Plang mereu când îmi amintesc de Flavius și de cât de mult îl iubesc.Oare el mă iubeste așa cum a spus acum un an?Dacă m-ar iubi de ce e cu Diana?Dacă nu m-ar iubi nu s-ar uita așa frumos la mine.Simt ca mor stand pe canapea cu lacrimi în ochi și cu poza lui Flavius în mana.Poza aceea când eram cu Srefan.Eu cu el de mana,Flavius cu Diana și Maria și Eria de partea opusa.Cineva bate la ușă,vai,mă va vedea toată cu lacrimi la ochi!
-Bună! Zise Dylan,stai!De ce plângi?
-Heii,nu plâng,am ceva la ochi.
-Da,lacrimi!
-HAHA!zic eu nervoasa.
-Heii!sar în ușă Eria,Criss,Nate și Flavia
-Voi de unde ați apărut? Stai...de unde știți unde stau?
-Nu contează,zise Eria
-Bine atunci,intrați!
-Nu vrem sa stăm,am venit sa te luam din casa la o gura de aer,zise Criss
-Aha...pai numa' aer nu îmi trebuie,zic eu rasufland.
-Serios acum,ce ai?întreba Nate
-Nimic doar...
-Suntem amici,ne poți împărtăși orice!zise Flavia pe care doar acum o observam
-Nu te-am observat,și o îmbrățișez pentru ca e așa micuța și simpatica chiar dacă e deodată cu noi toți.
-Pe mine nu mă îmbrățișezi!spuse o voce familiara de băiat.Ma întorc și îl văd pe Flavius
-Hei frate,las-o în pace,zise Dylan,iar fetele *și Nate* ziceau uuu.
-Nu vreau sa îi fac rău.
-I-ai făcut deja,tu și gasca aia a ta.
-Eu nu i-am făcut nimic,nici nu am fost în seara aceea la petrecere,nu i-as face rău niciodată lui Lorelai.
-Nu vrei sa îmi faci rău? Atunci ce faci aici?
-Am venit sa vorbim,dacă nu îți aduci aminte,acum un an am fost întrerupti.
Toți au rămas cu gura căscată.
-Bine,intra...
-Și noi?zise Dylan
-Intrați și voi.
-Noi tocmai plecam,ne vedem mâine, Lorelai,zise Eria.
Și cu asta închid ușă.
-Flavius,nu am toată ziua,ce vrei?
-Ba ai toată ziua,te vezi abia mâine cu ei.
-Poate am și alte planuri...
-Nu,nu ai.
-Ce vrei de fapt?
-Sa vorbim...
-Pai vorbim.
-Lore...adevărul e ca eu încă te mai iubesc,după un an în care ai zăcut în spital,da da,te mai iubesc.Crede-ma ca Diana nu înseamnă nimic pentru mine.
-Și atunci de ce ești cu ea?
-Pai...faza e ca...
-Care faza?Îți bați joc de mine sau ce?
-Dacă as fi placut - o pe Diana nu as fi bătut azi la ușă ta spunandu-ti ca te plac.
-Pai desparte-te de ea și după mai vorbim!
-Vreau sa știu dacă tu mă mai placi...
-Ce contează asta?
-Cum adică ce contează, vreau sa fiu cu tine,Lorelai!
-Aha...nu vei putea fii atât timp cât ești cu Diana.
-Diana va dispărea, crede-ma.Vreau doar sa știu dacă mă mai placi...
-Și dacă da ce se va întâmpla?
-Vom fi împreună.
-Da,te mai plac.
-Suntem impreuna!!!
Și buzele noastre se unesc în cel mai catifelat și sensibil sărut posibil.