiti.
Eu:Cum a mers?intreb eu amuzată.
Raito:Mai bine ca dată trecută, atunci ne.am întors si plini de cafea.
Kou:Mya te rog stii ca sunt mai deștept ca tine! Ia zi i cat fac 5×5?
Eu:25 si cu mata 45 si cu tăcut în butoi fac 192.
Dupa ce am mai stat putin am plecat cu toti acasă. Se pare ca fratii Mukami vor sta cu noi. Dupa ca ajung in camera mea intru sa fac în dus pentru ca chiar imi trebuia unu.
Dupa ce termin dusul ma duc direct la sifonier unde imi iau o bluză mai mulata pe mine care chiar e foarte draguta si niste blugi negri care stăteau pe mine. Dupa ce ma îmbrac la sun pe fete ca sa le chem pe aici. Merg în sufragerie unde ii vad pe toti îmbrăcati în rochi cu peruci în cap.Eu:Băieti ce faceti în rochii?
Shu:Nu știm care e cea mai frumosa fata?
Eu:😂😂😂😂😂Bine baieti voi continuati ce faceti voi, a da sa stiti ca vin fetele pe aici.
Dupa ce îi las pe baieti în pace le astept sa vina. Dupa 10 minute vin si ele. Dupa ce vorbim ne uităm la un film la care adorm instantaneu.
BUN SPER CA VA PLACUT SI CHIAR IMI PARE RAU CA AM POSTAT ASA TARZIU. DAR VA PROMIT CA INCERC SA POSTEZ MAINE. PUP VA IUBESC MUKT😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Diabolik Lovers
FanfictionEste vorba despre o fata care se muta in casa cu 10 vampiri. O cheama Mya si are 18 ani . Este o fata foarte draguta si va trece prin multe lucruri dificile si chiar dureroase din viata ei. In aceasta carte va fi si romantism si drama dar si crima. ...