+three

73 2 3
                                    

"AHH DIA SENTUH AKUUUU"

Satu suara yang menyerupai pontianak kedengaran di dalam kelas itu . Adakah Maya Karin datang ? Omagoshhh .

Actually tu suara Amy . Sapa sentuh diaa ? Hantu kahh ? Huwahhh

"Dey macha , kau pehal ?" tanya Ainul yang duduk di belakang Amy .

Amy terus berlari ke arah tempat duduk Ainul dan membuat drama sedehhh . Fake crying . Pfft .

"Wehh ainullll , Mamat ghei sentuh tangan akuuu . Huwahhh rugi aku pall in lap ngan mamat gheii tuhhh . Huwahhh" raung Amy sambil menunjuk tangannya yang disentuh oleh Jimin . Dann , actually berlapik. Amy ni hah suka buat drama .

Ainul yang mendengar itu terus menampar pipi Amy . Ya ahh , pegang kat tempat berlapik , but dramanya over terlebih .

"better kau stop ber drama sebelum aku flying kick kau sampai galaxy fanfan" balas Ainul .

Amy yang mendengar kata kata Ainul kecut perut . Kan dah diammm . Muahahahaha .

"ISH KAU NIH JANGAN AH KACAU KITAAA"

Pehh . Ada lagi satu drama la woiiii . Ni drama apa pulakk ? Sapa yang jerit tuhh ?

"Alaa kau nih sombong ahh , baru nak ajak kau nari lagu touch my bodehh" kata si kuda sambil menari lagu touch my body .
"Masyaallah , wehh dosa wehh . Kau suka ka orang sentuh kau ? Masyallah harom untuk aku melihat dan mendengar . Ya Allah . Saya mohon sesangat awak berhenti sebab saya tal mau tambah dosa saya" balas si gadis tinggi yang kuat memerli .

Si kuda itu pon berhenti menari dan berubah menjadi budak baik selepas mendengar kata kata gadis tinggi .

Actually sapa yang gado nih ? Yang gado nih jhope ngan zin . Padan muka kau jhopeee . Kena se das dengan si zin tuhh . Tepuk tangan sebab Jhope jadi budak baikk .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-skip-

KRING ! KRING !

Bunyi loceng kedengaran di Malaysia International High School(tk wujud ponn)

Semua pelajar berpusu pusu keluar dari kelas masing masing . Termasuk bangtan dan geng geng gangster . Geng gangster ? Muahahahaha sapa suh minah minah tuh ganas sangatt .


"Wehh asal mamat mamat bangla tu polo kitaa ?" Tanya Dyn dengan perlahan .
"NTAH NTAH DEPA STALKERRR"laung Aiyad .

Ainul yang mendengar perkataan stalker dengan serta mertanya menyanyi lagu stalker oleh ukiss. Suara nya yang sedap itu membuatkan hujan turun . Sian .

"salah hang la ni Ainul . Hujan turun"bebel Put .
"Bukan salah aku . Tadi aku dengar ada katak meraung panggil hujann"balas Ainul selamba .

Mereka yang mendengar jawapan Ainul terus menjeling Ainul . Manakala Ainul hanya tersengih .


>bangtan

Bangtan yang berjalan di belakang geng gangster itu pelik kerana bermacam macam aksi dibuat oleh geng gangster itu .

"Aduhh hujan la pulakkkk . mcm mana aku nak tidor niiii"kata Yoongi .

Mereka pon berlari ke arah bus stop . Habis basah . Siann . But lagi kesian bila depa harus jumpa musuh ketat .

Who ?

Minah gangster tu ahh.

"Weh korang kita redah ja ah , aku takmau duk ngan bangla, dah ah ada ghei . Risau aku"sindir Ila .

Ila ada mood waktu nak balikk . Apakahhh ?

"Apa kau kata , bangla ? Ghei ? Ehh mulut tuh jaga sikittt"balas Namjoon .

Ila hanya membuat muka selamba badaknya . Dia dan geng nya berlalu pergi . Manakala bangtan menahan marah . Muahahahahaha . Gelak laa












Tbc .




Teaser

"What depa duk sebelah dorm kitaa ?"




Huwahh something wrong with my brain . Takda ideaa . Sorry bruhh. Huwahh . Sorry for the short and lame chapter . Hope u like it . Thanks ✨

Enemy ↭ bangtan Where stories live. Discover now