11.kapitola

53 4 0
                                    

Jake viliezol z vody a sadol si smutne na zem spítam sa ho ,, čo sa deje ?" On ,, nič také ." Ja ,, povedz ." On ,, milujem jedno dievča ale neviem či ma ona miluje tiež ." Ja ,, a kto to je ." On ,, nepoznáš ju ." Jake ma odprevadil domou a išiel sa pripraviť na prípravu . Ja som bola v dome a ostatný sa pripravovali . Keď ráno bol už čas tak sme boli na hore v stane z Edwardom a Jakom ." On mi povedal že ma miluje ale ja milujem Edwarada Jake išiel v momente preč  za ostatnými . Keď prišla Viktória tak bojovala z Edwardom mala tam aj kamoša . Keď skoro zabili Edwarda tak som sa poškrabala z kameňom aby som ich odlákala . Chytil Viktória otočil jej z hlavou a zabil ju to isté z kamoškom. Išli sme za ostatnými v tomto tam prišiel votrelec a napadla ho Line Edward kričal nech ho nechá . Keď to už nezvládala tak ju zastúpil Jack ale toho chytil pod rebrá a trhol Jack skončil na zemi chalani v momente toho upíra roztrhali Jack sa uvíjal od bolesti na zemi pribehli sme k nemu a Line mu začala nadávať že by ho zvládla Doktor povedal že má polámanú pravú polku tela . Chalani ho doniesli k Bilimu . Prišli Volturiovci . Jedno dievča sme si nechali ale jedno dievča malo tiež schopnosť a pohľadom mučilo dievča Edward povedal že Wolturiovy môžu odpúšťať . Ona že neodpúšťajú A prišiel chalan a zabil ju . A odišiely . Išli sme za Jakeubom .

Čítajte sorry za chyby 📖📖📖

My Twilight saga Where stories live. Discover now