*Αυτο το παρτ το ανέβασα ξανά γιατι πρόσεξα οτι το έδειχνε πριν το Not A Part και οχι μετα💜
Πρωτη μερα στο σχολειο.
Αυτο ηταν το πρώτο πράγμα που μου περασε απο το μυαλο μου,οταν με ξύπνησε η μαμα.Fck!
Ειναι το πιο δυσκολο πράγμα να αποχωρίζομαι το κρεβατι μου...και ακομα δυσκολότερο οταν ειναι 7 το πρωι.Λιγο έλεος δεν υπαρχει;Τεντώθηκα για ακομα μια φορά πριν σηκωθώ απο το κρεβατι.Μπορω να πω οτι ειμαι λιγο αγχωμένη για το πως θα είναι το σχολείο,βασικά,πως θα είναι τα παιδιά στο σχολείο...
Μώλις σηκώνομαι κατευθύνομαι στο μπάνιο.
Χτενίζω τα μαλλια μου και τα σπρώχνω πισω απο τους ώμους μου,για να πλύνω το προσωπό μου.Δεν θελω να αρχίσει το σχολειο,σκέφτομαι καθως πηγαίνω στο σαλόνι.Δεν θελω καθόλου,δεν υπαρχει λογος που δεν θελω απλα πιστευω πως θα βαρεθώ την ζωη μου στο σχολείο.Βλεπω την μαμά στην κουζίνα και της δίνω ενα φιλί στο μάγουλο λεγοντάς της καλημέρα.
-Καλημέρα Allie,πείνας;μου είπε
-Ναι θα φάω λίγα δημητριακά.
Με κοιτάζει καθως πέρνω την σακούλα και βάζω δημητριακά στο μπολ.Καθως πέρνω το γάλα απο το ψυγείο γυρνάω να την δώ.
-Εγινε κατι;Την ρωτάω
-Οχι αγαπη μου αλλα κανε πιο γρήγορα θα αργήσουμε.
Της χαμογελάω και αρχίζω να τρώω.Δεν ξέρω γιατι οταν μιλάμε για το σχολείο αγχώνεται.Τελειώνω το φαγητό μου και παω αμέσως στο δωματιο για να δω πως θα ντυθώ.Έβγαλα το σκισμένο ψηλόμεσο μπλε ανοιχτό τζίν μου και ενα άσπρο κοντομάνικο crop top το οποίο είχε τα μανίκια μαύρα απο την ντουλάπα και τα φοράω.Τα μαλλιά μου αποφάσισα να τα αφήσω κάτω,πήρα την τσάντα μου και έβαλα στα πόδια μου τα μάυρα μου vans.Δεν βάφτηκα γιατι δεν προλάβαινα,αν και δεν θελω να βάφομαι οταν πηγαίνω σχολειο,δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος..
-Allie,παμε θα αργήσουμε!
Άκουσα την μητέρα μου να λέει.Βγήκα απο το δωμάτιο και πήρα το κινητό.Κατευθήνθηκα γρηγορα προς το μπάνιο να πλύνω τα δόντια μου.Όταν τελείωσα,κλείδωσα το σπίτι και κατέβηκα κάτω με την μαμα.
Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε.Καθε φορά που στρίβαμε μου το ελεγε,ρωτόντας με αν θυμάμε τον δρόμο.Ηταν 15' δρόμος με το αυτοκίνητο και μου ειπε οτι κάποιες φορές που θα έχει δουλεια το πρωι θα πρέπει να πηγαίνω με τα πόδια.Ημουν τόσο αγχωμένη για το πως θα ειναι το σχολειο που πιστεύω πως δεν θα θυμαμε μετα τιποτα απο όσα μου ειπε...
YOU ARE READING
Changes//Cameron Dallas fanfiction.gr♡
FanfictionΟ πρώτος χρόνος στο λύκειο θα ειναι διαφορετικός για την Allie. Οι γονείς της αποφάσισαν να μετακομίσουν μακριά απο το μέρος που μεγάλωσε χωρίς η ίδια να ξέρει τον λόγο... Θέλει απεγνωσμένα να βρεί τον λόγο αλλα με το που αρχίσουν τα σχολεία η π...