Dimineața zilei de 1 septembrie mă face sa mă ridic din pat,amintidu-mi ca astăzi încep școala.Tata nu poate veni la festivitate așa ca va trebui sa mă duc în rândul celor care nu au venit cu părinții,în cazul meu ,cu tata.Ma îmbrac într-o cămașă alba cu scris pe ici-colo albastru,o pereche de blugi albastru deschis și foarte rupți și niște papuci care se potriveau și cu cămașă și cu blugii.
Ies din casa,închid ușă și mă urc în masina mea roșie.
Ajung la școală,cobor din masina și observ ceva neobișnuit.Stefan o ținea în brațe pe Maria,sunt împreună presupun,dar nu îmi pasa pentru ca eu nu l-am plăcut niciodată pe Stefan,doar pe Flavius,și încă îl mai plac.Flavius o ținea în brațe pe Diana,încă nu s-au despărțit.Furia pune stăpânire pe mine mai repede decât orice.Toti se uita la mine urat încercând sa îmi inspire teama, doar Flavius îmi zâmbește pe furiș fara a observa Diana.
Mă retrag subtil din locul de unde ma pot privi dar cineva mă prinde de mana,e aceeași mana de barbat care m-a prins și ieri.
-Heii!zise Dylan.Vad cum Stefan și Flavius îl privesc cu ciuda pe Dylan.
-Bună Dylan!zic eu
-Noi suntem acolo,vrei sa vii cu noi?
-Mi-ar face plăcere sa îi revăd.
-Bună Lore!zise Criss care e mereu cu zâmbetul pe buze.
-Neata Lorelai!a zis Eria somnoroasa
-Bună și ție! zise Nate.
-No pai Salut !zic eu,unde e Flavia? am întrebat
-Flavia nu face liceul ăsta,e la Dominant High.
-Aaa...
Bun venit la un nou an de liceu!începu d-na directoare.Avem clase de toate categoriile.Clasa bobocilor,a 9-a!Va rog sa aplaudați!Va urez bun venit dragii mei,dacă nu știți, eu va voi fi diriginta.Clasa a 10-a,ați fost și voi boboci anul trecut,nu a fost așa rau,nu? Clasa a11-a nu am ce sa spun despre voi decât succes în continuare,singura clasa care a fost la olimpiada și care a luat rezultate acceptabile și peste acceptabil.Clasa a12-a și ultima clasa,aveți grija "nazdravanilor" ca e ultimul an de liceu și aveți grija la prostii!ne mustra directoarea.Acum fiecare în clasa lui,sa vorbească cu dirigintele clasei respective ,ne vedem de mâine la ore!Succes!
Ne ducem în clasa unde ne așteaptă cărțile noi,mă mir pentru ca noi mereu le cumpărăm,și mai ales,doamna diriginta pe care o uram cu toții.Dansa e profesoara de franceza.
-Bine v-am regăsit, dragii mei elevi!Sper ca anul ăsta sa nu mai trebuiască sa mai intre cineva în spital,ați înțeles? Nu vreau sa va reamintesc de nasbâtiile voastre așa ca sa începem!Nu vom mai cumpără cărți deoarece părinții s-au plâns,vom folosi aceste manuale.Va rog sa nu absentati la școală etc...deja nu o mai ascultam,eram în lunea viselor *glumesc*.
Va aștept mâine la ora 8 la școală, la revedere!
Pe hol mă prinde aceeași mana care nu mă deranjeze deloc la aringere,nu știu de ce dar ador mana aceea.
-Dylan!
-Lorelai!
-Hai cu noi la un suc!
-Nu pot acum,trebuie sa ajung acasă,mâine.
-Bine,te sun eu mâine?
-Ok.
Ajungeam acasă și mă pun direct la somn.Dar gândurile reci îmi dau pace și nu pot adormi.