Ursul disparut

72 10 4
                                    

Mă trezesc de dimineata, amortita cu o durere de spate imensă. Eram întinsă pe canapea în bratele lui Ayato.

Eu:Ayato, trezeste!Ii spun eu adormită.

Ayato:Acum mami, încă 5 minute!imi zice el cu o voce mică ca de copil.

Eu:Nu sunt mata, scoalate!

Ayato:Bn gata m.am sculat.

Dupa ce ne.am sculat amândoi am fost surprinși sa îi găsim pe Subaru și pe Sara pe masa din bucătărie, pe Shu și Sha în spatele televizorului plini de floricele. Pe Reiji l.am găsit pe jos cu Ema si pe Raito l.am găsit în dulap îmbrăcat în rochie. Evident ca înainte să il trezim a trebuit să ii fac cateva poze ca sa nu uit momentul în care il vad pe Raito în rochita. Problema era ca nu il găseam pe nicăieri pe Kanato. După ce am căutat ca nebunii, timp de doua ore l.am găsit pe Kanato în cada dormind.
Dupa ce l.am sculat și pe el am inceput sa facem curat în casa pentru ca era un dezastru enorm în casa. Dupa ce am terminat curățenia, fetele au plecat acasă.

Ayato:Mai mergem azi la scoala?

Toti:NU!

Ayato:Bine gata, disperatilor!

Eu am plecat in camera mea lasandui pe ceilalti sa își aducă aminte ce naivă s.a întâmplat aseară. Dupa ce am mai stat umpic în pat. Mi.am luat jacheta și am început sa ma plimb prin grădina. Mirosul trandafirilor imi satisfacea nasul cu un parfum minunat. Am continuat sa merg pana în fundul grădini unde am găsit un mic lac foarte frumos cu o apă asa de cristalină și de curată încât ma puteam privi în ea. Dupa ce am mai stat să privesc lacul frumos am continuat sa ma plimb prin gradina. Era asa frumos și linistit încât as fi putut sa stau asa toată ziua, nici nu mi.am dat seama ca în spatele meu se află Ayato care ma privea.

Ayato:Hei, ce faci pe aici?

Eu:Ma plimbam, dar tu ce faci pe aici?

Ayato:La fel, ma plimbam!

Dupa ce am mai stat cu el umpic, am auzit în tipar din casa. Eu cu Ayato am fugit până în casa, unde il vedem pe Kanato furios spargand tot ce e în calea sa.

Ayato:O vai nu, nu se poate!

Eu:Ce e, ce să intamplat?intreb eu speriată spre Ayato care mă trage de încheietura să ne adapostim după canapeaua daramata.

Ayato:Kanato și.a pierdut ursuletul!

Eu:Și ce daca e doar în urs amarat!zic eu incruntanduma la el.

Ayato:Ultima dată cand si.a pierdut Ursul, lacul din spate a luat foc.

Eu:Cum dracu să ia foc lacul?intreb eu curioasă.

Am început să ma apropii de Kanato până am sărit pe el si l.am imobilizat. Era să ma dea jos dar a sarit Ayato să ma ajute. Eu cu Ayato l.am legat pe Kanato de scaun cu scoci și lanturi pentru ca era atât de nervos în cat a trebuit sa il legăm foarte strans.
Dar cum evident ca înainte sa il legăm a trebuit sa ne luptăm cu el cu cutitele. Am primit câteva zgarieturi dar pân la urmă am reușit sa il legăm. Băietii au găsit ursul în spatele patului sau. Dupa ce l.am potolit pe zăpăcit,am strans de prin casa dezastrul.
Am avut grijă sa nu il enervat pe Kanato mai tare de cat era, pentru ca nu stiu daca de fata asta as mai reuși sa il imobilizes.

Raito:Bravo Mya, nimeni nu a mai avut tupeul sa dată pe Kanato asa cum ai facut tu.

Eu:Mersi, dar nu a fost mare chestie.

Dupa ce am terminat cu toti am plecat în camera mea. Dupa ce am facut un dus rapid, am sărit în pat și am adormit pe loc.
(Vis)
Eram în camera mea, după ce m.am ridicat din pat am rămas surprinsă sa vad ca în camera mea era o beznă uriașă.
Am încercat sa deschid lumină dar nu mergea. Am iesit din camera mea unde era la fel de întuneric. Am început să ii caut pe baieti pana cand l.am găsit pe Ayato uitându.se speriat prin jur.
Ayato:Mya esti bine, mi.am facut atâtea griji.

Eu:De ce ce sa infam
N.am terminat sa imi zic cuvântul, ca un sunet ciudat mai atras atentia. Era în barbat pe care nu il cunoșteam dar imi parea cunoscut. Ayato ma luat pe sus si a început sa alerge cu mine.
M.am dat jos si am inceput sa alerg cu el.
Eu:Ce se intampla?il intreb pe Ayato speriată.

Ayato:O sa iti explic, el este

Nu a avut timp sa termine cuvântul ca a fost împușcat.
Eu:Ayatooooo, unu! Zic eu printre lacrimi .

Necunoscutul:Nu it face griji o sa ajungi si tu acolo unde a ajuns el! Zice el râzând în timp ce se apropia de mine.
Eu începând sa tip cand i.am simtit mana pe mine.
(Stop vis)
..... ........ ........... . . ..
GATA. SPER CA VA PLACUT. SCUZE PENTRU GRESELI.
VA IUB MULT PENTRU CA MA SUSTINETI.😗😗😗😗😗😗😗

Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum