Allie's P.O.V.
...Απο ότι φένεται δεν είμουν μόνη μου.
Μολις βγήκα από το ασανσέρ είδα 3 αγόρια να κάθονται στις ξαπλόστρες.Δεν φενονται πιο πολύ από 17 απο το σωματοτυπό τους αν και ήταν δύσκολο να τους παρατηρήσω μεσα στην νυχτα.Γύρισαν και οι τρείς να δουν ποιος είναι.Φυσικό,αφού ήταν 11 η ώρα δεν νομίζω να περιμένανε οτι θα έρθει κάποιος.
Πλησίασα την πισίνα.Ενιωθα άβολα, σαν τρια ζευγάρια μάτια να είναι καρφωμένα πάνω μου και αποφάσισα να μην βγαλω το φουστάνι ή να βουτήξω.Ωστώσο έβαλα τα πόδια μου στο νερό και χάζευα στο κινητό μου.Ψυθιρίζανε κάτι.Δεν μπορούσα να ακούσω,ήμουν αρκετά μακριά.Δεν είθελα να φανώ περίεργη ή κατι τέτοιο οπότε δεν γύρισα να δω καλύτερα πως είναι εμφανισιακά.Εκείνη την στιγμή μου έστειλε μύνημα ο Josh.
*Josh:Φτάσατε?
Allie:Ναι (: ♡
Josh:Πως και δεν κοιμάσε? :3
Allie:Σταματα ): Κοιμίθηκα στο αεροπλάνο και τώρα έχω πάει στην πισινα :*
Josh:Σε βλέπω να κοιμάσε μέσα στην πισίνα :3 *
...
Καθώς πήγαινα να απαντήσω στον Josh ακούω καποιον να βήχει πίσω μου και πετάγομαι.Πήγα να πέσω μέσα στην πισίνα.Ξαφνικά ένιωσα δύο χέρια να με σφιγγουν και να με αποτρέπουν από το να πέσω.Με κράτησε για λίγο ακόμα και όταν με άφησε γύρισα.Τα μάτια μου κληδώθηκαν στα δικά του.
-Δεν υπήρχε λόγος να τσιρίξεις, είπε μετά από λίγο.Ζαρωσα τα φρίδια μου κι τον κοίταξα απο κάτω μεχρι πάνω.Για μία στιγμή ενιωσα την ανάγκη να καρφώσω τα μάτια μου στους κοιλιακούς του...αλλά όχι...αντιστάθηκα.Τα μαλλία του καστανόξανθα και επρεπε να παραδεχτώ οτί ηταν πολύ ωραίος.
-Δεν υπήρχε?Πήγα να πέσω στην πισίνα...εξαιτίας σου!Αν δεν ειναι αυτός λόγος να τσιριξω τοτε...
Με σταμάτησε κλείνοντας μου το στόμα με το χέρι του.Τα δύο αλλα αγόρια που ήταν μαζί του αρχισαν να γελάνε,μάλλον επειδή ακομα και αν ειχε το χέρι του στα χείλη μου προσπαθούσα ακόμα να μιλήσω.Ενώ εκείνος προσπαθουσε να κρατηθεί.Πριν μιλήσει του ξεφυγε ένα μικρό γελάκι.
-Ηρέμισε,το ξέρεις οτι μιλάς πολύ? Είπε και έβγαλε το χέρι του περιμένοντας μια απάντηση.
-Όσο θέλω θα μιλάω,του απάντησα και με κοιταξε σαν να ήταν εκνευρισμένος.Ξαφνικά ένα από τα άλλα αγόρια τον έσπρωξε και στεκόταν στο ίδιο μέρος που στεκόταν και εκείνος πριν λιγο.΄Ηταν πιο ψηλός από τους άλλους δυο και τα ματια του ήταν αυτό το ανοιχτό γαλάζιο που δεν χορτένεις να κοιτάς.
YOU ARE READING
Changes//Cameron Dallas fanfiction.gr♡
FanfictionΟ πρώτος χρόνος στο λύκειο θα ειναι διαφορετικός για την Allie. Οι γονείς της αποφάσισαν να μετακομίσουν μακριά απο το μέρος που μεγάλωσε χωρίς η ίδια να ξέρει τον λόγο... Θέλει απεγνωσμένα να βρεί τον λόγο αλλα με το που αρχίσουν τα σχολεία η π...