4. Bölüm : Biyoloji Sunumu

20 3 0
                                    

Şarkı : Waiting For Love - Avicii

Flashback : Kazadan İki Hafta Sonra ,

" Melanie ve Oliver , bu ders laboratuvarı siz temizliyorsunuz . Diğerleri benimle gelsin ."

Dedi vekil öğretmen . Herkes laboratuvardan çıkmıştı . Melanie laboratuvar bıçaklarını temizlerken , Oliver da deney tüplerini düzenliyordu .

"Biliyor musun, Oliver ? Bana söylediklerini çok düşündüm ."

Dedi Melanie eline bıçaklardan birini alıp inceleyerek .

"Ne hakkında söylediklerimi ?"

Diye sordu Oliver . Deney tüplerinden ikisi hala elindeydi .

"Ben bir katilim , Oliver . Sen haklıydın . Yaşamayı hak etmiyorum ."

Oliver duyduklarıyla kaşlarını çattı ve deney tüplerini bırakıp onun yanına gitti .

" Bu doğru değil . Ben haklı değildim , Melanie . Sen katil değilsin . Sen harika bir insansın ."

Melanie elini bıçağın kenarlarında gezdirdi ve elini biraz bastırıp kanattı .

"Benim katil olduğumu kendin söyledin . Ve şimdi düşünüyordum da , ben uzak durmalıyım . Herkesten ."

Oliver , Melanie'nin eline baktı kanıyor ve laboratuvarın zeminine damlıyordu .

"Melanie elin ... "

"Unuttun mu ? Ben katilim . Hepsini hak ediyorum . "

"Melanie lütfen , dinle . "

Dedi Oliver Melanie'nin kanayan elini tutmaya çalışarak . Melanie diğer elinde hala bıçağı tutuyordu . Oliver'ın ona uzanan elini görünce geri çekildi ve birkaç deney tüpüne çarptı .

" Dokunma . Mutlu değil misin , yoksa ? Katil cezasını çekecek birazdan ."

"Melanie , sen neyden bahsediyorsun ?"

Melanie bıçağı kaldırdı ve boğazına doğrulttu ."

"Birazdan cezamı çekmiş olacağım . Ve sen de katili rahat bırakacaksın .

"Melanie , cezanı çekmeden önce beni bir dinle ."

Dedi Oliver Melanie 'ye biraz yaklaşarak .

"Dinliyorum ."

"Sen , bir katil değilsin . Katil olan biri varsa o da benim . Senin içindeki gerçek Melanie benim yüzümden can çekişiyor . Sen yaşamayı belki de herkesten çok hak ediyorsun . Eğer düşündüğün şeyi yaparsan , işte o zaman gerçek bir katil olursun . Lütfen Melanie ben ... ben çok üzgünüm . Sen bunu yaparsan kendimi asla affetmem ."

Dedi Oliver . Melanie 'nin elindeki bıçak kayarak zemindeki kanın üzerine düştü . Oliver Melanie'ye sarıldı .

"Çok üzgünüm ."

Diye fısıldadı kulağına .

°°°°°°°°°°

Biyoloji öğretmeni saate baktı . Zilin çalmasına beş dakikadan az vardı .

" Çocuklar , haftaya biyoloji sunumlarınızı yapacaksınız . Gruplarınız üç kişilik olacak. Gruplarınızı belirledim , Sally ve Ashley 'le aynı grupta değilsiniz ."

Dedi Amanda Norry , Sally adlı kıza .

"Olamaz !"

Dedi Sally . Ödevini yine Ashley 'e yaptırmak istiyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geyik Kalbi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin