10.kapitola

49 4 0
                                    

Bella,, prečo je ako dieťa ? Mne sa zdá ako dosť veľký ."Edward,,Bella ty sa do toho nemotaj !"Alica ,, Edward  prestaň !"Bella ,, nechaj to tak ."Alica ,, jak nechaj to tak no ja to tak nenechám ."Príde Rosalie za Emmetom.Bella ,, ahoj Rosalie ."Rosalie ,, čo sa mi staráš do života nepozeraj na mňa predstavuje si že tu niesom som pre teba nevyditelná !" Bella nahnevane odíde von .Alica ,, Rosalie to si nemusela ." Alica išla za Bellou ale ona vonku nebola . Po ceste stretla Jakeuba a je s ním v zadu v lese pri vodopádoch . Alica pôjde domov . Edward,, kde je Bella ?" Alica ,, noooo z z Jacobom ."Edward ,, ja ho zabijem !"  Emmet ho chytili a držal zo slovami ,, nechaj Bellu žiť !" Edward ho odsune a nasrane ide do izby . Alica chcela ísť za ním ale Jasper povedal ,, Alica idem ja aby si sa zas nevynervovala ." Jasper išiel sa z Edwardom porozprávať . Bella a Jacob . Bella ,, aké sú krásne ." Jacob ,, áno sú tu chodím sa odreagovať keď som nahnevaný ." Bella ,, bodaj by som aj ja mohla ." Jacob ,, veď môžeš veď Edward ťa nevlastní ."Bella ,, veď áno ale nechcem ho nervovať ." Jacob má zobral za ruku a išli sme po skalách keď sme boli už na vrchu  tak Jacob povedal ,, pozri ." A skočil dole . Bella,, Jacob !" On ,, už dole vo vode ,, áno Bella skoč!" Bella skočila . Už vo vode ,, Jake kde si ?" On sa vinoril a hovorí ,, bu krokodíl ." A chytí ju za nohy a ponorný . Bella ,, Jake ty ty ty si sa zbláznil !?"

Sorry za chyby čítať 📖📖📖

My Twilight saga Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang