(Ayato povesteste)
O aud pe Mya cum strigă din camera ei. Ajung in camera ei si o găsesc dormind probabil având un cosmar.
Eu:Mya trezestete!
Mya:Aaaaaaaaaaaaaaaa! Ayato esti bine?
Eu:Da, de ce nu as fii bine?o intreb eu putin speriat.
Nu ajung sa mai zic ceva ca ma ia în brate cu putere. Îi raspund la îmbrătisare, e atat de mică si imi place sa o am în bratele mele, imi place sa o simt în sigurantă, nu stiu de ce dar chiar tin mult la ea și imi face plăcere sa vad ca și ea tine la mine. Dupa ce se desprinde ușoar de mine o vad cum se ciupeste de mana.Eu:De ce te giupești de mama?o intreb eu foarte curios.
Mya:Ca sa vad daca sunt treaza sau încă dorm, dar vad ca sunt trezită.
Eu:Dar ce ai visat?
Mya:Nu conteaza! A fost un simplu vis.
Eu:Mya!ii zic eu putin supărat, de ce nu mi.ar zice?
Mya:A fost doar un vis tâmpit!
Eu:Bine, dar daca o sa mai ai visul asta tampit nu o sa mai scapi!
Mya:Bine bine!Imi zice ea mie ridicând mâinile în aer ca si cum sar preda.
(Mya povestește)
Dupa ce îl dau afara pe Ayato din camera mea,ma schimb intr-un tricou roșu si niste blugi stramti pe mine de culoare albastră. Imi iau și niste tenesi negri si ma duc sa în dau cu peria prin par pentru ca eram cam ciufulita. Imi las părul meu de culoare blonda sa cada pe spatele meu.
Dupa ce termin cobor jos unde toti erau supărați.Eu:Hei, ce sunt cu feţele astea!
Subaru:Tampitul de Reiji nu a facut masa!
Eu:Ceeee? Ba Reiji tu esti cel mai mare idiot de pe tot globul, noi murim de foame aici si tu stai!
Reiji:Scuzati.ma dar eu nu m.am angajat ca bucătar!
Toti:Stai sa vezi ce iti facem!
Toti sărim pe Reiji, eu cu Ayato ii luam pantofi si facem pase cu ei, Raito ii fura pantalonii si îi pune în cap , Subaru si Kanato ii ard toate cărtile si eu după ce ma mai joc cu pantofii lui, îl ajut pe Shu sa ii tăiem cămașă. Săracu a rămas doar cu cravată si chilotii lui.
Evident ca l am pus sa ne faca masa. Dupa ce am terminat de mancat, am plecat in camera mea unde am stat ce am stat si le.am chemat pe fete pe la noi.
Când au ajuns am inceput sa mai vorbim dar nu a durat mult si au venit și baieti la noi în camera.Băietii:Hai sa ne jucăm adevăr si provocare!
Eu:Bine haide!
Ayato: Învârt Eu! Dupa ce invarte evident ca a picat pe mine.
Eu:O haide, fix pe mine!
Ayato:Ce alegi?zice el cu un zâmbet pe fata.
Eu:Provocare!zic eu cu o voce mica ca de copil.
Ayato:Te provoc sa ma saruti! Și obligatoriu!
Dupa mai multe rugăciuni nu aveam ce face, asa ca ma apropiam de el sa il sarut. Avea niste buze asa moi si catifelată. Cand era sa ma desprind de el, își pune mana pe spatele meu și ma trage si mai adânc în sărut.
Eu:Esti un nebun!ii zic eu după ce ma desprind de el.
Ayato:Un nebun bun!
Eu:Bine epu urmez.Raito ce alegi?
Raito:Provocare!
Eu:Te provoc sa dansezi strepsis. Și e obligatoriu.
Dupa ce baieti il iau pe sus pe Raito și il îmbracă în lenjeria mea intimă il pun sa danseze.
Nu credeam ca Raito poate dânsa cu chiloți tanga pe el si cu un sutien, dar orice e posibil.
Dupa ce Raito a terminat de dansat si Eu am terminat de postat clipul pe Facebook, ne.am decis sa nu mai jucăm pentru ca ne era foame asa ca plecam la mol. După ce ajungam la mol a durat ceva pana ne.am decis unde mâncăm, dar ne.am decis sa mergem la KFC. Evident ca Ayato și Subaru au trebuit sa se certe cu angajatul.Subaru:Hai odată cacatule cu ochii, misca te în puii mai mai repede.
Angajatul:Domnule va rog frumos nu injurati!
Ayato:Bine ma nu înjură el înjur eu, sa imi mănânci pula de ghei prost scos de la spitalul de nebuni. Hai odată, morde foame aici.
Angajatul:Vă rog sa nu mai injurati pe aici ca altfel chiar vin eu și cu mana mea va bat.
Ayato:Mă doare fix în pula de tine, si ma pis pe fata ta ,eu vreau doar mâncare.
Angajatul:Gata esti un bou!
Eu:Cum i.ai zis, doar eu il înjur pe el sa iti fie clar!
Ayato:Da, doar ea ma injura, Mya arătau cine esti tu!
Eu:Să ma pupi direct în pizda ca eu m.am săturat de tine.
După ce am terminat să il înjur pe angajat am sărit pe el si am inceput sa il bat. După ce i am smuls efectiv părul din cap l.am băgat cu capul în automatul de înghetată ca sa il indulgesc putin.
A trebuit sa sara Subaru, Kanato si Ayato ca sa ma oprească. Dupa ce baietii mau luat pe sus si m.au dus mai departe de angajat, mea venit și mâncarea.Eu:Multumesc pentru mancare, o zi buna!
Ayato:Mya esti bine?
Eu:Da cum sa nu fiu bine, nu am ocazia în fiecare zi sa bat un chelner si sa il omor cu înghetată, deci ma simt minunat mai ales ca nea venit și mancarea.
Dupa ce am mancat cu toti, ne.am mai plimbat am ajuns la cinema asa ca am fost să vedem un film. Evident ca un film de groază. Dar nu a fost mare chestie. Dupa ce am ajuns acasă am adormit imediat.......
SPER CA VA PLACUT SI IMI PARE RAU CA NU AM PUTUT POSTA MAI DEVREME, SI CA SA VA ARAT CA IMI PARE RAU CHIAR ACUM MA APUC DE UN ALT CAPITOL SPER CA VA PLACUT!
VA IUB MULT DE TOT😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗
CITEȘTI
Diabolik Lovers
FanfictionEste vorba despre o fata care se muta in casa cu 10 vampiri. O cheama Mya si are 18 ani . Este o fata foarte draguta si va trece prin multe lucruri dificile si chiar dureroase din viata ei. In aceasta carte va fi si romantism si drama dar si crima. ...