Scoala noua (2)

96 11 6
                                    

Cand ajungem in fata scolii raman surprinsa sa vad cat de mare era scoala. Era mai mare de cat conacul in care stau. Imediat ce am intrat pe usiile mari din lemn masiv in scoala toata atenti a fost pe mine, si pe baietii care stateau langa mine, adica frati Sakamaki. Mergeam cu baietii pe holurile scolii si partea ciudata era ca toata lumea se da dea din calea noastra. Ca si cum daca nu te.ai da nu stiu ce s.ar intampla.
Am continuat sa merg pana am ajuns la prima mea ora ,care era sportul. Iubesc sportul, iubesc sa alerg si daca nu as faceo zilnic cred ca nu as putea trăii.
Cand ajung in fata vestiarului de fete de la ora de sport, ii intreb pe baieti ce ore au. Se pare ca niciunul inafara de Ayato si Raito nu au sport. Grozav imi place umpic de Ayato si trebuie neaparat sa am ora de sport cu el.

Dupa ce ma imbrac decent ca pentru o ora de sport intru in sala mare.
Domnul de sport era unul foarte dragut dar daca nu il ascultai nu era de bine. Ma bucur ca domnul acesta nu ma prezentat pentru ca deja destula lume sa uitat la mine cand am intrat pe usa.
Profesorul:Buna ziua elevi, eu sunt domnul Bogdan Parvu si eu va voi fii profesorul de sport. Pentru inceput o sa va pun pe toti sa alergati puti. Vreau de la toti zece ture mari de sala fara oprire cu alergare de viteza.
Eu evident incantata de exercitiu, asteptam fluierul Dn Bogdan ca sa incepem alergarea.
Imediat cum fluierul sa auzit am si pornit cu o viteza uimitoare. Dar din cate observ nu eram singura cu viteza ,chiar si Ayato are o viteza foarte mare. Dupa ce a noua tura era gata eram pregatita si pentru ultima, asa ca am bagat cat mai multa viteza dar Ayato ma prinde din umar si eram cot la cot cu el. Amandoi am bagat un sprint si am ajuns impreuna la sfarsit.
Dupa ce acest exercitiu s.a terminat domnul ne.a spus sa ne luam fata cu baiat asa ca am inceput sa ma uit prin jur dar toata lumea era cu cineva, chiar si Raito. Nu l.am vazut de cat pe Ayato care statea rezemat de perete foarte linistit.
Profesorul:Haide domule Sakamki misca.te incoace! Ii spune domnul care arata cu degetul inspre mine ca Ayato sa vina sa faca pereche cu mine.
Ayato a venit fara probleme langa mine.
Domnul de sport ne.a pus pe fete sa facem sfoara si pe baieti sa ne tina de misloc ca sa nu cadem.
Ayato:Esti gata clatito?ma intreaba Ayato cu un zambet pe fata.
Eu:Nu mai imi spune asa, si da sunt gata, dar sa nu te prind ca faci ceva ca nu stiu ce o sa iti fac.
Ayato:Bine, bine,nu o sa iti fac nimic! Zic el riricand mainile in aer ca si cu s.ar preda.
Ayato ma i.a de solduri si.ma apleaca in jos. Eu fac sfoara fara probleme, pentru ca sunt buna la asa ceva.
Domnul de sport se uita la fiecare in parte, notand pe o fisa nu stiu ce.
Dupa ce s.a uitat la toată sala ne.a spus sa ne ridicam in picioare. Ayato ma ridica imediat si ma lasa pe picioarele mele.
Profesorul:Foarte bine fetelor, acum baieti luati fetele pe umeri si faceti genoflecsiuni.
Ayato se apleaca si mie cam frică sa ma urc pe el chiar daca ma mai luat pe umeri.
Ayato:Gata poti urca!
Eu:Bine!zic eu cu un glas mic.
Ma pun în șezut pe umerii sai si ma las cat mai usoara cu putintă.
Ayato:Lasă-te grea! Imi spune el cu un mic zâmbet pe fata.
Eu:Esti sigur? Îl intreb eu.
Ayato:Da,esti foarte usoara!
Eu:Bn! Ii zic eu înainte să ma las pe grea pe umerii sai. Dar nu parea afectat chiar daca ar trebui să fie.
Dintr.o data ma simteam lăsată și ridicată de catre Ayato. Face genoflecsiunile foarte rapid dar nu gafaia absolut de loc.
Dupa ce Profesorul ne.a spus gata, Ayato se lasa ușor în jos și ma dau de pe el repede. Nu părea obosit și nu respiră pe gura ca sa aibă mai mult aer, cum fac oameni cand sunt obositi. Parea normal.
....

Dupa ce orele s.au terminat am plecat acasă. A fost așa plictisitor mai putin la ora de sport.
Ayato:Mya, stai putin vreau sa iti prezint câteva prietene de ale mele care sigur o sa iti placă!imi zice el cum zâmbet larg pe fata.
Am plecat cu Ayato și am ajuns la esirea din școală unde se aflau niste fete.
Ayato:Ele sunt Ema, Sha și Sara.
Ema:Bună eu sunt Ema!se prezintă o fata cu părul negru închis și cu ochii de culoare albăstrui, foarte inalta.
Sha:Eu sunt Sha, si stiu ca am un nume ciudat! Imi zice o fata draguta cu părul blond și cu ochii albăstrui inchis.
Sara:Eu sunt Sara! Zice o fata cu părul roz cu suvite albe și cu ochii roșii.
Eu:Eu sunt Mya, la zic eu prietenește noilor mele prietene!
Dupa ce am mai stat cu fetele sa vorbim putin am plecat cu băietii acasă.
Dupa ce m.am schimbat mai de casa, cobor jos unde sper ca Reiji a pregătit mâncarea.
Dupa rugăciunile mele la dumnezeu masa era pusă .
La masa nu mai era la fel de liniste cum a fost data trecută. Și vorbeam cu Raito și Kanato despre în nou film de groază pe care plănuim sa il vedem toti și poate am norocul sa il conving pe Ayato să chem și fetele.
Dupa ce am terminat de mancat și după ce l.am rugat pe Ayato zece minute întregi l.am convins în legătură cu chemarea fetelor la filmul pe care urmează sa il vedem. Eu cu Shu am făcut popcorn. Cand au ajuns si fetele am venit si cu floricelele si am dat drumul la film. Filmul chiar era de groază. Mai ales ca Sha să cuibărit în bratele lui Shu si Sara in bratele lui Subaru. Eu când era destul de infriosator ma băgăm putin langa Ayato care ma primea langa el.
Dupa ce filmul s.a terminat am inceput sa bem și sa mâncăm și după am cazut într.în somn adânc..........

SPER CA VA PLACUT. SI DE DATA ASTA AM SCRIS UMPIC MAI MULT. SI SCUZE PENTRU GRESELI.
😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙VA PUP!

Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum