7.kapitola

75 4 1
                                    

Ja,,tak neskoro ?" Brat,,áno tak je najlepšie."Šla som domou a obliekla si staré veci. O 20:30 som šla k domu prišiel Jake celí do škrábaný a chytil ma za plece a šli sme ku ohňu a posadil ma na stoličku ostatný si sadli na zem ps:nemali tričká .Jeden bol dobití bol to ten chalan ktorému som dala facku . Nevadí zaslúži si.Nemal sa smiať ako debil.Jakob sa na mňa upriamene pozrel .Paol ten Brat sa na Jacoba pozrel ako keď chcem pristupiť švába.Pán Bili nám rozprával o jednej žene ktorá zachránila ich kmeň pred upírmi od vtedy majú hranice aj kmeň aj upíri.Šli sme z Jakeubom sa prejsť do lesa bolo pekne furt sa mi zdalo že okolo nás niekto chodí tak som sa držala pri Jakeubovy ako by sa ho báli tak som bola v pohode keď nás ani nenapadli rozprával o ich kmeni ale potom si aj on všimol tých ktorí chodili kolo tak sme sa vrátili odprevadil ma domou a želal sladké sny prišla som domou a hneď zaspala.
Ráno som sa zobudila a spomenula si že máme voľno tak som zavolala Edwardovy prišiel pre mňa a obchytal ma celú a spýtal sa ma či som v poriadku Ja,,áno prečo ?". Edward len tak vieš tomu Jakeubovy sa ne dá veriť.

Ak chcete aby som tam niečo alebo niekoho dala napíšte sori za chyby🍄.


My Twilight saga Where stories live. Discover now