3. Bölüm : Soldrack Ağacı

23 4 1
                                    

Şarkı : John Newman - Love Me Again.

Altın, sararmış ve çürümüş olan eski bir parşömen parçasını masanın üstüne koydu . Bir tavanarasında güvelerin yemeyi olmaya yüz tutmuş ama sonra onun orada olduğu hatırlanmış ve oradan alınmış gibiydi .

"İşte harita bu ."

Dedi Altın , gururlu bir yüz ifadesi takınarak .

"Biz tam şuradayız ."

Dedi Zümrüt düşünceli düşünceli toynağını haritadaki yeşil bir noktaya koyarken .

"Ve ağaç da şurada olmalı ."

Dedi Altın ve kahverengi bir noktayı gösterdi .

"Yani ağaçla aramızda yaklaşık elli fersah olmalı . Ama bir sorunumuz var . Ağaca giden yolların hepsi insanlara oldukça yakın . "

Dedi Yakut boynuzlarını hafifçe sallayarak .

"Ve arama ekibinde olmak için tamamen dürüst olmak gerekiyor . Biliyorsunuz yalnızca tamamen dürüst olanlar onu bulabilir. "

Dedi Altın , biraz duraksadıktan sonra devam etti :

"Yani , ağaç onları bulur ."

"Hiçbirimiz bu kadar dürüst değiliz . Ama Mercan ve Safir kesinlikle dürüstlerdir . Yani arama ekibi onları otuz ya da kırk fersah ancak eşlik edebilir . Ağacı bulmak tamamen Mercan ve Safir'e düşüyor ."

"Ağacın onları bulması demek istedin herhalde ."

"Evet , evet , her neyse . Onlara Isisia yıldızını verirsek onları izleyebiliriz . Ağacı bulmaları kolaylaşır ."

"Ağacın onları bulma-"

"Pekala , anladık , Altın . Ağaç onları buluyor ."

Kapının gürültülü bir şekilde gıcırdayarak açılmasıyla konuşmaları bölündü . Ve yirmiye yakın geyik-Safir ve Mercan da dahil- içeri girdi .

"Geldiler ."

Dedi Altın .

"Hoşgeldiniz ."

Dedi Yakut .

"Hepiniz neden burada olduğunuzu biliyorsunuz . Ama maalesef hepinizi arama grubuna alamayacağım . Kalabalık olursanız diğer canlıların dikkatini çekebilirsiniz
. Aranızdan yalnızca dört kişi seçilecek ."

Dedi Zümrüt de .

"Safir , Mercan , buraya gelin ve ekibinizi kendiniz seçin . Tamamen dürüst olduklarından da emin olun ."

İki Isisia da Yakut'un yanındaydı şimdi .

"Bence , Gümüş gelmeli ."

Dedi Safir . Gümüş ikisine gülümseyerek yanlarına geldi .

"Dostum , İnci de gelsin ."

Diye fısıldadı Mercan Safir'e .

"İnci , sen de geliyorsun ."

Dedi Safir .

On dakikanın ardından dört kişi seçilmişti : Gümüş , İnci , Sardoniks ve Alüminyum.

"Yarın ağacı bulmaya gönderileceksiniz . Ve size özel Isisia yıldızı verilecek . Kırk fersahın sonunda yıldızı Safir ve Mercan'a devredeceksiniz . Geri dönüp bize durumu bildireceksiniz ve göreviniz tamamlanmış olacak ."

Dedi Yakut .

"Size gelince .-Dedi Zümrüt , başını Safir ve Mercan'a çevirerek.- Siz yıldız aracılığıyla Tapınak'la iletişim kurup bize bilgi vereceksiniz . Soldrack Ağacı'nı bulduğunuzda bize kesinlikle anında haber vermelisiniz. Safir , sen , ağaçtan bir fide alıp saksıya dikeceksin . Böylece her an bir insan gibi kalıp Melia'yı bulmak için zaman kazanmış olacaksın . Onu aradığın zaman kimse sana yardım edemeyecek , sevgili oğlum . Şimdilik bu kadarı yeter yarın için dinlenmelisiniz ."

Geyik Kalbi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin