1

55 7 1
                                    

Patul rece și incomod al spitalului mă trezește din visul meu perfect.Visam ca eram cu băiatul "perfect" dar...Flavius e departe de a fi perfect.Parul lui lung dar nu destul de lung,negru și rebel mă face din nou sa mă îndrăgostesc de băiatul rau și sarcastic.
-Lore,e timpul tratamentului...zise asistenta pe care o uram din toată inima pentru ca mă obliga sa fac acel tratament nefolositor care nu mă va mai readuce înapoi.
-M-am saturat de tratamentele
voastre!Am tipat eu nervoasa și văd ca mamei îi curgeau șiroaie de lacrimi.
-Scumpa mea,zise ea printre lacrimi,trebuie sa îl faci,pentru binele tău...
-Nu mă lua cu faza penibila cu binele tău ok?
-Draga mea,zise asistenta,doctorița vrea sa știe amănunțit ce s-a întâmplat în seara aceea...
Și așa am pornit pe colilor spre cabinetul doctoriței.
-Bună scumpo,ce ar fi sa ne spui tot ce s-a întâmplat ?
- Ar fi rau,bombanii eu.
-Scuza-ma ,nu te-am auzit, ce ai spus?
-Nimic,am răspuns eu plictisita.
-Sa începem!Nu omite nici un detaliu!
Eram la petrecerea prietenei mele,când am avut nevoie pana la baie,m-am dus și când am ieșit din cabina mă aștepta afară un grup de golani.Eu am dat sa fug dar...lacrimi îmi cădeau pe fata mea angelica...
-Continua,scumpo...
-Dar...ei m-au luat și m-au dat cu capul de chiuveta,după de toate ușile drept răzbunare.Am ieșit toată plina de sânge și lesinata,m-au luat cu ei ,m-au sechestrat...pana când ,văzând ca eram terminata m-au dus înapoi acasă.
-Stai puțin,drept răzbunare?Ce le-ai făcut?
-Pai...eram și eu odată în acel grup pana când am văzut ca nu erau de treaba și făceau jafuri și așa mai departe,așa ca am renunțat la ei.
-Și dumneavoastră,i se adresa mamei,ați adus-o aici...
-Era distrusa,când am adus-o era in coma...

Trandafirul păgânUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum