+one

166 7 0
                                    

- SMK QUPUTEHVIDA -

Kring ! Kring !

Kedengaran bunyi loceng sekolah menengah itu agak kuat. Menggangu ketenteraman orang awam . Ish ish ish.

Semua pelajar meluru masuk ke kelas masing masing kerana takut dimarahi oleh cikgu roslak . Cikgu Roslak , guru disiplin yang mempunyai jambang , tahi lalat besar di bawah mulut , botak , gemuk. Bagaimana rupanya ? Awak bayangkan sendiri . Kwang kwang kwang .

Semua kelas senyap sunyi . Hanya kedengaran angin . Nasib tak dengar angin kentut . Huehuehue . Tetapi ada satu kelas yang masih bising , kelas apa ? Private class . Private class dikhaskan kepada pelajar kaya yang membayar 2× yuran sekolah . Private class selalu nya budak pandai . Yang ni pandai dak ? Pandai laaaaaa . Lolololo . Mari melihat keadaan kelas merekaaa .

- private class-

"Put bangun ahh ! Tidor ja kerja . Err" bebel Dayana atau lebih dikenali sebagai Dyn .
"Alaa kau niii , sabar ahh . Tengah berangan pasal ustaz shukri nihh" balas Putri pula . Nama singkatan untuk Putri ialah put atau kentot . Kwang kwang kwang .
"HAAA USTAZ SHUKRIII ? Omagosh put ! Bukan ke kau tak suka ustaz !?" Laung si Amy pula . Put yang mendengar kata kata Amy hanya diam. Malu la wak tersilap sebut nama . Dah ah ustaz shukri tuh musuh ketat nyaaa . Lol .

KLAKK ! (BUNYI PINTU DIBUKA SECARA KASAR)

"OMAKAU BISKUT LEMAU !" Latah Si Ainul yang sedang menulis sesuatu . Teacher Arifah yang baru masuk itu tergelak melihat gelagat Ainul . Malu wak maluuuu .

"Haish kamu ni Ainul . Cuba jangan melatah" kata Teacher .
"Nak buat camna teacher ? Saya memang kuat melatah . Huhuhu yeshteg sistabah" balas Ainul sambil fake crying . Cun bebenar muka nya buat fake crying --'

Enemy ↭ bangtan Where stories live. Discover now