3

31 6 9
                                    

Tata e plecat în delegație timp de 2 luni iar eu stau singura în cea mai mare casa din cartier.Nu aveam ce sa fac singura așa ca m-am îmbrăcat într-o pereche de blugi negri rupți,un maiou negru nu prea mulat,scotandu-mi în evidenta ochii albaștrii asemenea marii.Parul blond și ondulat sta așezat pe corpul meu slab și prapadit.
Mama înainte sa am accidentul mi-a dăruit o mașină de ziua mea...Am păstrat masina pentru ca darurile se păstrează chiar dacă urăsc persoanele care mi le oferă. Intru în masina roșie și pornesc spre HABAR NAM.Cred ca ajunsesem într-un cartier mai "gotic" sa spun așa...pereții erau plini de grafiti...îmi amintesc ca și eu cu vechea gasca făceam lucruri periculoase...îmi e dor de ei...dar îi și urăsc în același timp.Doar din vina lor am fost în coma,doar de vina lor părinții mei eu divorțat.Doar din vina lor viata mea a devenit un rahat.
Mă dau jos din mașină și văd nișe golani care fumează și beau.M-au zărit și m-au chemat la ei,eu m-am făcut ca nu aud și am dat sa plec când sunt prinsa de mana de cineva...mă întorc și văd un băiat cu parul lung dar nu prea lung,ochii albaștri.
-Heii...hai cu noi!Eu sunt Dylan!
-Eu sunt Lorelai dar îmi poți spune Lore ...
-Mersi dar nu o voi face...Îți voi spune Lorelai
-Vezi...mi-ar plăcea sa stau cu voi dar...
-Ti-e frica de anturaj?O hai ca nu suntem rai!
-Bine,nu voi sta mult!
Mă așez un skate *erau foarte multe*.
-Bună, am auzit rau sau te cheamă Lorelai?
-Da,eu sunt Lorelai.
-Eu sunt Eria,ea e Criss,el e Nate și ea e Flavia.
-Salut!zic toți în cor.
-Stai așa, zise Dylan,tu ești la școală Rebel High?
-Da.
-Clasa?
-12
-Ohh păcat ca noi suntem 11.
-Sunt mai mare ca și voi ?Nu par.
-În a 12-a sunt cei mai cei...Am auzit ca e o gasca de nebuni.
-Am făcut parte din ea,zic eu melancolica.
-Din gasca în care fac parte Reea,Maria,Diana,Stefan,Flavius?
-Da...
-Sunt nebuni,de ce nu mai faci parte ?
-Pai...poveste lunga!
-Avem timp!
-Bine...eram noua la școală, nu aveam prieteni și m-am integrat în gasca asta și eram împreună cu Stefan dar mie îmi plăcea de Flavius și...
-De ce ai fost împreună cu Stefan dacă îți plăcea de Flavius?întreba Dylan
-Flaviu era împreună cu Diana și eu nu voiam sa stric prietenia,și am fost împreună cu Stefan pentru ca avea grija de mine,pentru ca mă iubea iar eu îl îndrageam.
-Aham...și ce s-a întâmplat?
-Asta nu mai contează.Tot ce contează e ca a trecut și ca totul e bine.

Trandafirul păgânUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum