+two

78 6 0
                                    

-selepas rehat-

Bangtan dan geng Ila pergi ke bilik pengetua . Dan budak budak yang dipukul oleh Ainul tadi berada di dalam bilik itu juga . Konpem ngadu niii . Eyy macam macam budak budak .

"AINUL MARDHIAH ! BAPA KALI SAYA NAK TEGOR KAMU ?! HAAA ? KAMU DENGAN KAWAN KAWAN KAMU NI DAH MELAMPAU ! CUCI TANDAS LELAKI FOR ONE WEEK! JANGAN MEMBANTAH ." Laung pengetua QuVida .
"Tapi cikgu kami ni kaum hawa mana boleh masuk tempat lelaki . Harommmm . Cikgu jangan jadi syaiton nirojim cikguuu" kata Zin.

Pengetua QuVida yang mendengar kata kata Zin sentap seketika . Bangtan hanya membuat face palm . Manakala budak budak tersebut menahan ketawa apabila mendengar Zin memerli pengetua .

Sapa tak kenal Zin ? Kaki perli sekolah . Semua orang dia nak perli --' Kawan kawan sendiri pon kenaaa .

"Okayh kamu tidak dibenarkan keluar asrama seminggu" cadang Pengetua QuVida.
"CIKGU PLEASE DON'T NANTI MELEPAS SAYA NAK BELI KUALI EDISI TERHAD TUH T^T" rayu Dyn .
"No excuse" balas Pengetua QuVida .

Manakala Bangtan .

"Apa motif kita mai sini doh ? Tengok drama swasta minah minah keling ni ?" Bisik Taehyung ke telinga Jimin .
"Tu la pasal . Nyampah aku"balas Jimin .

Amy yang nampak akan gelagat Taehyung dan Jimin itu pelik kerana mereka berbisik sambil tangan Jimin memegang punggung Taehyung.

Adakah mereka gheiii ?

"YA ALLAH CIKGU TENGOK TANGAN MAMAT PENDEK TUH KAT MANAAA ?!"laung Amy secara tiba-tiba.

Pengetua QuVida yang sedang membebel itu terkejut mendengar jeritan puaka Amy . Dia terus memandang tangan mamat pendek yang dimaksudkan Amy . Dan sukar dipercayai , tangan mamat pendek itu memegang booteh alien . Astaghfirullah al azim . Tak sangka ada ghei dalam school international ni. Ish ish ish.

Jimin hanya membuat poker face bila melihat semua di dalam bilik itu memandangnya . Adakah dia tidak sedar bahawa tangan nya di booteh orang ?

"Dey macha , nak ghei ghei bukan kat sini . Ni bukan tempat maksiat . Masyaallah , merosakkan mata suci aku . Kayh bye sambung tidor"sindir Put .

Jimin yang sedar akan perbuatannya terus mengalihkan tangan nya . Muka nya merah seperti tomato fresh . Lolololo . Manakala Pengetua QuVida sudah menjadi batu selepas melihat Jimin dan Taehyung tadi .

Jadi dengan ini mereka semua melarikan diri demi menyelamatkan diri daripada komunis komunis . Berkhidmat demi diri sendiri ! Lol .














-kelas-

"Weh penat duh"kata Dyn terngucap ngucap . Penat la awokkkk . Lari 5km tuh . Pfft 5km la sangat --' tak sampai 5 minit lari . Lol .
"Lol .wtf dyn ?"kata Ainul sambil membuat facepalm .
"Saja buat drama . Huhuhu"balas Dyn .

Bangtan yang baru sahaja sampai ke kelas terkejut melihat geng Ila yang sedang kepenatan .

Apa depa pikir ?




Macam mana minah minah ni lari ? Serigala jadian kahhh ? Macam dalam fanfic ! Awesome bak anggg .


Lol pikiran Bangtan memang buduhh --' muahahahaha .

Wahai Bangtan depa lari laju sebab depa perlu selamatkan diri dari askar quvida! Bahaya tau dakkk . Kang kena tempek qu puteh . Sapa nakkkk ?

Bangtan kembali ke tempat duduk mereka selepas abis menjadi patung. Pfft .


Mari kita lihat keadaan kelas itu sekarang .




Kelihatan Jhope sedang mengacau Zin si galah .

Jin dan Dyn sedang berebut kuali . Dan akhirnya D.o datang dan D.o yang dapat . Tepuk tangan sikittt .

Put dan Suga yang sedang nyenyak tidur sambil memandang antara satu sama lain . Auch sweet .

Aiyad dan V berebut makanan . Eyy sian food tuhh .

Ainul dan Jungkook yang menjeling satu sama lain . Nak lawan sapa mata cantik agaknyaa .

Amy sedang menjauhi dirinya dari Jimin . Why ? Jimin ghei katanya. Manakala Jimin duk mengacau Amy .



Akhir sekali ,


Ila dan Namjoon yang membuat kerja sendiri . Ila buat homework tak siap , Namjoon baca buku . Pfft dua dua rajin . Mate kah ?

































"AHH DIA SENTUH AKUUUU"









TBC.

Sorry for this short update ✨ nanti author panjangkan . Sibuk wakk . Banyak sangat hw. Sakit hati edenn . Lol . Kayh sorry for the typo or mistake . Hope u like it bruh . Lolololo lap u all readers ✨

Enemy ↭ bangtan Where stories live. Discover now