2. Bölüm : Yeni Kimya Öğretmeni

45 8 5
                                    

Şarkı : Coldplay - Paradise .

"Hadi Melanie ! Bunu yapabilirsin !"

Melanie , ona gülümseyen arkadaşlarına bir kez daha baktı ve sadağından bir ok aldı .

"Bunu yapabilirim ."

Diye mırıldandı . Duruşu gayet dikti . Altı yaşındayken öğrendiği üç parmak kuralını hiç unutmazdı . Ve hedef , ona odaklanmalıydı . Yayı iyice gerdi ve gözlerini hedefe kilitledi . Hedefteki oku yarması gerekiyordu . Birden hemen hedefin aşağısındaki çalıların yanında bir tilki belirdi . Kürkü , tıpkı Melanie'nin saçları gibi kızıldı . Melanie ona bakamazdı , dikkatini hiçbir şey dağıtmamalıydı .

Parmaklarını okun odunsu yüzeyinden çekti . Ok ıslık çalarak hedefteki oku yardı . Hemde mükemmel bir şekilde .

"Ve İspanya Geleneksel Okçuluk Yarışması'nı kazanan : Melanie Juliens ! "

Dedi yarışmayı sunan sarı saçlı kadın . Oliver yanına yaklaştı ve elinden tutup onu diğerlerinin yanına çekti. Onun yüzünü ellerinin arasına aldı ve şöyle dedi :

"Melanie ! Uyan , yine geç kalacaksın ! Melanie ? Hey ! "

Sonra tepeden tırnağa ıslandığını hissetti .

"Ah , lanet olsun . Lucy , odamda ne arıyorsun ?"

"Sadece okuldan atılmamanı sağlıyorum , Uyuyan Güzel . Şimdi git ve dişlerini fırçala , geç kalacağız ."

Ve sonra elindeki kovayı bıraktı . Melanie gerindi ve koşarak odadan çıktı . Bu arada Lucy de onun için giyecek bir şeyler çıkarıp , kitaplarını kontrol etti .

"Hadi , Mell . Çabuk ol . Bugün coğrafya sınavı var biliyorsun ."

"Tamamen unutmuşum !"

Dedi Melanie elleriyle yüzünü kapatarak .

Sınıfa girdiklerinde öğretmen henüz girmediği için şanslılardı . Hemen bir sıraya geçtiler ve bir süre nefes nefese oturdular .

Sonra kapı açıldı .

"Çocuklar , öğretmeniniz bir araba kazası geçirmiş . Bugün gelemiyor . Sizi yeni kimya öğretmeninizle tanıştırmak iyi olur diye düşündüm bende . Ha , unutmadan coğrafya sınavınızın telafisi bir hafta sonra yapılacak ."

Dedi saçı kırlaşmaya başlamış orta yaşlı nöbetçi öğretmen. Sonra içeri çok genç bir öğretmen girdi . Sarı saçları ve yeşil gözleriyle güzel sayılırdı .

"Merhaba çocuklar ."

Dedi nöbetçi öğretmen çıkarken . Öğretmen masasına çantasını koydu ve tahtanın önüne geçti ve tahtaya adını yazdı .

"Ben , Laura Lawrence . Resmiyetten hoşlanmam . Bana sadece Laura deyin . Şimdi yoklamadan ismini okuduğum bana kendini kısaca tanıtsın . Eleina Wonders ."

Siyah saçlı kız ayağa kalktı , Laura otururken .

"Ben , Eleina Wonders . Ve kimyadan nefret ediyorum ."

Herkes gülmeye başladı . Bayan Laura kaşlarını kaldırdı .

"Çok açık sözlüsün , Eleina . Adrien Rully ."

Sarı saçlı ve uzun boylu bir çocuk ayağa kalktı Eleina otururken .

" Ben , Adrien Rully . Ve çok güzel gözleriniz var ."

Dedi Adrien da .

"Teşekkür ederim , Adrien . Çok naziksin . Nelly Harward ."

Kısa boylu ve kısa saçlı bir kız ayağa kalktı .

" B-Ben , N-Nelly Harward . K-kimyada p-pek iyi değilim ."

"Umarım bu değişir , Nelly . Wolly News. "

Uzun siyah saçlı bir çocuk ayağa kalktı.

"Ben , Wolly News . Babam haber spikeri ."

"Ah , elbette . Bay News harikadır . "

Dedi Laura . Ve birkaç kişiden sonra sıra Melanie'ye geldi .

" Melanie Juliens ."

Melanie beceriksizce ayağa kalktı . Bacakları ve dudakları titriyordu .

"B-ben ... Gitmeliyim ."

Diye mırıldandı ve kapıya doğru koşup çıktı .

Laura endişeyle ayağa kalktı.

"Sen , onun yanına git . Adın ... ? "

"Lucy , Lucy Locket , Bayan Laura ."

"Pekala , Lucy . Melanie'nin iyi olduğundan emin ol ."

Dedi Lucy çıkarken . Sonra sınıfa döndü .

"Melanie'nin neden böyle davrandığı hakkında bir bilginiz var mı ?"

Kızıl saçlı ve mavi gözlü bir çocuk ayağa kalktı .

"Ben ... sanırım ben biliyorum ."

"Senin adın nedir ?"

"Oliver Green ."

"Pekala , Oliver . Bana anlat ."

"Şey , Laura ."

"Ne ?"

Dedi Laura çocuğun yüzünü dikkatlice incelerken . Oliver yutkundu .

" Eski kimya öğretmenimiz , Bay James . O ..."

"O ?"

"O bir laboratuvar kazasında ... öldü ."

"B-bunun Melanie ile ne alakası ... var ?"

Laura inanmak istemiyordu .

"M-Melanie , laboratuvarı düzenliyordu . Bay James de o sırada sınav notlarımızla ilgileniyordu . Melanie tüm gün cıvaya maruz kalmış o... halüsinasyon görmeye başlamış ve dengesini kaybedip yere düşerken eli ispirto ocağına çarpmış ."

Laura ellerini yüzüne koydu . Oliver zorlanarak devam etti :

" İspirto ocağı yere düşmüş ve... parçalanmış . Bütün ispirto yere saçılmış ve ocak , o da patlamış ve ispirto ile alev tepkimeye girmiş. Melanie ...o - Dedi derin hir nefes alarak - hala yerde yatıyormuş . Bay James alevleri fark etmiş ve... ispirto patlamadan Melanie'yi kurtarmayı başarmış . Ama ... kendisi için ç-çok g-geçmiş ."

Oliver anlatmayı bitirdiğinde perişan haldeydi . Yüzünden soğuk terler akıyor ve çenesinden aşağı kayıyordu ve hala biraz titriyordu. Laura ise ondan daha beterdi .

"Aman tanrım , aman tanrım . Zavallı kız . Z-zavallı ..."

Laura'nın yüzünden kan çekilmiş gibiydi . Buna inanamıyordu . O masum kız bunu yapmış olamazdı . Sakin kalmaya çalışarak boş bir sıraya oturdu .

"Bayan Laura , iyi misiniz ?"

"Çok iyiyim , sağol ."

Dedi yanındaki kıza gülümsemeye çalışarak.

"Oliver , sen sınıfa göz kulak olur musun ? Ben gitmeliyim ."

"T-tabii , Bayan Laura ."

Dedi Oliver , onun da yüzü Laura'nın ki gibiydi . Laura sınıftan çıktı .

Flashback : Kazadan Bir Hafta Sonra ...

" S-sen bir katilsin ! Uzak dur benden !"

Dedi Oliver mavi gözlerini hayretle açarak . Melanie ona yaşlı gözlerle baktı .

"B-ben bir k-katil değilim !"

Dedi ve ellerini yüzüne bastırdı ve koşarak çıktı .

"Sen bir canavarsın Oliver ! "

Diye bağırdı Lucy ve Melanie'yi takip etti .

Geyik Kalbi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin